home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 726 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #7 Newcastle?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: #7 Newcastle?  (Læst 9263 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: #4 Heart Of Midlothian
« Svar #30: 26 Jul 2007, 13:41 »

Nogle okay gode resultatter du har fået dig hvis man altså lige ser bort fra lussingen på 4-0 imod Celtic. Hvordan ligger du egentlig i ligaen ? kunne man måske få et SS ?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: #4 Heart Of Midlothian
« Svar #31: 26 Jul 2007, 13:43 »

Nogle okay gode resultatter du har fået dig hvis man altså lige ser bort fra lussingen på 4-0 imod Celtic. Hvordan ligger du egentlig i ligaen ? kunne man måske få et SS ?

Jeg kan bare fortælle at jeg ligger nummer 3 i ligaen. Jeg mangler kun én eneste kamp i Oktober, så det ville være synd at smide et SS op lige nu. Men det kan komme efter den næste update.. Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: #4 Heart Of Midlothian
« Svar #32: 29 Jul 2007, 17:53 »

Tynecastle i højt humør
Banerne var begyndt at blive våde, spillerne var begyndt at løbe mere og holdet er blevet bedre til at finde hinanden. Sådan nogle ting sker fortiden i Hearts. Alt kører for dem og en kæmpe succes er nær. Fansene er kommet i godt humør og respektere spillerne som en flok guder. De største er selvfølgelig Craig Gordon, som redder holdet gang på gang og så den bund solide angriber Eddie Johnson som har taget hele Europa med storm, en masse mål i Champions League, og ikke mindst alle de fuldtræffere han har lavet i Bank of Scotland. Hvis der ryger et trofæ til Hearts i år, så er det sikkert at der bliver lavet et par kæmpe indkøb for pengene er virkelig begyndt at stige. Men måske skal alle pengenes sparkes i et nyt stadion, som Hearts drømmer om, men det kræver at der kommer trofæer i klubbens pokalrum…

Kampene i Oktober, gik som følgene ...
Hibernain 2-4 Hearts (Bank of Scotland)
  • Merouane Zemmama (7), Dean Shields (86) - Roman Bednar (3, 40), Eddie Johnson (54, 80)

 - "En utrolig stor bedrift af vores hold, vi starter flot med et perle af et mål til 0-1 også forsætter vi bare derud af, jeg er utrolig glad for at vinde i mit/vores første lokalopgør i år!" - Nikolaj Poulsen (Hearts)
 - "Uhaha. Jeg er stolt over mit eget mål, det var måske kampens bedste, men jeg synes alligevel det var fortjent at Hearts vandt kampen, de var bedst 80 minutter af kampen." - Dean Shields (Hibernain)

Dunfermline Ath 2-2 Hearts (Bank of Scotland)
  • Mark Burchill (12), Jim Hamilton (34) - Eddie Johnson (4, 62)

 - "Det var en tæt kamp og jeg er glad for at hjælpe mit hold, med at få point imod et hold som Hearts. Det er en stor bedrift og jeg er stolt." - Joseph Ndo (Dunfermline Ath)
 - "Super, super, super. Jeg er glad for at bære nummer 10 i Hearts, og jeg gør det jo enlig ret godt. Jeg er vildt glad for mit tilstedeværelse i Skotland og det er en utrolig fed by Hearts ligger i (Edinburgh). Måske er mesterskabet vores?" - Eddie Johnson (Hearts)

Hearts 3-2 Liverpool (Champions League Grp B)
  • Eddie Johnson (str 47), Roman Bednar (52), Steven Naismith (84) - Steven Gerrard (53), Craig Bellamy (90+)

 - "Endnu engang spiller vi godt i Champions League, jeg er glad for at det går som det går. Det var endda fortjent at vi slog Liverpool idag." - Lee Peltier (Hearts)
 - "Ærgeligt, det er det eneste jeg kan sige om dagens kamp" - Rafa Benitez (Liverpool)

Hearts 1-1 Aberdeen (Bank of Scotland)
  • Mauricio Pinilla (90+) - Jamie Smith (84)

 - "Jeg har klaget til Nikolaj over mangel på spilletid, jeg håber at få mere pga. mit mål som sikrede os 1 point." - Mauricio Pinilla (Hearts)
 - "Det var fandme heldigt at vi slog dem idag, men jeg er tilfreds over at vi fik 1 point mod Hearts, nu skal vi bare arbejde videre på vores spil." - Lee Miller (Aberdeen)

Hearts 0-0 Motherwell (Bank of Scotland)
  • -

 - "Heldigvis havde vi Smith på mål!" - Matt Derbyshire (Motherwell)
 - "Det var noget fantastisk spil mit hold spillede, men desværre stod Motherwells målmand en fantastisk kamp." - Nikolaj Poulsen (Hearts)

Liverpool 2-0 Hearts (Champions League Grp B)
  • Mark Gonzalez (16), Steven Gerrard (25) -

 - "Flot, vi fik vores revanche og det er vi stolte af. Men en stor hånd til Hearts for deres spillestil idag." - Steven Gerrard (Liverpool)
 - "Endnu engang gør vi ikke brug af vores chancer. Det er vildt træls, men vi ser frem til at spille imod næste modstander." - Sherman Cardenas (Hearts)

   
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #5 Heart Of Midlothian
« Svar #33: 29 Jul 2007, 18:05 »

God opsæting, men savner kraftedme billeder, og så er den også komplet hvis vi får nogen billeder Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: #5 Heart Of Midlothian
« Svar #34: 29 Jul 2007, 18:16 »

God opsæting, men savner kraftedme billeder, og så er den også komplet hvis vi får nogen billeder Opstemt

Jeg tog jo egentlig nogle billeder derovre...  Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #5 Heart Of Midlothian
« Svar #35: 29 Jul 2007, 18:24 »

Jeg tog jo egentlig nogle billeder derovre...  Smiley

Så brug dem Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: #5 Heart Of Midlothian
« Svar #36: 29 Jul 2007, 18:26 »

Så brug dem Opstemt

Men så bliver det en lidt ny skrivemåde, indtil der ikke er flere billeder tilbage.. Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #5 Heart Of Midlothian
« Svar #37: 29 Jul 2007, 18:52 »

Ellers så brug andre billeder fra google, bare kom med de billeder Opstemt
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #Help Heart Of Midlothian
« Svar #38: 29 Jul 2007, 19:34 »

Jeg kan godt lave nogen Billdere..!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: #Help Heart Of Midlothian
« Svar #39: 29 Jul 2007, 19:43 »

Hvad skal du ha' hjælp til?
EDIT: Kom på MSN crazy
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: #Help Heart Of Midlothian
« Svar #40: 29 Jul 2007, 19:45 »

vil godt prøve med spiller garfik Smiley
Jeg kan godt lave nogen Billdere..!
I staver skis'me ikke så godt  funny
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: #Help Heart Of Midlothian
« Svar #41: 29 Jul 2007, 19:46 »

Det går lidt hurtigt en gang i´mellem
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: #Help Heart Of Midlothian
« Svar #42: 29 Jul 2007, 20:01 »

Bacary Sagna eller sådan noget crazy
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #5 Heart Of Midlothian
« Svar #43: 30 Jul 2007, 00:39 »

Og brugeren blev også slettet Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: #Help Heart Of Midlothian
« Svar #44: 30 Jul 2007, 00:39 »

I staver skis'me ikke så godt  funny

Hmm, det kan der være noget om Opstemt
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010