home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #7 Newcastle?
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #7 Newcastle?  (Læst 9258 gange)
Niko
Gæst
 
#7 Newcastle?
« : 23 Jul 2007, 10:56 »

Hearts of Midlothian

Hearts er en skotsk fodboldklub, som blev grundlagt i år 1874, det gør dem til en utrolig gammel fodboldklub. De fik for 2 år siden en litauiske rigmand Vladimir Romanov til at købe klubben, han har sammen med sine andre familie medlemmer fået skabt klubben på rette køl igen og nu er de på vej mod den absolutte top. Pengene giver dem en utrolig status i Skotland og i Edinburgh vil de altid være det førende hold. Det er et utrolig litauisk blod i Hearts – grunden er at de samarbejder med en klub i Litauen, som bla. Har V. Hleb i deres trup.

Hearts er placeret i den skotske storby Edinburgh, de ligger helt ude i vest-byen, imens at deres rivaler fra byen (Hibernain) ligger i øst. De har et uvenskabeligt forhold til hinanden, men nærmest hver eneste gang de spiller – kan Hearts tilhængerne tage hjem med et smil på læben. Da Hearts vinder 3 ud af 4 gange i deres derby-opgøre.

Lige siden klubben blev overtaget af rigmanden Vladimir Romanov er det kun gået fremad. De er kommet op og drille Glasgow Rangers, men der er stadig lang vej op til Skotlands føre hold Celtic. Hearts havde en fantastisk sæson sidste år, de endte på en 3. plads i Bank of Scotland, imens de samtidig slog Hibernain ud 1-0 i Semifinalen i den skotske pokal – i finalen mod Celtic, vandt de 2-0.

Holdets største profil er klart målmanden Graig Gordon, som allerede i en alder af 23 år har Skotlands nummer 1 på ryggen. Han ejer også anførebindet i Hearts, som er meget stort for en mand på 23 år. Han er også jagtet af en masser storklubber – det viser bare noget om hans talent. Det er heller ikke dårlige til at avle talenter. Lee Wallace er et af de hotteste venstreback navne i verdenen under 20 år. Men han har jo også spillere som Gareth Bale at kæmpe om den plads med. Men Wallace spiller i Hearts og han spiller godt hver eneste weekend. Holdets erfarne spiller er klart midtbane manden Neil McCann, som har lavet 3 mål på det skotske landshold og en masse kampe i Bank of Scotland, gør ham til en fantastisk spiller.

Hearts holder til på det smukkestadion Tynecastle. Der er plads til 17420. Hvis man tæller Rugby stadioner med (der ligger en kæmpe i Edinburgh) så er Tynecastle det 8 største i hele Skotland. Men af fodboldstadioner er det "kun" Ibrox, Celtic park og Hampden park, som er større. Stadionet har en fantastisk historie, der er bla. engang spillet U-16 VM. Hvor Luis Figo og Rui Costa scorede 2 mål i Semifinalen på Tynecastle. I gamle dage blev Skotlands kampe og spillet på Tynecastle. De åbnede stadionet med en 6-1 sejr over Wales, det var dog i år 1892.

Truppen
01  Craig Gordon (C)
02  Robbie Neilson
03  Lee Wallace
04  Christophe Berra
05  Ibrahim Tall
06  José Gonçalves
07  Neil McCann
08  Bruno Aguiar
09  Michal Pospíšil
10  Laryea Kingston
11  Andrew Driver
12  Roman Bednář
13  Steve Banks
14  Mirsad Bešlija
15  Juho Mäkelä
16  Saulius Mikoliūnas
17  Andrius Velička
18  Deividas Česnauskis
20  Jason Thomson
22  Calum Elliot
23  Matthew Park
24  Kęstutis Ivaškevičius
25  Christos Karipidis
26  Marius Žaliūkas
27  Mauricio Pinilla
30  Michael Stewart
33  Denis McLaughlin
35  Jamie Mole
36    John Neill
38    Alan Lithgow
40    Eggert Jónsson
42    Gary Glen
43  Eduardas Kurskis
45  Linas Pilibaitis
46  Tomas Kančelskis
47  Sean Mackle
48  Branimir Kostadinov
« Seneste Redigering: 30 Jul 2007, 13:25 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Hjerterne
« Svar #1: 23 Jul 2007, 10:59 »

Så kom min ventede Hearts blog endelig, jeg har været inde på deres stadion og derfor er lysten enorm stor til at starte et spil med dem. Jeg har altid været stor fan af Cubes blog og det har jeg også altid givet udtryk for, så denne her kommer til at ligne hans gamle Real Madrid blog en smule. Smiley
Med hensyn til min Palmeiras blog, så er den stoppet da jeg kom lidt ud på et sidespor med at skifte klub - da det ikke var meningen fra start af. Tillykke til Dunga for at han klarede Copa America bedre end mig. Smiley
« Seneste Redigering: 23 Jul 2007, 11:01 af Cesc » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjerterne
« Svar #2: 23 Jul 2007, 12:42 »

Super endelig at se dig i aktion igen Cesc Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjerterne
« Svar #3: 23 Jul 2007, 12:50 »

Spændende valg af hold  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Niko
Gæst
 
Sv: Hjerterne
« Svar #4: 23 Jul 2007, 13:03 »

Tak drenge, der kommer nok update om 1-2 timer eller sådan noget, jeg har valgt at lade være med at skrive om min præ-sæson, da jeg ikke synes det er så vigtig, men jeg vil derimod gå direkte til sagen og fortælle om Champions League og Bank of Scotland. Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjerterne
« Svar #5: 23 Jul 2007, 13:08 »

Ser spændene ud.
Mange forskellige nationaliteter hehe
-KUTGW
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Niko
Gæst
 
Sv: Hjerterne
« Svar #6: 23 Jul 2007, 13:28 »

Handlerne

Det normale sommervejr i Skotland blev ved, regn, sol og tåge. Det var træls at træne, men det var heller ikke det som forgik mest. Der skulle nemlig kigges efter forstærkninger til næste sæson, hvor der måske står Champions League på programmet, for allerførste gang nogensinde i Hearts historie.

Talentspejderne høvlede ud til lande som USA, England og Colombia, det var i de lande hvor Poulsen havde fundet de spillere, som han mente kunne gøre en stor forskel på hans hold. Det hele startede med at Murray (Talentspejderen) tog til Liverpool, for at studere lidt på Lee Peltier, som var sat til salg, da han var en overskudsspiller på det fantastiske Liverpool hold. Hearts fandt ud af at han kunne spille på næsten alle pladser på den defensive del af banen. Derfor smed de 2,75 millioner på bordet efter ham – det blev accepteret og så var der en backup i hus.

John Murray, tog så bagefter til USA. Han skulle kigge efter virkelig mange spillere dernede, da Nikolaj altid har haft en stor kærlighed for Amerikanske spillere. Der blev kigget på Freddy Adu, Matt Reis og Ricardo Clark, men til sidst fandt Murray den fantastiske boksspiller Eddie Johnson. Han er et stort lokum, som kan skubbe alle væk. Han blev købt, det kostede Hearts hele 18 millioner at skaffe den store angriber.

Murray forsatte ned igennem Amerika, han tog syd på og slog sig ned i Colombia. Når man nævner Colombia tænker man på spillere som Juan Pablo Angel, men han spiller dog i New York. Nej, denne gang var det dét unge midtbanetalent Sherman Cardenas, som der skulle spejdes. Han blev købt til en fantastisk pris af 2 millioner og så var der et kæmpe smil i Edinburgh klubbens ledelse.

Den sidste spiller som blev hentet af Nikolaj, det er i spiller fra Skotland. Det unge midtbane talent Steven Naismith, er manden som blev hentet. Han kan løbe fra alle forsvare i Skotland, han kan også være oppe og hoppe højt med dem. I en alder af 21 år, er han en af Skotlands allerstørste talenter. Han blev hentet for næsen af Newcastle.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: #1 Hjerterne
« Svar #7: 23 Jul 2007, 13:35 »

Hvorfor køber alle altid successpilleren Sherman Cardenas ??

Men nice blog indtil videre.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Niko
Gæst
 
Sv: #1 Hjerterne
« Svar #8: 23 Jul 2007, 13:39 »

Hvorfor køber alle altid successpilleren Sherman Cardenas ??

Men nice blog indtil videre.

Jeg plejer ikke at købe ham, men jeg har haft utrolig mange spil med Hearts og jeg ved hvem man skal købe for at få succes med dem.  Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Hjerterne
« Svar #9: 23 Jul 2007, 15:02 »

Nogle gode indkøb, men måske knap så spændende, udover de to britiske talenter.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: #1 Hjerterne
« Svar #10: 23 Jul 2007, 15:11 »

Jeg plejer ikke at købe ham, men jeg har haft utrolig mange spil med Hearts og jeg ved hvem man skal købe for at få succes med dem.  Smiley

Hvor er det sjove så henne, hvis du ved hvem du skal købe, og så køber de samme hver gang du er Hearts? Smiley
Citat
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: #1 Hjerterne
« Svar #11: 23 Jul 2007, 15:52 »

Flot skrevet med nogle gode indkøb, dog ingen nyskabelser, men de gode gamle talenter skal der jo også være plads til :-).
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: #1 Hjerterne
« Svar #12: 23 Jul 2007, 15:58 »

Nogle gode indkøb, men måske knap så spændende, udover de to britiske talenter.

Lee Peltier, glæder jeg mig specielt til at se i ordentlig aktion, men jeg vil for det meste bruge ham som højreback, da jeg mener min defensive midtbane er god. Men han er i første omgang backup pga. hans unge alder. Smiley

Hvor er det sjove så henne, hvis du ved hvem du skal købe, og så køber de samme hver gang du er Hearts? Smiley

Denne her gang er det faktisk kun Cardenas som jeg har gjort det ved. De andre er faktisk for at skabe bredte, for jeg vil give dig ret i det du siger, altså er det ikke er specielt sjovt, hvis man gør det hver gang. Det er derfor at jeg kun har købt én af dem, jeg plejer at købe.

Flot skrevet med nogle gode indkøb, dog ingen nyskabelser, men de gode gamle talenter skal der jo også være plads til :-).

Tak, jeg er glad for at du synes om det.
« Seneste Redigering: 23 Jul 2007, 16:00 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: #1 Hjerterne
« Svar #13: 23 Jul 2007, 16:32 »

De 3 første 

Hearts trak Birkirkara i Champions League og med en masse frække detaljer af Naysmith kunne Hearts allerede juble efter 13 sekunders spil, da han sendte en aflevering i dybden til Roman Bednar, som han sikkert kunne sparke uden om målmanden. Der gik under 5 minutter, så kunne Roman sikkert gøre det samme igen – endnu engang et flot mål af den tjekkiske landsholdspiller. Der stod 2-0 efter ikke ret mange minutter. Der blev i det 14 minut fløjtet for hjørnespark, Sherman Cardenas skulle tage sig af det. Han sparkede bolden hårdt ind efter Eddie Johnson, han headede bolden videre, også kom Mizzi fra Birkirkara til at lave et klodset selvmål. Eddie Johnson havde debut og kunne i anden halvleg, fejre at han lavede ”Rooney’en”. Hattrick i hans debut. Naysmith lavede en masse flotte detaljer og 3 gange i træk var nyindkøbet Eddie Johnson på pletten. Hearts kunne sikkert efter kampen kalde sig videre i Champions League, for de taber ikke over 6-0 i næste kamp.   

Endelig blev sæsonen fløjtet i gang. Motherwell tog imod Hearts. Motherwell’s lejede spiller Matt Derbyshire, var inden kampen blevet sagt at han ikke ville få et ben til jorden. Han blev mands opdækket under hele kampen, men spillet gad kun at fungere i Hearts forsvar. Der gik hele 37 minutter, før at Roman Bednar fik en frispilning fra Naysmith. Han sendte den i mål og kunne juble med de 1000’ene medrejsende tilskuere fra Edinburgh. Hearts fik sat sig på spillet og gav ikke mange bolde væk. Alt gik som det skulle og der stod 0-1 ved pausen. I anden halvleg, havde begge back pladser fået nye ejermænd, Lee Wallace og Lee Peltier. De spillede flot begge to og det gik så godt at i det 89 minut, kunne Peltier sende et frispark indover til Julien Brellier som let kunne score til kampens resultat 0-2. Men kampen var ikke god, men det var utrolig effektivt spil af Hearts hele kampen igennem.

Den anden kamp mod Birkirkara skulle spilles, Hearts stillede op med en lidt ”dårligere” trup end i deres sidste kamp, da deres næste kamp er imod Glasgow Rangers. Begge Lee’er havde back pladserne og endnu engang gjorde de det med manér. Sidst var det Wallace som tryllede, men i dag var det Peltiers tur. Allerede efter 17 minutters spil sendte han et fantastisk indlæg indover til Deividas Česnauskis, som sikkert kunne banke bolden i mål på en fantastisk flugter. Spillede sænkede sig og det var ikke ret spændene, som man også kan se på tilskuere tallet som var på ca. 6000. I anden halvleg fik Birkirkara et mål foræret, det var Cassar som fik lov at sende bolden i mål. 1-1 blev kampens resultat og Hearts trak Slovan Liberec i 3. runde. 
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: #2 Hjerterne
« Svar #14: 23 Jul 2007, 21:40 »

Der kommer update imorgen regner jeg med Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010