home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 886 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613089 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2895: 28 Aug 2011, 03:26 »

Ikke fuldstændig Tju-Bang, men bestemt derhenne af og ret ukendt i Danmark. Limitless er en actionfilm med Bradley Cooper, hvor han ærligt talt er ret sej. Bestemt en actionfilm, der er værd at se.

Jeg ville nu ikke kalde den en actionfilm, men nærmere en thriller. Jo vist, der er et par fist fights, men synes ikke den hører under action-kategorien. MEN når det er sagt, så er det faktisk en ganske hyggelig film, selvom jeg synes det hopper lidt af for mig hen mod slutningen.
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2896: 28 Aug 2011, 09:42 »

Var i biografen og se Green Lantern igår - En superhelte film, der både har action og humor, så det var bestemt en god oplevelse.
Uden at skulle afsløre for meget, så synes jeg at filmen var rigtig godt lavet, både grafisk og handlingsmæssigt. Dog synes jeg at selve hovedkampscenen er for kort, den kunne de godt have lavet minimum et kvarter længere - men det er så min mening.

Alt i alt en super god film, der blot mangler det sidste for at score topkarakter. 8/10 stjerner Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2897: 30 Aug 2011, 20:52 »

Nogen der kan anbefale denne film som kommer i aften på 3puls..
Rails & Ties

Ikke umiddelbart en film jeg har hørt om tidligere, men derfor kan den jo godt være go..   Peace
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2898: 30 Aug 2011, 20:55 »

Nogen der kan anbefale denne film som kommer i aften på 3puls..
Rails & Ties

Ikke umiddelbart en film jeg har hørt om tidligere, men derfor kan den jo godt være go..   Peace

Jeg kender ikke noget til den film der, men der kommer Men in black 2 på TV3 22.00.
Den er i hvert fald go  Thumbs Up
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2899: 30 Aug 2011, 20:58 »

Jeg kender ikke noget til den film der, men der kommer Men in black 2 på TV3 22.00.
Den er i hvert fald go  Thumbs Up

Det er også det mit valg står imellem. En film man kender, men som er god, eller en som man ikke har set før, og derfor også mere spændende..
Logged

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2900: 10 Sep 2011, 17:44 »

Nu har jeg lige fået set filmen Unknown Identity. Super film, en film jeg klar vil anbefale andre at se.

- Derfor har jeg et spørgsmål til jer andre, som har set den eller som ved hvad den handler om. Jeg vil høre jer, om i kender nogle, som er i samme genre og som i vil anbefale?

På forhånd tak!
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2901: 21 Sep 2011, 21:23 »

Har set A Football Life - Bill Belichick er til aften. Eneste minus er, at man knapt nok kan høre, hvad han siger, hvis man ikke koncentrerer sig, da han har en fucked stemme. Den er dog utrolig fed, da den går bag om Bill og ser på den måde, som han leder New England Patriots på. Det er skræmmende, så utrolig stor perfektionist, som han er og hvor meget han egentligt ligger i arbejdet som Head Coach. Synes, det er ret fascinerende og klart et must see, hvis man holder med Patriots eller bare fan af Football.

Derfor går mit spørgsmål på, om der er nogen herinde, som kender andre nævneværdige Football-film? Det må gerne være en dokumentar og altså ikke film som "The Waterboy" og sådan Smiley
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2902: 21 Sep 2011, 21:31 »

Har set A Football Life - Bill Belichick er til aften. Eneste minus er, at man knapt nok kan høre, hvad han siger, hvis man ikke koncentrerer sig, da han har en fucked stemme. Den er dog utrolig fed, da den går bag om Bill og ser på den måde, som han leder New England Patriots på. Det er skræmmende, så utrolig stor perfektionist, som han er og hvor meget han egentligt ligger i arbejdet som Head Coach. Synes, det er ret fascinerende og klart et must see, hvis man holder med Patriots eller bare fan af Football.

Derfor går mit spørgsmål på, om der er nogen herinde, som kender andre nævneværdige Football-film? Det må gerne være en dokumentar og altså ikke film som "The Waterboy" og sådan Smiley
Hvis du ikke allerede har set den, så bør du se The Express.. Det er ikke en dokumentar, men den er baseret på virkelige hændelser og er et af de bedste dramaer, som jeg har set.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2903: 21 Sep 2011, 22:34 »

Hvis du ikke allerede har set den, så bør du se The Express.. Det er ikke en dokumentar, men den er baseret på virkelige hændelser og er et af de bedste dramaer, som jeg har set.

Tak, den ville jeg anskaffe mig. Lyder fed.
Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2904: 21 Sep 2011, 22:34 »

Har set A Football Life - Bill Belichick er til aften. Eneste minus er, at man knapt nok kan høre, hvad han siger, hvis man ikke koncentrerer sig, da han har en fucked stemme. Den er dog utrolig fed, da den går bag om Bill og ser på den måde, som han leder New England Patriots på. Det er skræmmende, så utrolig stor perfektionist, som han er og hvor meget han egentligt ligger i arbejdet som Head Coach. Synes, det er ret fascinerende og klart et must see, hvis man holder med Patriots eller bare fan af Football.

Derfor går mit spørgsmål på, om der er nogen herinde, som kender andre nævneværdige Football-film? Det må gerne være en dokumentar og altså ikke film som "The Waterboy" og sådan Smiley

Der er jo også en klassiker som: Any Given Sunday..
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2905: 21 Sep 2011, 22:40 »

Remember The Titans er også rigtig fed.
Logged



Lavezzi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2906: 21 Sep 2011, 23:22 »

Derfor går mit spørgsmål på, om der er nogen herinde, som kender andre nævneværdige Football-film? Det må gerne være en dokumentar og altså ikke film som "The Waterboy" og sådan Smiley
Tjek desuden: We are Marshall og Friday Night Lights ud. Førstnævnte er baseret på virkelige hændelser, mens sidstnævnte bare er en helt igennem fantastisk film.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2907: 24 Sep 2011, 12:53 »

Fik lige lyst til at gense Gran Torino, og hvilket mesterværk. Clint Eastwood er simpelthen et geni. Den film skal man sgu se.

9.5/10

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2908: 24 Sep 2011, 12:57 »

Jeg er enig, Korzika. Vanvittig film.

Jeg købte The Shawshank Redemption for 25 kr, her den anden dag, så den tror jeg, jeg vil gense i aften. Det er simpelthen også et mesterværk man kan se igen og igen, og den bedste film jeg nogensinde har set.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2909: 25 Sep 2011, 20:19 »

Nogen der ved om filmen Star Trek som kommer på TV2 i aften, er noget værd?

Jeg er vokset op med en bror som har fulgt serien rigtig meget, men selv har jeg ikke rigtigt set det, så det er vel ikke sådan at man skal have kendskab til serierne for at kunne følge med og nyde filmen..?
Logged

Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010