home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 893 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613545 gange)
Derfbob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2685: 28 Mar 2011, 13:01 »

True Grit: Fantastisk Western, der helt og aldeles levede op til de ganske store forventninger jeg havde til den. Igen igen laver Coen-brothers et mesterværk rent billed-og historiemæssigt og skuespillet er gennemført godt. Samtlige roller har så at sige kant og karakter, altså, man fornemmer nogle specielle perosnligheder, selv i de mindre vigtige biroller. Samtidig er der en god blanding af en god historie, spænding og en rigtig god underspillet humor.

Ialt 9/10.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2686: 28 Mar 2011, 23:37 »

Så har jeg netop set Buy the Ticket, Take the Ride: Hunter S. Thompson on Film. Det er en film om den fascinerende person Hunter S. Thompson. Det er ikke fordi den fortæller vanvittigt meget, som jeg ikke, som Hunter-fan vidste i forvejen, men den giver en anden vinkel på personen, idet det er en masse af hans Hollywood-bekendtskaber, der snakker om ham - der er dog også enkelte barndomsvenner, som er med inde over.

Filmen er 77 minutter, og jeg er tosset med de ting, som jeg kan finde omkring denne mand, og hans liv, så det var helt sikkert 77 gode minutter. Selvom man altid bli'r lidt trist, når man kommer i tanke om at manden ikke er her længere.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2687: 06 Apr 2011, 13:30 »

Paranormal Activity 2
Ja, kæresten insisterede på at se 2'eren efter at hun var blevet glad for 1'eren. Jeg er ikke selv en fan af de film, og det ændredes bestemt ikke med 2'eren. Jo, det er da lidt skræmmende at den er filmet på en så realistisk måde, at man selv bliver lidt ræd når man er færdig med at se den, og render rundt i mørket og skal ind til ungen i sin seng, men så er den ikke længere. Filmen i sig selv er, ligesom 1'eren, ganske triviel og kedelig, og de ting der 'sker', er småting med 20-25 mins kedsomhed i mellem. Det er først de sidste 2 minutter hvor der egentlig er lidt action, og så er filmen færdig. Jeg bliver aldrig fan af Paranormal Activity.
4/10

Hævnen
Ja, når en dansk film får en golden globe, så skal jeg se den. Og jeg må indrømme at det er en ret gribende film. Den handler om to unge drenge, der kommer fra forskellige baggrunde, men finder sammen i et livsfarligt venskab. Det er ikke udpræget action, men man bliver alligevel fanget af den, rent filmistisk er den et mesterværk, og kåringen er helt fortjent. Jeg er vant til kun at se danske komedier som værende værd at se, men Hævnen er en af de få som man godt kan se, uden at grine sig igennem filmen.
8/10

Going the Distance
En romantisk komedie med Drew Barrymore om et par der prøver at få et langdistanceforhold til at fungere. Humoren i filmen er ganske udmærket, og den mandlige hovedperson, spiller af Justin Long, er en sjov og sympatisk fyr, som man nemt kan relatere til. Filmen tager alle de forhold der er indblandet i et langdistanceforhold med, og hvis man selv har prøvet det, er den endnu bedre. Den befinder sig, som de fleste komedier, på et lidt overfladisk plan med de typiske sjove og fjollede kammerater, men den har nogle rigtig gode elementer, og tager fat i et emne som jeg ikke har set i komediefilm før.
7/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2688: 06 Apr 2011, 14:30 »

Glæder mig til Scream 4 kommer Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2689: 06 Apr 2011, 15:54 »

Hævnen
Ja, når en dansk film får en golden globe, så skal jeg se den. Og jeg må indrømme at det er en ret gribende film. Den handler om to unge drenge, der kommer fra forskellige baggrunde, men finder sammen i et livsfarligt venskab. Det er ikke udpræget action, men man bliver alligevel fanget af den, rent filmistisk er den et mesterværk, og kåringen er helt fortjent. Jeg er vant til kun at se danske komedier som værende værd at se, men Hævnen er en af de få som man godt kan se, uden at grine sig igennem filmen.
8/10

Filmen handler vel ligeledes, om Anton og hans syn på verdenen, og hvordan dette verdenssyn ændres, i takt med graden af overgreb stiger. Anton er en fascinerende karakter, og det aspekt med ham i Afrika er helt klart det der hiver filmen op, i min optik.

Derudover vandt filmen jo også en Oscar Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2690: 06 Apr 2011, 16:11 »

Filmen handler vel ligeledes, om Anton og hans syn på verdenen, og hvordan dette verdenssyn ændres, i takt med graden af overgreb stiger. Anton er en fascinerende karakter, og det aspekt med ham i Afrika er helt klart det der hiver filmen op, i min optik.

Derudover vandt filmen jo også en Oscar Peace

Ja helt sikkert, jeg gad da ikke lige at skrive et længere handlingsforløb. Smiley

Var ikke helt sikker på det med oscaren for i introen stod der bare at den var nomineret, så turde ikke skrive det, på trods af at jeg også mente at den havde vundet.

Det ændrer dog ikke på min karakter Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2691: 06 Apr 2011, 16:58 »

Du lagde ikke lige mærke til al den omtale Bier fik, da hun fik Oscaren?
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2692: 06 Apr 2011, 17:01 »

Ja hvor var du gået i vinterhi henne? Det stod jo overalt?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2693: 07 Apr 2011, 12:54 »

Næh jeg husker bare at hun fik en golden globe, og så da der stadig var hype omkring filmen, tænkte jeg at det nok var derfor - og pga. nomineringen. Da der stod i filmens intro at den var nomineret, blev jeg jo så i tvivl om den vandt.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2694: 13 Apr 2011, 12:10 »

http://www.veer.com/ideas/clockbusters/?cid=Em_411_amr_1_visu_all

Meget sjovt spil. Jeg er ret skidt til det og fik kun 28 ud af 50.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2695: 13 Apr 2011, 12:33 »

http://www.veer.com/ideas/clockbusters/?cid=Em_411_amr_1_visu_all

Meget sjovt spil. Jeg er ret skidt til det og fik kun 28 ud af 50.

Det er satme da også nogle mærkelige billeder!

Fik 25... Gav op på halvdelen med det samme, når jeg ikke kan forbinde billedet med noget jeg (måske) har set.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2696: 13 Apr 2011, 13:19 »

http://www.veer.com/ideas/clockbusters/?cid=Em_411_amr_1_visu_all

Meget sjovt spil. Jeg er ret skidt til det og fik kun 28 ud af 50.

Sjovt spil.
Dog er mange af billeder rimelig lamme, mens andre giver sig selv med det samme, selvom jeg aldrig har set titanic ( crazy) var ja da ikke i tvivl ved den, og det samme med "The Dark Knight" hvor der var et billede af en flagermus, en mand malet som joker også var den allerede gættet, mens mange af de andre lige skulle tjekkes et par gange, og nogle slet ikke gav mening selvom jeg har set filmen.

Jeg fik 27 rigtige. Tunge
Logged

FCK

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2697: 14 Apr 2011, 16:05 »

27 korrekte :/
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2698: 14 Apr 2011, 18:12 »

Fik 30 rigtige. Er der nogen der gættede den med de tre ens billeder?
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2699: 14 Apr 2011, 18:40 »

Fik 30 rigtige. Er der nogen der gættede den med de tre ens billeder?

Groundhog Day med Bill Murray... Det er sgu en klassiker!  Wink
Logged


Sider: 1 ... 178 179 [180] 181 182 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010