home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  2 Brugere, 862 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613601 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2670: 19 Mar 2011, 22:58 »

Den er så også biograf-aktuel, så det er de færreste der kan fortælle om den (selvfølgelig Coen fanboys + dem der følger med i hvad der går i biffen)

Jeg er nu mest imponeret over at biografen var open for business tirsdag morgen Peace

Men den har så fået så meget omtale (bl.a 9-10 Oscar nomineringer) at enhver med den mindste interesse i film burde have hørt om den  Wink

Anyway hvis man kan lide den her, så skal man heller ikke snyde sig selv for John Waynes True Grit. En af mine personlige yndlings westernfilm
Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2671: 19 Mar 2011, 22:59 »

Jeg er ikke lige med på hvilke film der går i biografen, jeg smutter bare derind og ser den første film jeg støder på.. Tunge Og jo jo, her i storbyen Aalborg går der skam masser af film på tirsdag morgener. De kalder dem tirsdags trillere.....

Klovn - The Movie
Ja, så fik jeg endelig set den. Jeg har hørt meget godt om den, så forventningerne var nok skruet en anelse op. Filmen skuffede dog ikke, men den overpræsterede dog heller ikke. Som altid kommer Frank ud i en masse pinligheder, hvoraf en del kan forudses, men ellers leverer den en hel del gode grin, og jeg er sikker på at den havde været endnu sjovere at se i biffen (Jo, den er garanteret ude på BR/DVD..). Synes især slutningen er rigtig god, hvor man får endnu større grin...
7/10

Syntes også det er en god filmatisering af en succesfuld serie, men syntes dog der er nogle ting med der er lige overdrevet nok.
Logged

FCK

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2672: 21 Mar 2011, 09:19 »

Hvis nu jeg siger, National Treasure 1 og 2, The Prestige, Da Vinci Mysteriet og Sherlock Holmes...
-Hvad siger i så?  Rullende Øjne
Logged


euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2673: 21 Mar 2011, 09:21 »

HAHA.. Så selv National Treasure i aftes.. Blev pænt bidt af den faktisk! Smiley Da Vinci ligeledes klassefilm. Eneste bog jeg har læst frivilligt sammen med Engle og dæmoner! Siger ikke så lidt Peace
Logged

LFC & OB!!!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2674: 22 Mar 2011, 19:28 »

I am number four

Selvom den er noget forudsigelig, følte jeg mig godt underholdet. Den handler om ni børn - hvor af de tre er døde, to af dem dør i filmens start, hvorefter filmens fokus er på nr. 4. Han og hans beskytter på Jorden - de ni er fra planeten Lorien - flytter hurtigt by, falder lidt for godt til ift. de bliver jaget af de onde mennesker fra planeten Mogadorien. Historien finder man ud af undervejs.
Under et tivoli fucker nr. 4 godt og grundigt tingene op, men i stedet for at flygte videre bliver de i byen, og ender med at tage kampen op mod Mogadorianerne.

Det bedste ved filmen er dog nr. 6 - hun giver en bule i buksen. <3 Cool
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2675: 22 Mar 2011, 20:12 »

I am number four

Selvom den er noget forudsigelig, følte jeg mig godt underholdet. Den handler om ni børn - hvor af de tre er døde, to af dem dør i filmens start, hvorefter filmens fokus er på nr. 4. Han og hans beskytter på Jorden - de ni er fra planeten Lorien - flytter hurtigt by, falder lidt for godt til ift. de bliver jaget af de onde mennesker fra planeten Mogadorien. Historien finder man ud af undervejs.
Under et tivoli fucker nr. 4 godt og grundigt tingene op, men i stedet for at flygte videre bliver de i byen, og ender med at tage kampen op mod Mogadorianerne.

Det bedste ved filmen er dog nr. 6 - hun giver en bule i buksen. <3 Cool
Skala fra 1-10? Peace
Logged

Hala Madrid!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2676: 22 Mar 2011, 20:28 »

Skala fra 1-10? Peace

Nr. 6? Hun får 11 på den skala, filmen får et 7-tal. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2677: 22 Mar 2011, 20:30 »

Måske sådan vi burde rate film i fremtiden, en rating for female lead og så som en biting en vurdering af filmen.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2678: 22 Mar 2011, 21:19 »

I am number four

Selvom den er noget forudsigelig, følte jeg mig godt underholdet. Den handler om ni børn - hvor af de tre er døde, to af dem dør i filmens start, hvorefter filmens fokus er på nr. 4. Han og hans beskytter på Jorden - de ni er fra planeten Lorien - flytter hurtigt by, falder lidt for godt til ift. de bliver jaget af de onde mennesker fra planeten Mogadorien. Historien finder man ud af undervejs.
Under et tivoli fucker nr. 4 godt og grundigt tingene op, men i stedet for at flygte videre bliver de i byen, og ender med at tage kampen op mod Mogadorianerne.

Det bedste ved filmen er dog nr. 6 - hun giver en bule i buksen. <3 Cool

Superman meets Roswell?
Og Miss Sleepy Eyes er fandme ikke en ellever  Sur
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2679: 22 Mar 2011, 22:03 »

Superman meets Roswell?
Og Miss Sleepy Eyes er fandme ikke en ellever  Sur

Pas. Superman er ikke lige just den karakter, jeg har spenderet alt for mange timer på. Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2680: 23 Mar 2011, 09:57 »

United 93
Det irriterer mig et eller andet sted, når der kommer film som 9/11 og United 93 som handler om den dag, og man så ønsker at hade dem da USA for det første vil have endnu mere sympati/vise patriotisme og samtidig tjene penge på katastrofen, og den så ikke er så ringe endda. Nu gider jeg ikke snakke om 9/11, men på trods af at United 93 foregår udelukkende i et fly, og man ved hvad den ender med, så er det alligevel spændende at se hele scenariet, hvordan de har portrætteret terroristerne vs. passagererne og hvordan det gik galt. For dem der ikke ved det, handler filmen om det fly som blev kapret men IKKE ramte en bygning under 9/11 katastrofen. Så er der egentlig ikke så meget andet at sige. Filmen byder IKKE på nogen skønheder, tværtimod har de endda lavet stewardesserne realistiske grimme og gamle. Det trækker selvfølgelig voldsomt ned.
Filmen: 6/10.
Babe-rating: 0/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2681: 27 Mar 2011, 22:26 »

Vil da lige gøre opmærksom på at man på viaplay.dk netop nu kan se en række film ganske gratis, bla. SAW VI, Buried og Taken. Ved ikke hvor længe det varer, men sikkert ikke for evigt.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2682: 27 Mar 2011, 22:33 »

Fedt! Tak for tippet Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2683: 28 Mar 2011, 01:14 »

I am number four

Selvom den er noget forudsigelig, følte jeg mig godt underholdet. Den handler om ni børn - hvor af de tre er døde, to af dem dør i filmens start, hvorefter filmens fokus er på nr. 4. Han og hans beskytter på Jorden - de ni er fra planeten Lorien - flytter hurtigt by, falder lidt for godt til ift. de bliver jaget af de onde mennesker fra planeten Mogadorien. Historien finder man ud af undervejs.
Under et tivoli fucker nr. 4 godt og grundigt tingene op, men i stedet for at flygte videre bliver de i byen, og ender med at tage kampen op mod Mogadorianerne.

Det bedste ved filmen er dog nr. 6 - hun giver en bule i buksen. <3 Cool

Jesus Christ en lortefilm! Blev lokket til at se den, og hold kæft et makværk, gider ikke engang gå i detaljer men bare nøjes med at smide den her poster.



Men så vil jeg til gengæld slå et slag for en anden film man skal holde øje med. Vi dobler op på nummer 4, og får så

 <a href="http://www.youtube.com/v/cZQb3lkm104?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/cZQb3lkm104?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/cZQb3lkm104?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;390&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cZQb3lkm104?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;param name=&quot;allowscriptaccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;/param&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/cZQb3lkm104?fs=1&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cZQb3lkm104?fs=1&amp;amp;hl=da_DK</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowscriptaccess=&quot;always&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;390&quot;&gt;&lt;/embed&gt;&lt;/object&gt;</a>
Logged


euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2684: 28 Mar 2011, 09:18 »

Var lige en tur forbi BB i går eftermiddags. Købte hele Alien serien for 20 kr. pr. DVD plus the omen og Crank. Lejede i samme omgang Drengerøve.. Den var okay, men meget amerikansk. Dog med enkelte virkelig sjove momenter, plus dejlige damer!!! Opstemt Glæder mig til at komme hjem og se nogle af der resterende i dag.. Så i øvrigt også crank (igen) i går, de taler for sig selv! Helt gennemført vanvittig overdrevet action!
Logged

LFC & OB!!!

Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010