home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613960 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2535: 22 Feb 2011, 19:33 »

Jeg er så lige blevet informeret om, fra venstre side, at Shawshank Redemption er en af de ufatteligt få film som hun har set, som jeg ikke har set..  Ubeslutsom
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2536: 22 Feb 2011, 19:34 »

Jeg er så lige blevet informeret om, fra venstre side, at Shawshank Redemption er en af de ufatteligt få film som hun har set, som jeg ikke har set..  Ubeslutsom

Dårlig indflydelse, og utro... Heldet rammer åbenbart aldrig Arsenal fansene..  Wink
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2537: 22 Feb 2011, 19:34 »

Whaaaat.. har du seriøst aldrig set den?! Så er det da godt nok på tide! Opstemt
Jeg ville være pinlig berørt, hvis det var min lillebror, som havde skrevet det.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2538: 22 Feb 2011, 19:35 »

Dårlig indflydelse, og utro... Heldet rammer åbenbart aldrig Arsenal fansene..  Wink

Det var så heldigvis fra før vi mødtes, at hun så den.. Og jo jo, heldet rammer os når vi tæver Barca om et par uger..1 Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2539: 22 Feb 2011, 19:38 »

Jeg ville være pinlig berørt, hvis det var min lillebror, som havde skrevet det.

Jeg var også lige nødt til at logge af et øjeblik, for at samle tankerne.
Logged



caspar2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2540: 22 Feb 2011, 22:58 »

Til folk som ikke har set The Shawshank Redemption, så kan den anskaffes til billige penge (25 kr). Det er fra en side, hvor de kører tilbud på den - må jeg give et link?

Det skal ikke ses som reklame.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2541: 22 Feb 2011, 23:43 »

Til folk som ikke har set The Shawshank Redemption, så kan den anskaffes til billige penge (25 kr). Det er fra en side, hvor de kører tilbud på den - må jeg give et link?

Det skal ikke ses som reklame.

I Blockbuster kan du få fem film for en hund, dog brugte film, men de fejler intet, og her skulle de da have Shawshank Redemption - og det er ikke for sjovt den er kåret som verdens bedste film på IMDB.
Logged

FCK

caspar2
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2542: 23 Feb 2011, 07:31 »

I Blockbuster kan du få fem film for en hund, dog brugte film, men de fejler intet, og her skulle de da have Shawshank Redemption - og det er ikke for sjovt den er kåret som verdens bedste film på IMDB.

På moviezoo kan du købe den til 25 kr, hvis du ikke ønsker en brugt.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2543: 23 Feb 2011, 09:14 »

Så Predators igår.. Den var faktisk okay. Ville godt se en 2'er tror jeg.
Så også den der med Viggo Mortensen hvor han spiller en russer.. Kan ikke huske navnet. Den var ikke vildt go, men heller ikke mega dårlig.

Og den anden dag fik jeg endelig set hitman. Den var faktisk fed, som en der har spillet de første spil..
Kom gerne med en 2'er!
Logged

It's all, part of the plan.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2544: 23 Feb 2011, 12:01 »

Pulp Fiction
Så er Pulp Fiction lige blevet færdig. Ud fra IMDb's fjerdeplacering til filmen, på deres top 250 liste, så var der høje forventninger til filmen, inden den blev sat i VHS afspilleren. Og eftersom jeg blevet meget, meget overrasket over Shawshank Redemption, så regnede jeg med, at jeg skulle give mig i kast med endnu et mesterskab.
MEN, nu hvor filmen er slut, så føler jeg, at jeg har spildt 2½ time af mit liv på den. Hold da op hvor var det en dårlig oplevelse. Langtrukken, kedelig, simpelthen intetsigende efter min mening. Hvis du ikke har set den endnu, så skal du kun prise dig lykkelig.

En af de værste film jeg nogensinde har set. Stik modsat Shawshank.

1/10
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2545: 23 Feb 2011, 12:04 »

Så Predators igår.. Den var faktisk okay. Ville godt se en 2'er tror jeg.
Så også den der med Viggo Mortensen hvor han spiller en russer.. Kan ikke huske navnet. Den var ikke vildt go, men heller ikke mega dårlig.

Og den anden dag fik jeg endelig set hitman. Den var faktisk fed, som en der har spillet de første spil..
Kom gerne med en 2'er!

Filmen med VM er vist Eastern Promises?

Omkring Hitman, så ja, helt sikkert en udmærket actionfilm, men dog intet mod spillene synes jeg Smiley Og så er det jo lidt sejt af spillene er danske Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2546: 23 Feb 2011, 12:07 »

Synes din bedømmelse af Pulp Fiction er helt ved siden af Smiley At give den 1 må vel siges at være ud fra en forkert forventning du havde til filmen så?

Filmen er en samlings af små historier (skæbner om man vil), men filmens styrke er egentlig dens dialoger, som jeg synes er helt forrygende - hvilket også må siges at være Tarantinos helt store force!

Men ens smag er vel forskellige, men jeg vil da gerne spørge lidt indtil hvorfor den kun fik 1, da jeg som sagt er meget uenig med den bedømmelse.

1) Hvad var dine forventninger til filmen?
2) Hvordan har du det med Tarantino-film ellers?
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2547: 23 Feb 2011, 12:09 »

Enig med Spez. Pulp Fiction er måske ikke i top5 på min filmliste, men den er ikke langt fra. Som han siger er dialogerne deri helt uovertrufne, og handlingen og visse sekvenser er også helt i top. Hvis man har nogle anderledes forventninger til en kultfilm, kan jeg godt forstå at den måske ikke rammer en genre man er vant til, men opbygningen i filmen og dialogerne er virkelig fantastiske.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2548: 23 Feb 2011, 12:14 »

Jeg har ikke den store kendskab til Tarantinos film, da jeg knap nok har set nogle af dem, det må jeg ærligt indrømme. Så umiddelbart var det forkert af mig, at forvente, at jeg vil blive blæst omkuld med et fantastisk mesterværk, hvor man er 110% underholdt hele vejen igennem.
Det virker umiddelbart som en film man skal se, hvis man er den type som går i dybden, funderer, og tænker på liv og løs over den. Det er så åbenbart ikke mig.

Det der skuffede mig var, at der var mange langtrukne scener, den var lidt for rodet (efter min mening), og så er jeg sku nok bare ikke til de der "gå i dybden" film  Peace
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2549: 23 Feb 2011, 12:17 »

Pulp Fiction
Så er Pulp Fiction lige blevet færdig. Ud fra IMDb's fjerdeplacering til filmen, på deres top 250 liste, så var der høje forventninger til filmen, inden den blev sat i VHS afspilleren. Og eftersom jeg blevet meget, meget overrasket over Shawshank Redemption, så regnede jeg med, at jeg skulle give mig i kast med endnu et mesterskab.
MEN, nu hvor filmen er slut, så føler jeg, at jeg har spildt 2½ time af mit liv på den. Hold da op hvor var det en dårlig oplevelse. Langtrukken, kedelig, simpelthen intetsigende efter min mening. Hvis du ikke har set den endnu, så skal du kun prise dig lykkelig.

En af de værste film jeg nogensinde har set. Stik modsat Shawshank.

1/10

Se den igen. Jeg kan huske, jeg ikke var videre imponeret første gang jeg så den. Nu er det en af mine absolut favoritfilm. Det er ærgeligt, du allerede inden filmen er begyndt, sammenligner den med Shawshank - for det er en helt anden film. Nu har vi heldigvis forskellig smag, men efter min mening, så er din 'anmeldelse' det værste gang sludder, jeg længe har hørt - og jeg tror, du vil give mig ret, hvis filmen får en chance mere Wink
Logged

Sider: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010