home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613979 gange)
Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2520: 18 Feb 2011, 20:06 »

Jeg skal helt sikkert se den i aften. En af mine venner kan ikke snakke om andet den film.
Og der er American Gangster her kl. 21, den er ret svedig!
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2521: 18 Feb 2011, 20:15 »

American Gangster er sgu en halvblandet fornøjelse, hvis du spørger mig. Into The Wild er til gengæld bevægende, inspirerende og ovenud fantastisk. Derudover er der der danske patter med i den - forvent dog ikke kvalitetspatter.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2522: 18 Feb 2011, 21:33 »

Garh! Hvorfor kommer den så sent?! Jeg skal jo på arbejde i morgen tidlig! ... Skuffet

Jeg har set den, men ville egentlig meget gerne se den igen og det er en film, som man bør se, hvis man har tid og energi til at være oppe så sent! Smiley
Eller også skal man købe den på blueray og nyde de fantastisk flotte billeder! Meget seværdig og rørende film hvert fald. Et eller andet sted, så får man lyst til at træde i fodsporene på hovedpersonen (jeg ikke husker navnet på...). Oven i det, så er det bare et lækkert soundtrack af Eddie Vedder himself!

American Gangster er heller ikke nogen dårlig film. Denzel Washington spiller skide godt og historien er fangende. En film, man skal se imo.

Fik også lige købt One Flew over the Cuckoo's Nest og There Will Be Blood her den anden dag. Glæder mig til at se dem!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2523: 20 Feb 2011, 20:23 »

Godt nok er det ikke en Film, men man bør ikke snyde sig selv for at se "The Pacific" i aften 21.45 på DR1!

En virkelig genial serie af Tom Hanks og Steven Spielberg! Konceptet er det samme som i Band of Brothers, men denne gang omhandler det ikke kampene i Europa under anden verdenskrig, men derimod krigen mod Japan i Stillehavet. En virkelig flot serie, hvor effekterne er så gode, at man føler, at man sidder midt i kampene, når man ser Eugene og de andre skyde japanerne!

Hvis man kan lide krig, anden verdenskrig og Band of Brothers, så er dette simpelthen en "must see"!
Logged

Anden_ark
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2524: 20 Feb 2011, 20:26 »

Derudover er der der danske patter med i den - forvent dog ikke kvalitetspatter.
I like
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2525: 20 Feb 2011, 22:45 »

Her er lidt at starte på...

Blade Runner, Tilbage Til Fremtiden, 2001: A Space Odyssey Serenity, Akira, District 9, Firefly (serie), Terminator, Donnie Darko, The Andromeda Strain, Matrix, Body Snatchers, The Cell, Contact

Og sidst men ikke mindst A Clockwork Orange.

Angående WWII emnet, så skal man huske at se The Pacific.

haha Akira er jo must-see!
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2526: 20 Feb 2011, 22:46 »

Killing Zoe


Medvirkene: Eric Stoltz, Julie Delpy, Martin Raymond, Jean-Hugues Anglade
Instrukrør: Quentin Tarantino
Indspillingsår: 1993

Plot:
Filmen foregår i Paris, hvor en amerikansk mand ved navn Zed, (Eric Stoltz) lige er ankommet for at møde hans franske barndomsven, som han ikke har set i mange år. Første aften bestiller Zed en luder, hun hedder Zoe og de falder faktisk i god snakker, efter de har ordnet de ting som man som luder nu engang ordner.

Zed bliver midt om natten vækket af sin ven Eric (Jean-Hugues Anglade). som tager ham med i byen hvor de finder et lille lokalværtshus i Paris slumkvarter, her mødes de så med Erics venner. Eric fortæller ar de har planlagt et røveri i den franske nationalbank, her skal Zed hjælpe med. Zed takker ja til jobbet, og det bliver fejret med stoffer i lange baner. Det ender med af Zed bliver så dårlig af han går kold. Tidligt næste morgen bliver Zed, som lider af de værste tømmermænd, vækket af Eric, hvor de holder lige uden for banken. De tager alle våben med og iføre sig masker og drager ind i banken. Det hele var planlagt og skulle være nemt og professionelt, men ender med at blive til et helvede da alarmen går igang, og politiet omringer banken. Det går Eric rablene gal og han tager alle som gidsler, blandt gidslerne er Zoe, som Zed hyggede sig med natten før.





En af Tarantinos mindre kendte film, og den er da hellere ikke noget af råbe hurra for. Det er en udemærket actionthriller, men så hellere ikke mere. Tarantino sætter dog hans præg på filmen, og derfor kan man mærke hele vejen igennem af det er en Tarantino film, hvilket jeg som Tarantino fan er helt tosset med.

6,5/10

Efter min mening mandens dårligste film. Jeg tror faktisk også at jeg har lavet en vurdering et par 100 sider tilbage i tråden, men vi deler stort set samme mening.  Thumbs Up

Logged

Thaurat al Shabab

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2527: 21 Feb 2011, 12:55 »

Jeg har set 2 vidt forskellige film i går:

Megamind
En ganske ukendt animationsfilm fra 2010. Den følger, lidt ala Despicable Me, en lidt uheldig superskurk, som kæmper med en superhelt. Han vinder dog for første gang, og da han så indtager byen, begynder han hurtigt at kede sig. Hvad skal man så lave? Humoren i filmen er, ligesom DM, rigtig god, og plottet er ikke specielt forudsigeligt, men skørt og simpelt. Alt kan ske i animationsfilm, og den er bestemt et syn værd, hvis man vil have et billigt grin.
7/10

The Resident
Jeg anede intet om filmen på forhånd, men coveret så spændende ud.. Det handler om en kvinde som flytter til New York, men hun er ikke den eneste i hendes lejlighed. Desværre finder man efter 20 min ud af hvad der sker (man kunne have regnet det ud efter 10) og derefter er filmen utrolig forudsigelig og decideret kedelig, da man egentlig blot venter på at hun selv finder ud af det, og overvinder skurken. Utrolig kedelig 'historie', intet plot og MEGET forudsigelig film. Det er sjældent jeg ser sådanne til ende, men denne gang lykkedes det.
3/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2528: 22 Feb 2011, 13:11 »

The Shawshank Redemption
Det er intet under, at denne fantastiske film ligger nummer 1 på IMDb's Top 250. For hold da op, det er godt nok en god film. Helt klart top 5 over alle de film jeg har set. Selvom den vare godt og vel 2½ time, så er man altså underholdt alle 150 minutter.
Selve filmen handler om Andy Dufresne (Tim Robbins) som bliver kendt skyldig i at have dræbt sin kone og hendes elsker. Andy bliver idømt 2 x livstid som skal afsones i Shawshank fængslet. Her møder han Red (Morgan Freeman) som er begejstret for Andy, fra den første gang han så ham.
Andy, som er tidligere bankmand, begynder så småt at benytte sig af sit talent med tal, og hjælper derfor vagerne med diverse private økonomiske problemer, som han så kan nyde godt af i form af beskyttelse fra vagterne. Andys omdømme bliver større og større, og han ender til sidst med at arbejde sort for fængselsdirektøren. Hvordan det hele ender vil jeg dog ikke afsløre, da man selv skal finde ud af.

Men kom igang med at få købt filmen hvis du ikke har den. Den er alle pengene værd!

10/10
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2529: 22 Feb 2011, 19:18 »

Jeg har faktisk Shawshank Redemption, men har endnu ikke fået den set  Forlegen Men kan da høre at den må ligge næst på filmlisten! Smiley

Jeg så i stedet 127 Hours i går. Og jeg må indrømme at selvom handlingen i historien ligger på -3 i en skala fra 0-100, var jeg faktisk grebet af den, og tiden fløj afsted. Det er en fortælling om en bjergbestiger der falder ned i en kløft in the middle of nowhere og får sin arm i klemme mellem klippen og en sten. Man ser sådanset blot hvordan han holder sig i ved sine fulde 5, og en anelse flashback til hans liv. På trods af at filmen er knap 1½ time, føles den ikke rigtig langtrukken, men man bliver i stedet fascineret af en mands kamp mod sindssygen og for overlevelse. Den er en fin film for folk der vil se en der bekræfter livet, og en skidt film for små børn der kun kan lide action action action.
6/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2530: 22 Feb 2011, 19:20 »

Jeg har faktisk Shawshank Redemption, men har endnu ikke fået den set  Forlegen Men kan da høre at den må ligge næst på filmlisten! Smiley

Whaaaat.. har du seriøst aldrig set den?! Så er det da godt nok på tide! Opstemt
Logged



Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2531: 22 Feb 2011, 19:24 »

Jeg har faktisk Shawshank Redemption, men har endnu ikke fået den set  Forlegen Men kan da høre at den må ligge næst på filmlisten! Smiley


WHAT !!! Det er jo så absolut verdens bedste film! Faktisk vil jeg anbefale den så højt, at jeg hellere vil forslå dig at se den film, end at se returopgøret mellem Barcelona og Arsenal !

Så kan du vist heller ikke være i tvivl om hvor god den film her, eller hvor meget jeg vil anbefale den.. 10/10
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2532: 22 Feb 2011, 19:25 »

Jeg har faktisk Shawshank Redemption, men har endnu ikke fået den set  Forlegen Men kan da høre at den må ligge næst på filmlisten! Smiley



Jeg er målløs! Du kommer da tit med film-reviews og så byder du os dette?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2533: 22 Feb 2011, 19:29 »

Haha, jeg skulle da vist aldrig have sagt det! Opstemt Jeg må så, til mit forsvar (hvis det kan eksistere) sige at jeg først fik filmen i lørdags, og jeg var ikke lige klar over hvor god den var, så har valgt nogle film som kæresten ville se først..  Forlegen Men den bliver næst! Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2534: 22 Feb 2011, 19:30 »

Haha, jeg skulle da vist aldrig have sagt det! Opstemt Jeg må så, til mit forsvar (hvis det kan eksistere) sige at jeg først fik filmen i lørdags, og jeg var ikke lige klar over hvor god den var, så har valgt nogle film som kæresten ville se først..  Forlegen Men den bliver næst! Opstemt

UD MED KÆRESTEN !!
Hun har en dårlig indflydelse på dig..   Tunge

Logged

Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010