home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 812 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614533 gange)
Lausus
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2295: 20 Okt 2010, 00:32 »

Filmen skal helst ikke være for forvirrende, altså der skal ikke tænkes så meget. Så en "Grown Ups" er også et godt bud. Eller endnu bedre, "Hitch".
"Hitch" er en film, hvor Will Smith, er kærlighedsguru / detektiv. Han vejleder og giver råd indenfor netop dette. Dagen kommer dog, hvor han selv bliver forelsket og der går han mere eller mindre i bagløs. Kviden han bliver forelsket i, spilles af ingen andre end frække Eva Mendéz.
... Og gæt engang hvad filmen slutter med Smiley...

held og lykke min ven!


Lige netop Hitch har jeg haft stor succes med da jeg rent faktisk så den sammen med min nuværende kæreste, på en af vores første dates  Wink

Synes lige jeg ville komme med en romantisk anekdote som held og lykke  Tunge
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2296: 20 Okt 2010, 00:33 »

Lige netop Hitch har jeg haft stor succes med da jeg rent faktisk så den sammen med min nuværende kæreste, på en af vores første dates  Wink

Synes lige jeg ville komme med en romantisk anekdote som held og lykke  Tunge

tak du Smiley
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2297: 20 Okt 2010, 00:36 »

The Expendables (2010)

Instr: Sylvester Stallone (Rocky)
Medv: Sylvester Stallone (Rocky), Jason Statham (The Transporter), Jet Li (Hero), Dolph Lundgren (Universal Soldier), Randy Couture (The Scorpion King 2), Steve Austin (The Condemned), Terry Crews (The Longest Yard), Mickey Rourke (The Wrestler), Bruce Willis (Die Hard)

Sjældent har man set en så imponerende rolleliste som her, men handlingen viser sig desværre at være lidt tynd. Dette er langt fra verdens bedste actionfilm, men bare rollelisten gør den mere end værd at se.

8/10

(Bonus: Sylvester Stallone brækkede nakken i en scene med Steve Austin, og måtte have indopereret en metalplade.)




Hehe, det er en kliché-film. Hele Sylvester Stalones idé og koncept med dette projekt var, at arbejde sammen med sine nærneste venner og lave en helt igennem sindsyg kick-ass film, og det lykkedes!

Altså der bliver taget pis på alt og alle gennem hele filmen, det mig en gåde at du ikke nævner humoren i dit preview. Dolph  Lundgren, som vi jo normalt ser som en anden Jean Claude Van Damme er stor, tumpet og klodset.
Jet Li lyver gennem hele filmen, beder og og højere løn, taler meget kinesisk-engelsk og er bare en parodi af Jackie Chan. Arnold Schwazenegger får også lige et par punch lines tyret i smasken, i form af hans guvenør stilling og det samme gør Sylvester... Genial film som bare skal nydes for hvad det er. GUF og atter GUF for øjnene. Sæt dig tilbage og nyd de utroligt flotte klip, scener, kameravinkler og stunts. Virkelig flot.

(Bonus: Jean Claude Van Damme blev tilbudt en rolle i filmen, men da han læste manuskriptet igennem og så, at han ville få tæsk af Jet li bakkede han ud. Han har åbenbart ikke nok selvironi til at kunne se, at han bare en en stor parodi af alle verdenshelte.)
Logged

Thaurat al Shabab

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2298: 20 Okt 2010, 00:37 »

At se Starwars 1-6 er en sikker vinder.
Logged

19-18!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2299: 20 Okt 2010, 01:34 »

Pulp Fiction (1994)

Instruktør: Quentin Tarantino.
Medvirkende: John Travolta, Samuel L. Jackson, Bruce Willis, Uma Thurman.

Plot:

Vincent (John Travolta) og Jules (Samuel L. Jackson) er håndlangere for gangsterbossen Marcellus Wallace. Deres job består hovedsageligt i at ordne folk, som har brudt deres aftaler med Wallace, og skrabe hans penge ind. Men på deres færden rundt i L.A. støder de ppå flere uforudsete begivenheder. De oplever Guds indgriben, et splattet lig i deres bil og at blive røvet af et tyvepar, vi kun kender under navnene Pumpkin og Honey Bunny. Ved siden af skal Vincent tage Wallace' kone Mia ud på en tur i byen, hvilket viser sig ikke at være en helt simpelt opgave.

Senere støder de to lejemordere også på Butch Coolidge (Bruce Willis), en bokser, der, i en fixet boksekamp, kommer til at træde deres chef Wallace over tæerne. Dermed er Coolidge på spanden, men alt kan ske - og gør det! Som et puslespil fortælles to heftige dages begivenheder, og først til sidst falder alle brikkerne på plads og afslutter Pulp Fictions mange handlingstråde.

Min Bedømmelse:

Denne kultfilm er en af mine yndlings, fantastisk skuespil, fantastisk handling og massere af underholdning. Tarantino står bag denne her film som er sat op på en anderledes måde, den har tre dele, først følger man Vincent, så følger man Butch og til sidst Jules. I første scene ser man parret "Pumpkin" og "Honey Boney" som  røver en lille Dinner, og der slutter filmen igen, så den køre nærmest i en cirkel.
Hvis man ikke har set denne film endu skal man skynde sig ned i den lokale blockbuster købe den hjem til samlingen og smække den på dvden.

10/10.

Logged

FCK

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2300: 20 Okt 2010, 12:10 »

Jeg keder mig, og venter til det bliver torsdag så kommer der jo manager. men vil hører om der en nogen der kan anbefale en rigtig god film. animation, action, sci fi, komedie, eventyr. jeg er åben for næsten alt. HIT ME
Logged

rammy
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2301: 20 Okt 2010, 14:13 »

Jeg har en film-gruppe på facebook.com kaldet Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents. Gruppen er for os hvis liv er for kort til romantiske komedier og andet pladder - her bliver snakket kultfilm, b-film, nyt som gammelt horror, science fiction, action, slasher osv. Det er en seriøs gruppe med masser af indhold. Hvis det har interesse er du/I være velkomne til at blive medlem - så kom frisk! PS: Man kan ikke se indholdet af gruppen før man bliver medlem.

http://www.facebook.com/group.php?gid=143403982173&v=wall
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2302: 20 Okt 2010, 14:34 »

Jeg har en film-gruppe på facebook.com kaldet Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents. Gruppen er for os hvis liv er for kort til romantiske komedier og andet pladder - her bliver snakket kultfilm, b-film, nyt som gammelt horror, science fiction, action, slasher osv. Det er en seriøs gruppe med masser af indhold. Hvis det har interesse er du/I være velkomne til at blive medlem - så kom frisk! PS: Man kan ikke se indholdet af gruppen før man bliver medlem.

http://www.facebook.com/group.php?gid=143403982173&v=wall
JEg er klar på at se hvad det er Opstemt
Logged

rammy
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2303: 20 Okt 2010, 14:37 »

JEg er klar på at se hvad det er Opstemt

Velkommen til Djævel
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2304: 22 Okt 2010, 22:46 »

Har brug for noget hjælp gutter; jeg søger navnet på to film...

Den første handler om en mand og en dame der møder hinanden på nettet.
Hun har en mand, men tager alligevel til Atlantic City hvor han arbejder, for at besøge ham. De ender hurtigt i seng sammen, og han bliver forelsket i hende.
Hun fortæller ham, at hun har en mand som tæver hende. Lidt senere fortæller hun ham, at hun er gravid og sender ham et gammelt bånd af det der man kan se når man er gravid (aner ikke hvad det hedder) Huh Hun fortæller ham senere, at hendes mand har voldtaget hende, så hun aborterede.
De planlægger et mord på hendes mand. Efter han har udført mordet, dropper hun al kontakt med ham og man ser hende med en ny mand.
Han bliver først arresteret for mordet, men hun bliver senere også dømt for det.

Det er basseret på en virkelig historie.

Har slettet den, efter jeg fik hjælp. Mangler stadig hjælp til den første film i dette indlæg Smiley

Nogen der ved hvad de hedder?

På forhånd tak
« Seneste Redigering: 26 Okt 2010, 10:34 af Altid FCK » Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2305: 22 Okt 2010, 22:47 »

Den nederste hedder Law Abiding Citizen.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2306: 22 Okt 2010, 22:52 »

Den nederste hedder Law Abiding Citizen.

Mange tak... Så kun den sidste halvdel, så den i skolen, men var ikke til det første gang vi så den Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2307: 22 Okt 2010, 23:10 »

Altid FCK kan du ikke lige give en spoiler-alert? Skuffet
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2308: 22 Okt 2010, 23:12 »

Altid FCK kan du ikke lige give en spoiler-alert? Skuffet

Jeg fortæller jo ikke hvilken film det er Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2309: 22 Okt 2010, 23:38 »

Det kan vi jo læse i det næste indlæg.. Wink
Logged

Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010