home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 875 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614545 gange)
El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2280: 11 Okt 2010, 14:03 »

The Departed i aften kl. 21.00 på Kanal 5. En af det sidste årtis bedste film!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2281: 18 Okt 2010, 12:27 »

Ved ikke om det er her jeg skal spørge. Men ved I om der er lavet en nummer tre af filmen - Mål?

Der hvor han starter sin karriere i Newcastle.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2282: 18 Okt 2010, 12:29 »

Ved ikke om det er her jeg skal spørge. Men ved I om der er lavet en nummer tre af filmen - Mål?

Der hvor han starter sin karriere i Newcastle.
http://www.imdb.com/title/tt0499487/ Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2283: 18 Okt 2010, 12:31 »

Takker Wink
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2284: 18 Okt 2010, 12:33 »

Takker Wink
Hvad jeg har kunne læse mig til, så skulle den være endnu dårligere lavet end de to første. Så om den skulle være noget værd, ved jeg ikke Smiley
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2285: 18 Okt 2010, 12:34 »

From Paris With Love

En film der gerne vil være Die Hard, og en Travolta der gerne vil være bad ass agent. Hverken filmen eller Travolta fungerer, hvilket jeg heller ikke regnede med. Dog var den værre end forventet og action scenerne var ikke noget at prale, efter min mening.

3/10
Logged

Waaah

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2286: 18 Okt 2010, 12:34 »

Hvad jeg har kunne læse mig til, så skulle den være endnu dårligere lavet end de to første. Så om den skulle være noget værd, ved jeg ikke Smiley
Det så den også udfra bedømmelserne Smiley Men den koster ikke så meget på amazon.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2287: 20 Okt 2010, 00:15 »

Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men gør det alligevel.

Her på lørdag får jeg besøg af en virkelig sød pige, som jeg selvfølgelig gerne vil score. Hun har så fået den idé at vi bare skal være hjemme ved mig og se en film. Da hun jo er en pige jeg gerne vil score, ville jeg høre om i havde sådan en "score"-film, hvis man kan kalde en film det. Jeg er lidt i tvivl om, om det er en romantisk film, eller om det er en gyser Smiley
jeg håber i vil hjælper mig, med at finde en film  Smiley

Tak på forhånd Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2288: 20 Okt 2010, 00:19 »

Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men gør det alligevel.

Her på lørdag får jeg besøg af en virkelig sød pige, som jeg selvfølgelig gerne vil score. Hun har så fået den idé at vi bare skal være hjemme ved mig og se en film. Da hun jo er en pige jeg gerne vil score, ville jeg høre om i havde sådan en "score"-film, hvis man kan kalde en film det. Jeg er lidt i tvivl om, om det er en romantisk film, eller om det er en gyser Smiley
jeg håber i vil hjælper mig, med at finde en film  Smiley

Tak på forhånd Smiley
Jeg ville nok spørge hende om hun havde nogle favoritter. Eller tage hende med ned i Blockbuster og leje filmen, hvis der er en Blockbuster i nærheden. Så er du sikker på at finde noget, som falder i hendes smag.

Jeg har mødt piger, som hellere ville se en Arnold Schwarzenegger film end Søvnløs i Seattle, men også piger, som har det omvendt.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2289: 20 Okt 2010, 00:21 »

Vil prøve den første mulighed, da der ikke lige er en blockbuster inden for 5 km afstand  Smiley

Tak Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2290: 20 Okt 2010, 00:23 »

Vil prøve den første mulighed, da der ikke lige er en blockbuster inden for 5 km afstand  Smiley

Tak Smiley
Det ville hvert fald være en god idé. Så er du fri for hun sidder og keder sig hele aftenen, mens du synes det er en fed film Wink
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2291: 20 Okt 2010, 00:23 »

500 Days of Summer har jeg hørt skulle gå lige i trusserne på damerne, men det kan godt være du skal vente et par år med at bruge den.

Ellers er en romantisk komedie vel altid godt til at holde stemningen let, og frisk. I får sikkert grinet sammen, og det er jo ikke så tosset.

Du kender hende selvfølgelig bedst, så du må jo vide, om hun har nogle præferencer Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2292: 20 Okt 2010, 00:24 »

Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men gør det alligevel.

Her på lørdag får jeg besøg af en virkelig sød pige, som jeg selvfølgelig gerne vil score. Hun har så fået den idé at vi bare skal være hjemme ved mig og se en film. Da hun jo er en pige jeg gerne vil score, ville jeg høre om i havde sådan en "score"-film, hvis man kan kalde en film det. Jeg er lidt i tvivl om, om det er en romantisk film, eller om det er en gyser Smiley
jeg håber i vil hjælper mig, med at finde en film  Smiley

Tak på forhånd Smiley

God idé hun fik sig der Smiley

"Meet the parents" og "Meet the fockers" er jo begge film som besidder en god humor, men skam også følelser og kærlighed. En film som i sammen kan grine af og måske også græde af, hvem ved?

Filmen skal helst ikke være for forvirrende, altså der skal ikke tænkes så meget. Så en "Grown Ups" er også et godt bud. Eller endnu bedre, "Hitch".
"Hitch" er en film, hvor Will Smith, er kærlighedsguru / detektiv. Han vejleder og giver råd indenfor netop dette. Dagen kommer dog, hvor han selv bliver forelsket og der går han mere eller mindre i bagløs. Kviden han bliver forelsket i, spilles af ingen andre end frække Eva Mendéz.
... Og gæt engang hvad filmen slutter med Smiley...

held og lykke min ven!
Logged

Thaurat al Shabab

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2293: 20 Okt 2010, 00:25 »

Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men gør det alligevel.

Her på lørdag får jeg besøg af en virkelig sød pige, som jeg selvfølgelig gerne vil score. Hun har så fået den idé at vi bare skal være hjemme ved mig og se en film. Da hun jo er en pige jeg gerne vil score, ville jeg høre om i havde sådan en "score"-film, hvis man kan kalde en film det. Jeg er lidt i tvivl om, om det er en romantisk film, eller om det er en gyser Smiley
jeg håber i vil hjælper mig, med at finde en film  Smiley

Tak på forhånd Smiley
En fiilm med Rocco.
Logged

Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2294: 20 Okt 2010, 00:31 »

@Søgaard: jeg bruger dit råd først, med at spørge hende om hun har en hun gerne vil se, Smiley

og hvis så tilfældet er at hun er ligeglad, vil jeg helt klart nok bruge en af mfsjovhats idéer Smiley

tak for svarene Wink
Logged

Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010