home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  2 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614700 gange)
Fernando
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2190: 17 Jul 2010, 23:04 »

Du har da nok lige siddet og set den på enten TV3 eller TV3+ Rullende Øjne
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2191: 17 Jul 2010, 23:08 »

Hvis at det var til mig, så nej.
Jeg så den på tv2 Fernando...


Vh.Blackstone
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2192: 17 Jul 2010, 23:19 »

Er det ikke meningen, man selv skal skrive et resumé af filmene? Eller har jeg misforstået noget?
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2193: 17 Jul 2010, 23:33 »

Det ved jeg ikke.
Jeg skriver bare hvad jeg selv mener om filmen og derefter et resume af handling, så folk kan få et indblik i den og om de får lyst til at se den.
Jeg er for doven til selv at skrive et resume, så jeg copypaster bare, så folk kan få et indblik i  hvad filmen handler om og selv tage stilling til om de gider se den eller ej...

Vh.Blackstone
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2194: 17 Jul 2010, 23:38 »

Kampen for min søn hedder den på dansk  og er et Canadisk biografisk drama fra 2008, som jeg vil råde folk til ikke at se, så lad være med at spilde tiden på den...

Hvorfor vil du råde folk til ikke at se den? Det kunne jo være, at din mening ville skabe en smule debat. Smiley                       
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2195: 17 Jul 2010, 23:47 »

Det er lidt svært at forklare, men jeg syntes ikke om den.
Jeg syntes at den var kedelig og banal og jeg vil råde folk til ikke at se den, for ikke ikke at spilde deres/jeres tid og istedet for se noget andet end den, men folk må jo selv se den og vurdere selv om de vil se den ud fra hvad den handler om, men igen jeg vil bare ikke råde folk til at se den, da jeg synes at det er spild af tid, men derfor kan andre måske godt li den.
Det var vidst det...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 18 Jul 2010, 00:03 af Blackstone » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2196: 17 Jul 2010, 23:54 »

Originaltitel: The Oh in Ohio er en film med Parker Posey, som jeg ellers bryder mig om, som skuespiller, men i denne film leverer hun en ordinær og middelmåddig præstation i en på det jævne, men ordinære og middelmåddige film, som ikke er i den bedste del af film, men se den selv og vurder selv om det er noget for dig/jer...

Det er svært at være rigtig succesfuld uden succes i sengen. Priscilla Chase er ung, smuk, på vej mod karrierestigens tinder og lykkeligt gift i et hyggeligt hus. Der er bare lige ét lille punkt, hvor Miss Perfect ikke er helt perfekt: i sengen, hvor hun aldrig rigtig er kommet over målstregen. Tror hun nok. Men da hendes O-problem til sidst får hendes forsmåede mand til at forlade hende for en mere sex-kompatibel model, banker Priscillas sex-liv endelig på døren.

Medv.: Priscilla Chase: Parker Posey. Wayne The Pool Guy: Danny DeVito. Kristen Taylor: Mischa Barton.

Instr.: Billy Kent.

Vh.Blackstone

« Seneste Redigering: 18 Jul 2010, 00:03 af Blackstone » Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2197: 17 Jul 2010, 23:55 »

Haha, jeg synes skam også den var dårlig. Jeg så ikke filmen helt fokuseret, da jeg midtvejs mistede interessen. Trods en lovende start, så blev jeg skuffet. Slutningen var alt for sukkersød. Og for forudsigelig. Nok er den basseret op en sand historie, men jeg fandt historien kedelig.

Og efter Desperate Housewives kan jeg ikke tage Doug Savant seriøst.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2198: 19 Jul 2010, 03:16 »

Broderskabets bånd er en af de bedre film jeg har set for nyligt og med gode skuespilspræstation er af Brandan Fraiser og Matt Damon.
Amerikansk Drama fra  1992.
Jeg plejer normalt at copypaste et resume, men det gør jeg ikke denne gang, da jeg ikke vil røbe hvad den handler om og jeg vil bare sige at folk/i skal se den og vurdere/bedømme selv, men jeg synes at den er klart anbefalesværdig og en film, som man skal se minium 1 gang i sit liv for den er virkelig det værd og behandler et svært emne...

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 19 Jul 2010, 03:28 af Blackstone » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2199: 19 Jul 2010, 04:57 »

True Colors er ikke en film, som jeg kan anbfale at se på trods af udmærkede skuespilspræstation er af John cusack og James Spader, så virkede den lang og kedelig.
Normalt plejer jeg at copypaste et resume af handlingen, men ikke denne gang, som sagt kan jeg ikke anbefale den, men se den alligevel og vurder/bedøm selv om du også synes at den er ligeså kedelig, som jeg synes eller om det bare er fordi at jeg så den her sent på natten, men det sidste kvarter af filmen ca. var nu udmærket...

Vh.Blackstone
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2200: 19 Jul 2010, 15:50 »

Ved ikke om der er en anden Film tråd til denne slags spørgsmål Smiley

Nogen der har set Distict 9 - Hvordan er handlingen?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2201: 19 Jul 2010, 15:51 »

Hvis at det var til mig, så nej.
Jeg så den på tv2 Fernando...


Vh.Blackstone

Fint nok. jeg fik ikke set den desværre  Skuffet
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2202: 25 Jul 2010, 16:35 »

Ved ikke om der er en anden Film tråd til denne slags spørgsmål Smiley

Nogen der har set Distict 9 - Hvordan er handlingen?
Hm, vil ikke afsløre for meget, men i 80'erne kom der nogle rumskibe med rumvæsner til Cape Town i Sydafrika. De bor der stadig i en slags ghetto. Kan ikke lige huske mere, men det er nu en vældig underholdende film. Den er anbefalelsesværdig, omend handlingen kan være lidt rodet. Som jeg husker det, er den filmet som en dokumentar noget af tiden.

Kom selv til at bruge 330 kr. på Amazon i dag. Følgende blev købt:

American History X
The Bucket List (Blueray)
Snatch
Lock, Stock & Two Smoking Barrels
The Big Lebowski
Into The Wild (Blueray)
Rock n'rolla

Købte også Gran Torino og Remember The Titans for 100 kr. samlet her den anden dag.  Thumbs Up
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2203: 27 Jul 2010, 22:11 »

A lot like love er en udemærket romantisk komedie med Amanda Peet og Asthon Kuther i hovedrollerne og de levere begge gode skuespilspræstation er.
Normalt er jeg ikke til romantiske komedier, men denne her kan jeg nu godt li, men se den selv og vurder selv.

Amr. romantisk komedie fra 2005
Kan man godt være venner, efter at man har haft et romantisk forhold? For venner er lige præcis hvad Oliver (Ashton Kutcher) og Emily (Amanda Peet), bliver efter en kort, men intens affære, der begynder med et hedt møde på toilettet i et fly. Men skæbnen vil, at de kommer til at møde hinanden en del gange i løbet af de næste syv år og langsomt opstår der et venskab, hvor Oliver og Emily kan tale om alt fra kærester til karriere. Og i løbet af de syv år opdager de, at deres venskab måske i virkeligheden er begyndelsen til noget andet!

Vh.Blackstone
Logged

GatoGordo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2204: 28 Jul 2010, 00:57 »

nogen der kan anbefale den nye Christopher Nolan film 'Inception' ? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 145 146 [147] 148 149 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010