home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614732 gange)
Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2175: 01 Jul 2010, 17:49 »

Into The Wild

Amr. dramafilm fra 2007.
Ja, jeg så den her den anden dag og det er egentlig en udmærket film, der handler om den unge Christopher McCandless, der ikke kan finde sig tilrette i det liv han lever og derfor vælger han efter at have overstået college at donere hele hans opsparing til velgørenhed og drage ud i verden uden noget som helst udover hans bil, der hurtigt bliver ødelagt. Her møder han så en masse mennesker, der kommer til at forme hans tilværelse. Filmen er i øvrigt baseret på best-seller bogen, der også hedder Into The Wild og den bog er faktisk baseret på en virkelig hændelse.

Et kort resumé uden at have afsløret for meget Wink
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2176: 01 Jul 2010, 19:59 »

'Egentlig en udmærket film'? Det er en fanstastisk film. Fed slutning - hvis man som jeg - ikke kendte historien i forvejen. Og så er der endda også en overraskelse i og med at Thure Linhardt er med i et par scener. Jeg synes, den er virkelig god og den er stadig på min favoritliste.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2177: 01 Jul 2010, 20:21 »

Jeg syntes også det var en virkelig god film. Jeg blev dog rigtig overrasket over slutningen, da jeg som dig Njaourinho, ikke kendte historien i forvejen. Men en fed film, som klart kan anbefales!
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2178: 01 Jul 2010, 20:29 »

Bloodsport er en klassiker inden for kampsport kategorien og en film, som jeg kan se igen og igen med gode skuespilspræstation er af bla. Forest Whitaker og Jean Claude Van Damme.

Amr. actionfilm fra 1988
Siden Frank Dux (Jean-Claude Van Damme) var 13 år, er han blevet trænet intensivt i kampsport. Nu stiller han op i den yderst brutale, men også meget prestigefyldte undergrunds-turnering "The Kumite", hvor der er store pengepræmier at vinde for de dygtigste kampsportseksperter i verden. Efter de indledende runder bliver det klart for Frank Dux, at han for at vinde konkurrencen må besejre favoritten Chong Li, en stor stærk og meget nådesløs fighter. Men Chong giver ikke ved dørene ¿ han vil vinde uanset midlerne! Hvordan skal Frank besejre ham?

"Bloodsport" var gennembruddet for kampsportsstjernen Jean-Claude van Damme alias "The Muscles from Bruxelles".

Vh.Blackstone
 


Det er godt nok en klassiker inden for min familie. Min bror og jeg fik tit lov til at låne film hos min moster og onkel, og hver gang skulle denne film med. Den er blevet gennemgloet så ekstremt meget, at jeg snart kan den i søvne. En helt utrolig fed film! Nu er jeg ikke filmanmelder, men i mit hoved kan den kun få topkarakter!
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2179: 11 Jul 2010, 22:37 »

Her for nylig var jeg i biffen med min kæreste og vi så Kick Ass det er virkelig en sjov komedie-agtig action film som bare er fyldt med humor, drab og fede scener :-)
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2180: 17 Jul 2010, 17:43 »

Temptations Island er en underholdende Romantisk komedie, men til tider banal film, men se den...

Amr. romantisk komedie fra 2005
Den smukke Jenny Taylor (Amanda Bynes) er vildt forelsket i den feterede popsanger Jason Masters (Chis Carmack). Lykken tilsmiler Jenny, da hun får job på et feriested, hvor Jason også befinder sig. Og da de efterfølgende på en bådtur strander på en øde ø, ser Jenny sit snit til at få fingre i den populære sanger. Det viser sig dog hurtigt, at der ikke er tale om en øde ø. De to skibbrudne befinder sig mindre end en kilometer fra feriestedet, så Jenny gør alt for, at Jason ikke opdager det for at hun kan have ham for sig selv. Men da Jennys værste rival, Alexis (Jamie-Lynn Sigler), dukker op, kommer der for alvor gang i forviklingerne.

Vh.Blackstone
Logged

veile
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2181: 17 Jul 2010, 18:24 »

Kommer meget an på om man må skrive sådan noget herinde. haha
Men det var da studenter-festen... Peace

Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2182: 17 Jul 2010, 18:26 »

Så Inception igår, den nye med Leonardo Di Caprio.

Forfærdelig film, måske en af de dårligste film jeg har set i nyere tid, faktisk så dårlig at en af dem jeg var i biograden med, han faldt i søvn.

Filmen handler om at man kan styre andre mennesker i deres drømme, få vitale informationerne ud af dem osv. I filmen kommer de først ud i en drøm, i den drøm kommer de så ud i en anden drøm og så videre til de er i 4 drøm, hvis ikke man allerede er tabt her, så bliver man det med filmens bratte slutning hvor Di Caprio meget romantisk ofrer sig og forbliver i drømmen, men alligevel vågner han med de andre, til alles store forvirring...

Plottet er genialt, men det er uhyggeligt ringe udført...
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2183: 17 Jul 2010, 18:27 »

Into The Wild

Amr. dramafilm fra 2007.
Ja, jeg så den her den anden dag og det er egentlig en udmærket film, der handler om den unge Christopher McCandless, der ikke kan finde sig tilrette i det liv han lever og derfor vælger han efter at have overstået college at donere hele hans opsparing til velgørenhed og drage ud i verden uden noget som helst udover hans bil, der hurtigt bliver ødelagt. Her møder han så en masse mennesker, der kommer til at forme hans tilværelse. Filmen er i øvrigt baseret på best-seller bogen, der også hedder Into The Wild og den bog er faktisk baseret på en virkelig hændelse.

Et kort resumé uden at have afsløret for meget Wink

Fantastisk film, en af de bedste jeg har set...
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2184: 17 Jul 2010, 18:58 »

Så Inception igår, den nye med Leonardo Di Caprio.

Forfærdelig film, måske en af de dårligste film jeg har set i nyere tid, faktisk så dårlig at en af dem jeg var i biograden med, han faldt i søvn.

Filmen handler om at man kan styre andre mennesker i deres drømme, få vitale informationerne ud af dem osv. I filmen kommer de først ud i en drøm, i den drøm kommer de så ud i en anden drøm og så videre til de er i 4 drøm, hvis ikke man allerede er tabt her, så bliver man det med filmens bratte slutning hvor Di Caprio meget romantisk ofrer sig og forbliver i drømmen, men alligevel vågner han med de andre, til alles store forvirring...

Plottet er genialt, men det er uhyggeligt ringe udført...

Måske en spoiler-alert havde været på sin plads - men tak! Nu ved jeg da hvilken film, jeg ikke skal se Smiley
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2185: 17 Jul 2010, 19:15 »

The truth about love er en undervuderet film.
Ja faktisk en lille perle, hvis at jeg selv skal sige det, men se den selv og vurder selv...

Engelsk romantisk komedie fra 2004
Alice (Jennifer Love Hewitt) er lykkeligt gift med Sam, og som led i et lettere fordrukkent væddemål med sin søster Felicity (Kate Miles) beslutter Alice sig for at teste Sams kærlighed og sender ham et anonymt valentinskort, for at se, hvordan han reagerer. Uheldigvis er Sam rigtig god til at lade som ingenting, og det irriterer Alice grænseløst. Hvad gør man så? Ja, Alice går videre med det, der begyndte som en spøg, for at finde ud af, om Sam virkelig elsker hende. Og det skulle hun måske ikke have gjort, for Sam skjuler faktisk alvorligere hemmeligheder end det anonyme valentinskort!

Vh.Blackstone
Logged

nikolajl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2186: 17 Jul 2010, 20:04 »

Fedtmule og Søn
- En rigtig klassiker Thumbs Up
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2187: 17 Jul 2010, 20:44 »

Red Sonja er en lidt lunken og middelmådig film med Arnold Schwarzenigger og Brigitte Nielsen i hovedrollerne...

Amr./hollandsk action-eventyr fra 1985.
Dronning Gedren (Sandahl Bergman) er en tyrannisk regent, der søger at styrke sit herredømme i en barbarisk verden, og hun raserer derfor byen Hablac og sikrer sig en talisman, der giver hende stor kraft. Red Sonja (Brigitte Nielsen) er søster til den dræbte ejer af talismanen og begiver sig med et magisk sværd ud for at styrte Gedren fra tronen. I sin kamp får Red Sonja hjælp fra den kraftfulde Kalidor (Arnold Schwarzenegger), og langsomt spirer også kærligheden imellem de to.

Vh.Blackstone
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2188: 17 Jul 2010, 21:04 »

Kan se Blackstone har fat på Arnie så jeg fortsætter.

Har lige set The terminator og følger op med Terminator 2,3 og salvation. Derefter kan jeg finde på at se the Sarah Connor chronicles, en lille kavalkade om man så må sige.

Ved ikke om jeg behøver komme med en beskrivelse eller om jeg kan antage at folk kender Terminator filmene og derfor kan skippe dette step. Men hel igennem udemærkede film og serie, hvis man er til den slags Smiley
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2189: 17 Jul 2010, 22:52 »

Kampen for min søn hedder den på dansk  og er et Canadisk biografisk drama fra 2008, som jeg vil råde folk til ikke at se, så lad være med at spilde tiden på den...

Da den smukke Nicole Alpern indleder en affære med basketspilleren Ty Rivers, er det som en drøm, der går i opfyldelse for hende. Men drømmen bliver til et mareridt, da Nicole bliver gravid, og Ty nægter at anerkende at barnet er hans. En faderskabstest beviser dog det modsatte, men da Tys kone opdager affæren, søger hun og Ty om forældreretten over hans elskovsbarn. Nu begynder Nicoles hårde kamp i retten om at få lov til at beholde sit barn, men det er ikke nemt, når modparten er rig og berømt.

Filmen er baseret på virkelige begivenheder.

Vh.Blackstone

Logged

Sider: 1 ... 144 145 [146] 147 148 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010