home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  2 Brugere, 829 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614750 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2160: 09 Jun 2010, 18:35 »

og undskyld af handligen som jeg har skreet det ikke virker så godt, men det var det bedste jeg kunne finde Smiley
Logged

FCK

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2161: 10 Jun 2010, 17:07 »

Inkheart er en rigtig fed eventyrfilm med Brendan Fraser i hovedrollen og med gode skuespilspræstation er af bla. ham og de andre medvirkende og jeg vil anbefale ale at se den...

Eventyr, England - 2008
Tolvårige Meggie's far har en unik evne - han kan få fiktive figurer fra bøger til at blive virkelige.

Brendan Fraser, Eliza Bennett, Paul Bettany.
Instruktør:Iain Softley.


Vh.Blackstone
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2162: 25 Jun 2010, 00:08 »

Nogen der har været inde og se Toy Story 3? For denne her bedømmelse ser da helt sindsyg ud :

http://www.imdb.com/title/tt0435761/

Karakteren er jo det højeste på IMDB nogensinde, men den ligger åbenbart kun nr. 7? Er den SÅ god?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2163: 25 Jun 2010, 00:18 »

Den er da slet ikke kommet i biograferne endnu, eller er det bare mig? Tunge
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2164: 25 Jun 2010, 00:24 »

Den er kommet i USA også er der jo metoder Tunge
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2165: 25 Jun 2010, 00:26 »

Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2166: 25 Jun 2010, 00:32 »

Inkheart er en rigtig fed eventyrfilm med Brendan Fraser i hovedrollen og med gode skuespilspræstation er af bla. ham og de andre medvirkende og jeg vil anbefale ale at se den...

Eventyr, England - 2008
Tolvårige Meggie's far har en unik evne - han kan få fiktive figurer fra bøger til at blive virkelige.

Brendan Fraser, Eliza Bennett, Paul Bettany.
Instruktør:Iain Softley.


Vh.Blackstone

Jeg synes det er en super film, men må så også indrømme jeg er pænt ukritisk når jeg ser film med Brendan Fraser, jeg synes han er en genial skuespiller.
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2167: 25 Jun 2010, 00:43 »

Nogen der har været inde og se Toy Story 3? For denne her bedømmelse ser da helt sindsyg ud :

http://www.imdb.com/title/tt0435761/

Karakteren er jo det højeste på IMDB nogensinde, men den ligger åbenbart kun nr. 7? Er den SÅ god?

Holy crap! Det lyder da fuldstændig sindssygt for en tegnefilm!
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2168: 25 Jun 2010, 01:51 »

Law Abiding Citizen og Untraceable er to film, jeg stærkt kan anbefale..

Især Law Abiding Citizen er den bedste film jeg nogensinde har set. Gerard Butler spiller fantastisk i filmen, og der er action hele vejen igennem.

Plot: En mand får myrdet sin kone og datter lige foran øjnene på ham. Da han går i retten med sagen, vælger hans advokat (spillet af Jamie Foxx) med en af de to mordere. Manden dræber så begge af morderne på brutal vis, og bliver med rette fængslet. Manden vil bringe helvede ned over advokaten, og finder konstant på nye måder at dræbe advokatens kollegaer og venner på.

Skuespillere: Gerard Butler, Jamie Foxx, Gregory Itzin, Leslie Bibb

Genre: Action, Spændings

Trailer: http://www.youtube.com/v/LX6kVRsdXW4
« Seneste Redigering: 25 Jun 2010, 01:54 af ItaliensLarsen » Logged


Monday
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2169: 25 Jun 2010, 08:45 »

Nogen der har været inde og se Toy Story 3? For denne her bedømmelse ser da helt sindsyg ud :

http://www.imdb.com/title/tt0435761/

Karakteren er jo det højeste på IMDB nogensinde, men den ligger åbenbart kun nr. 7? Er den SÅ god?

De fleste okay gode film starter som regel, med en rigtig høj karakter lige når de er kommet, men så begynder de at falde stille og roligt - ca. 17.000 stemmer er heller ikke ret meget, de fleste i toppen ligger på 200.000+. Desuden skal der nok være en masse filmelskere, der giver den lave karakter for at få den så langt væk fra toppen som muligt.

Det er også altid sjovt, at kigge på statistikken bag stemmerne - http://www.imdb.com/title/tt0435761/ratings
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2170: 25 Jun 2010, 08:57 »

Law Abiding Citizen og Untraceable er to film, jeg stærkt kan anbefale..

Især Law Abiding Citizen er den bedste film jeg nogensinde har set. Gerard Butler spiller fantastisk i filmen, og der er action hele vejen igennem.

Plot: En mand får myrdet sin kone og datter lige foran øjnene på ham. Da han går i retten med sagen, vælger hans advokat (spillet af Jamie Foxx) med en af de to mordere. Manden dræber så begge af morderne på brutal vis, og bliver med rette fængslet. Manden vil bringe helvede ned over advokaten, og finder konstant på nye måder at dræbe advokatens kollegaer og venner på.

Skuespillere: Gerard Butler, Jamie Foxx, Gregory Itzin, Leslie Bibb

Genre: Action, Spændings

Trailer: http://www.youtube.com/v/LX6kVRsdXW4

Hold da fest den virker vold fed, tror da nok lige jeg skal have set den en gang eller 2 ..  Thumbs Up
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2171: 25 Jun 2010, 09:02 »

I danske øjne kaldes filmen nok Nådeløs Hævn.

http://cdon.dk/film/n%c3%a5del%c3%b8s_h%c3%a6vn-8219338 99kr på cdon.com

Jeg har også set den og den er RIGTIG fed, virkelig en film man kan se flere gange.

Som en anden også nævnet, så kan Untraceable også anbefales, Samuel L Jackson spiller rigtig godt i den rolle. Så helt klart 2 film jeg også vil anbefale.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2172: 25 Jun 2010, 09:49 »

jamen den må jeg da bare eje, når jeg får løn næste gang måske endda dem begge ..Smiley elsker bare sådan nogle film Opstemt
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2173: 26 Jun 2010, 00:11 »

Jeg så lige den sidste time af Nattevagten igen for lidt siden og den er en klassiker, som stadig holder helt klart og et gensyn, som var fedt med gode skuespilspræstation er af Nikolaj Coster Waldau, Kim Bodnia og Ulf Pilgaard for ikke at glemme Sofie Gråbøl.

Dansk gyser fra 1994
Den studerende Martin (Nikolaj Coster-Waldau) tager et feriejob som nattevagt på Retsmedicinsk Institut. Her kommer han i kontakt med kriminalinspektør Wörmer (Ulf Pilgaard), som efterforsker en række uhyggelige mord på prostituerede. Snart begynder der at ske mystiske ting i kældrene, hvor Martin arbejder, og på grund af disse ting og nogle grænseoverskridende væddemål Martin laver med sin smågale ven Jens (Kim Bodnia), begynder politiet at mistænke Martin for mordene. Hans kæreste Kalinka (Sofie Gråbøl) forsøger at berolige ham, men hurtigt går det op for Martin, at nogen med en udspekuleret og veltilrettelagt plan forsøger at hænge ham op på de bestialske mord.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 26 Jun 2010, 00:27 af Blackstone » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2174: 26 Jun 2010, 22:57 »

Bloodsport er en klassiker inden for kampsport kategorien og en film, som jeg kan se igen og igen med gode skuespilspræstation er af bla. Forest Whitaker og Jean Claude Van Damme.

Amr. actionfilm fra 1988
Siden Frank Dux (Jean-Claude Van Damme) var 13 år, er han blevet trænet intensivt i kampsport. Nu stiller han op i den yderst brutale, men også meget prestigefyldte undergrunds-turnering "The Kumite", hvor der er store pengepræmier at vinde for de dygtigste kampsportseksperter i verden. Efter de indledende runder bliver det klart for Frank Dux, at han for at vinde konkurrencen må besejre favoritten Chong Li, en stor stærk og meget nådesløs fighter. Men Chong giver ikke ved dørene ¿ han vil vinde uanset midlerne! Hvordan skal Frank besejre ham?

"Bloodsport" var gennembruddet for kampsportsstjernen Jean-Claude van Damme alias "The Muscles from Bruxelles".

Vh.Blackstone

Logged

Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010