home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  3 Brugere, 798 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614785 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2145: 15 Aug 2009, 22:28 »

Så bør du helt klart prøve, at se "The Exprees"! Den er virkelig genial. Jeg har tidligere i tråden skrevet lidt om den Smiley

Det er lige præcis sådan noget jeg søger. Tak for det!
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2146: 15 Aug 2009, 22:28 »

SKal de være nogen lunde nye??? Men hvis bare alle så her, dem jeg kan komme på med Adam Sandler:
Waterboy
Billy Madison
Disaster Movie(godt, nok ikke med Adam Sandler, men alligevel sjov)
Scary Movie Filmene 1-4(Of Course funny)
Meet The Spartans
Bedtime Stories(Sådan lidt 50-50 mellem komedie, og Eventyr film, nok mest til børnene)
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2147: 16 Aug 2009, 18:10 »

Blue Car som jeg syntes var/er en fed film og en rigtig søndagsfilm bare til at slappe af på/med og med gode skuespilspræstation er...
Blue Car
Amerikansk drama fra 2002
Meg lever alene med sin mor og søster.
Hun har mange konflikter med sin mor, men har fundet et lyspunkt i poesien, som hun dyrker lidenskabeligt.
Hendes engelsklærer støtter hende i hendes interresse og sørger for at hendes digte bliver udtaget til en størrere poesi-konkurrence, men tingene bliver meget komplicerede for Meg, da hun ender med at gå i seng med  sin meget ældre og gifte lærer...

Medvirkende: David Straithairn, Agnes Bruckner, Margaret Colin
Instruktion: Karen Moncrieff
Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2148: 18 Aug 2009, 18:02 »

SPOILERS SPOILERS!!!

Nu har jeg set Fight Club er par gange.. Der er noget jeg har undret mig over.. Hvordan kunne Tyler Durden få lov til at gennemtæske den blonde fyr, selvom han gav op.. Det er jo imod klubbens regler, gjorde de andre ikke noget på grund af, at han er lederen?
« Seneste Redigering: 18 Aug 2009, 18:13 af ZiDaNe5 » Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2149: 18 Aug 2009, 18:35 »

Jeg har lige et spørgsmål:

Jeg har lige set Fast and Furious 4 og der ser jeg at Han er med. Hvordan kan han være det, når han døde i Tokyo Drift?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2150: 18 Aug 2009, 18:40 »

Gran Torino

Clint Eastwood er helt enestående i denne film, der handler om en gammel mand, som får nye naboer - men ikke normale naboer. Walt Kowalskis - Clint - nye naboer er nemlig koreanere, og dem bryder han sig ikke om, da han selv var i Korea for at kæmpe mod de såkaldte risgnaskere. Men han lærer dem bedre at kende og bliver pludselig mere velkommen over for dem, og han bliver gode venner med de to børn Thao og Sue - dog har den asiatiske familie også en mørk side..

I familien er der nemlig også en 'ond' fætter, der styrer nabolaget sammen med sine homies. Thao og hans fætter kan ikke enes, og det udvikler sig til en voldsom fed film.

Clint Eastwood spiller helt suverænt gennem hele filmen, og selve plottet, synes jeg, er også fremragende. Moralen til sidst er også glimrende, men havde dog godt set den komme frem på anden måde.

9,5/10
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2151: 18 Aug 2009, 19:05 »

Nogle der kan anbefale en sjov komedie? Smiley

Kan godt lide Adam Sandler, men det er ikke noget krav.
Happy Gilmore er også en god komedie med Adam Sandler Smiley
Logged

Chrisflink
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2152: 18 Aug 2009, 21:08 »

Happy Gilmore er også en god komedie med Adam Sandler Smiley

Hvad med den nye komedie Funny People? den skulle være rigtig god har dog endnu ikke set den
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2153: 19 Aug 2009, 10:27 »

SPOILERS SPOILERS!!!

Nu har jeg set Fight Club er par gange.. Der er noget jeg har undret mig over.. Hvordan kunne Tyler Durden få lov til at gennemtæske den blonde fyr, selvom han gav op.. Det er jo imod klubbens regler, gjorde de andre ikke noget på grund af, at han er lederen?

Ja, du svarer selv på det, ingen turde sætte sig op mod lederen.
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2154: 19 Aug 2009, 10:38 »

Jeg har lige et spørgsmål:

Jeg har lige set Fast and Furious 4 og der ser jeg at Han er med. Hvordan kan han være det, når han døde i Tokyo Drift?

fordi den foregår før tokyo drift
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2155: 08 Jun 2010, 17:42 »

Old dogs
En comedy film som ligger i middel klassen synes jeg. Den er okay sjov, men ikke overdrevet sjov eller god. Det er uden tvivl en film som man kun ser en gang, men den er også værd at se hvis man ikke har andet og give sig til en dag.

6/10

The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It
Jeg valgte egentlig at se denne her film udelukkende pga. titlen. Og sad faktisk også og troede at det var en omgang lort. Men den var intet mindre end Klasse! Intet mindre en klasse hvis du er til en film med totalt sort humor! Den er så urealistisk men samtidigt så sjov (efter min mening) at det intet gør at næsten intet er realistisk. Jeg havde flere omgange hvor jeg flækkede af grin over de syge ting som der sker. Jeg har stadigvæk ikke helt fundet ud af hvorfor de har givet den den title som de har men den siger meget om hvor fucked up filmen er! Lige noget for mig, men hvis du ikke er til film hvor der kan ske noget som er helt hen i vejret skal du holde dig langt fra den!

9/10
Logged


mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2156: 09 Jun 2010, 18:09 »


The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It
Jeg valgte egentlig at se denne her film udelukkende pga. titlen. Og sad faktisk også og troede at det var en omgang lort. Men den var intet mindre end Klasse! Intet mindre en klasse hvis du er til en film med totalt sort humor! Den er så urealistisk men samtidigt så sjov (efter min mening) at det intet gør at næsten intet er realistisk. Jeg havde flere omgange hvor jeg flækkede af grin over de syge ting som der sker. Jeg har stadigvæk ikke helt fundet ud af hvorfor de har givet den den title som de har men den siger meget om hvor fucked up filmen er! Lige noget for mig, men hvis du ikke er til film hvor der kan ske noget som er helt hen i vejret skal du holde dig langt fra den!

9/10

Har titlen på disse andre film, da ikke noget med denne film at gøre eller?
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2157: 09 Jun 2010, 18:11 »

Har titlen på disse andre film, da ikke noget med denne film at gøre eller?

Det skal jeg så ikke kunne svare på da jeg ikke har set nogle af de andre film som gemmer sig i titlen. Men det vil jeg tro. Smiley Det gør dog ingen forskel for mig da jeg uanset hvad morede mig gevaldigt.
Logged


mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2158: 09 Jun 2010, 18:29 »

Det skal jeg så ikke kunne svare på da jeg ikke har set nogle af de andre film som gemmer sig i titlen. Men det vil jeg tro. Smiley Det gør dog ingen forskel for mig da jeg uanset hvad morede mig gevaldigt.

Så tror da at det er den film jeg skal se som den næste. Det kan jo være de har sneget noget ind fra de andre film, det har jeg i alt fald tænkt mig at finde ud af!  Tunge'

Edit: Nu kiggede jeg lige på imdb, og hvis man kigger på personernes navne er det tydeligt at de gør grin med dem.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2159: 09 Jun 2010, 18:34 »

For et par måneder siden købte jeg RockNRolla, men da jeg har købt så mange dvd'er her på det sidste har den bare ligget i min samlig, så fik jeg den endelig set igår og jeg blev overrasket - normalt er jeg pisse vild med Guy Ritchie's film, men jeg havde ikke den store tiltro til denne her, det fik jeg dog hurtigt efter jeg havde set bare 20minutters tid af den. Det er en pisse fed film med sjove replikker og ægte engelsk humor plus der selvfølig er skruet godt op for actionen.

8/10.

Titel: RockNRolla.
Hovedpersoner: Gerad Butler, Tom Wilkinson, Thandie Newton.
Instruktør: Guy Ritchie
Genre: Action.

Handling:Velkommen til Londons underverden og historien om sex, forbrydere og rock’n’roll.. Ejendomshandlen udgør nu et endnu større marked end narkotika, og forbryderne er de mest entusiastiske entreprenører... Alle vil have en bid af markedet – men med en millionforretning i udsigt, begynder de at konspirere, snyde og bedrage hinanden i forsøget på at score stort. Men uanset hvor meget de forskellige anstrenger sig, så ligger den helt store præmie i hænderne på junkie-rockstjernen Johnny Quid – der egentlig formodes død, men som er meget levende…

Filmen kan godt være lidt svær af følge med i, så hold tungen lige i munden hvis i skal se den Smiley
Logged

FCK

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010