home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:41:15 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  2 Brugere, 712 Gæster Online.

Indlæg: 1132916 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 617226 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #240: 02 Sep 2006, 18:18 »

Men kommer der gode(/sjove) film i aften??
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #241: 02 Sep 2006, 18:25 »

gasolin fantastisk film hvis man spørger mig
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #242: 02 Sep 2006, 18:26 »

Men kommer der gode(/sjove) film i aften??

skal fandme ikke se lassie crazy
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #243: 02 Sep 2006, 18:30 »

Kom også lige i tanke om den. Smiley
En film man kan trille en tåre til! Grin
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #244: 02 Sep 2006, 20:16 »

ja hvis man er gay
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #245: 02 Sep 2006, 20:23 »

Pjat med dig! Den er da sød!
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #246: 02 Sep 2006, 20:26 »

Pjat med dig! Den er da sød!

 funny
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #247: 30 Sep 2006, 13:18 »

Jeg så Sin City for et stykke tid siden. Har egentlig villet se den, ligesiden den kom i biograferne, men det blev altså først nu.

Jeg var sådan lidt splittet bagefter. På den ene side var den utrolig interessant, fordi den var så anderledes i forhold til alle andre film, men på den anden side var det også en smule forvirrende i mine øjne, hvordan filmen sprang frem og tilbage mellem historierne. Så jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg skal mene om den.
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #248: 30 Sep 2006, 13:33 »

Rene Hjerter.......hvad sker der lige for den film man.......Peace
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #249: 30 Sep 2006, 13:35 »

Personligt elsker jeg at debattere film, men jeg mener sjældent man får ret meget ud af en tråd hvor 20 forskellige folk nævner 10 film hver. Man får ingen rigtig diskussion om film, der bliver bare remset nogle titler op.

Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #250: 30 Sep 2006, 13:38 »

Jeg så Sin City for et stykke tid siden. Har egentlig villet se den, ligesiden den kom i biograferne, men det blev altså først nu.

Jeg var sådan lidt splittet bagefter. På den ene side var den utrolig interessant, fordi den var så anderledes i forhold til alle andre film, men på den anden side var det også en smule forvirrende i mine øjne, hvordan filmen sprang frem og tilbage mellem historierne. Så jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg skal mene om den.

Heh, det er efterhånden et godt stykke tid at jeg så Sin City, men jeg kan slet ikke huske noget om den! Om det er et tegn på at den er dårlig, ved jeg ikke, men jeg har ihf. lånt den på DVD for at kunne se den igen, og se om jeg kan huske noget mere af den Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #251: 05 Okt 2006, 20:25 »

Har lige været inde og se World Trade Center med Nicolas Cage i en af hovedrollerne.

Oliver Stone har instrueret filmen og han har det jo med at lave lange film. Denne varer dog ikke så længe, som hans film ofte gør, men virkede alligevel en anelse for lang til mig.

Filmen var ganske ok og rørte selvfølgelig nogle følelser i en. Vi har glemt meget på de 5 år, der er gået, så man bliver ligesom taget lidt tilbage i tiden og genkender ens egne følelser overfor tragedien...
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #252: 05 Okt 2006, 20:30 »

Så den også den anden dag med skolen, og ja, det er sgu noget specielt at "gense" det! Hårene rejser sig!

Ellers er den okay som film, men det kunne have handlet om alt mulig andet end World Trade Center der blev smadret!
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #253: 08 Okt 2006, 13:14 »

Har lige været inde og se World Trade Center med Nicolas Cage i en af hovedrollerne.

Oliver Stone har instrueret filmen og han har det jo med at lave lange film. Denne varer dog ikke så længe, som hans film ofte gør, men virkede alligevel en anelse for lang til mig.

Filmen var ganske ok og rørte selvfølgelig nogle følelser i en. Vi har glemt meget på de 5 år, der er gået, så man bliver ligesom taget lidt tilbage i tiden og genkender ens egne følelser overfor tragedien...

Jeg kan ikke lige se grundlaget for filmen, ud over at det skal genvække patriotismen i Amerikanerne, så det er ikke just noget som jeg vil støtte Smiley Men mine forældre var derinde i går og se den (faktisk mens der var landskamp), og de glædede sig, så jeg skal da prøve at høre om de kunne lide den.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #254: 08 Okt 2006, 13:19 »

Jeg kan ikke lige se grundlaget for filmen, ud over at det skal genvække patriotismen i Amerikanerne, så det er ikke just noget som jeg vil støtte Smiley Men mine forældre var derinde i går og se den (faktisk mens der var landskamp), og de glædede sig, så jeg skal da prøve at høre om de kunne lide den.

Næh umiddelbart kan jeg ikke se pointen i at lave en film om det. Men der er sikkert mange der vil se den, og så får de jo en masse penge i kassen. Skulle det endelig være, så ville jeg hellere se en ordentlig dokumentar om 9/11 - hvilket der er en del af.
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010