home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  4 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614766 gange)
Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2130: 09 Aug 2009, 00:16 »

Her for nylig så jeg Fredag Den 13. det er noget af en gyser Grin

Den er ikke så uhyggelig i mine øjne. Så den i Palads til premieren. Det var sgu ret nice, chok-effekterne kom virkelig til sin ret. Filmen toppede for mig personligt, da pigen der sad ved siden af min ven fik sådan et chok, at han fik en på skalden.  Opstemt
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2131: 09 Aug 2009, 10:26 »

Spoilers:

Nu er det et år siden jeg analyserede den i mediefag, men så vidt jeg husker dræber han da Teddy fordi han tror de indsamlede beviser peger på Teddy som morderen, plus billedet med "don't believe his lies"...

Kan godt være jeg husker forkert, men jeg synes da bestemt at han dræber Teddy fordi han tror han er morderen. Hvorfor skulle Teddy ellers fortælle ham at morderen var fanget? Hvis Leonard ved han ikke er John G, hvorfor er Teddy så nødt til at forklare at morderen er død? Kan ikke helt huske det?

Spoilers:

I sidste ende dræber han Teddy, fordi han tror, han er morderen, men det skyldes udelukkende, at han i begyndelsen (altså filmens sidste scene) lægger falske spor for sig selv (fx nedskriver han Teddys nummerplade). Det er i denne scene, at Teddy fortæller ham sandheden: at John G. er død, at Leonards kone overlevede overfaldet, at hun ikke troede på Leonards lidelse, at Sammy Jenkins var en fupmager etc. Leonard har også en voice-over, hvor han siger: "Do I lie to myself to feel happy? In your case, Teddy, I will."
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2132: 09 Aug 2009, 10:28 »

Den er ikke så uhyggelig i mine øjne. Så den i Palads til premieren. Det var sgu ret nice, chok-effekterne kom virkelig til sin ret. Filmen toppede for mig personligt, da pigen der sad ved siden af min ven fik sådan et chok, at han fik en på skalden.  Opstemt

Ja men jeg synes at historien i filmen er lidt plat da han bre går rundt og dræber alle  Opstemt men ret nice
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2133: 09 Aug 2009, 10:35 »

Spoilers:

I sidste ende dræber han Teddy, fordi han tror, han er morderen, men det skyldes udelukkende, at han i begyndelsen (altså filmens sidste scene) lægger falske spor for sig selv (fx nedskriver han Teddys nummerplade). Det er i denne scene, at Teddy fortæller ham sandheden: at John G. er død, at Leonards kone overlevede overfaldet, at hun ikke troede på Leonards lidelse, at Sammy Jenkins var en fupmager etc. Leonard har også en voice-over, hvor han siger: "Do I lie to myself to feel happy? In your case, Teddy, I will."

Fuldstændig enig med United-styrer. Det kan godt være at mordet på Teddy er pga de ting han har skrevet ned. Problemet er jo at han ikke kan huske hvilke følelser han havde, da han skrev noterne om Teddy ned, og derfor ser dem som den ultimative sandhed. Så er spørgsmålet jo om han bevidst snyder sig selv, eller ej.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2134: 11 Aug 2009, 23:55 »

JEg så Gran Torino. Jeg elsker film med en negativ tone. Den er rå, men i sidste ende viser den sig at være meget smuk. Eastwood spiller hovedrollen og instruerer og han virker som et komplekst og storslået menneske.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2135: 15 Aug 2009, 01:42 »

Har lige været i biografen for at se G.I Joe. Den værste film jeg nogensinde har set, ringeste skuespil, ingen handling, flere fejl end sandkorn i sahara, jeg tager personligt ind til biografen i morgen med en klage og et krav om pengene tilbage. I en af de mest seriøse scener i filmen flækkede mig og ham jeg var inde at se den med af grin, fordi den var så plat. Så plat, at den faktisk kan betegnes som en komedie. Ved man ikke bedre tror man faktisk det kan være en parodi på samtlige actionfilm, ISÆR STAR WARS. I skal IKKE, og jeg gentager "IKKE", se den her film. Det er spild af 2½ time og 80 kroner (+ 32 kroner for biografernes halv cola-halv vand). Aldrig har jeg været så skuffet over en film. Desuden er CGI'en i filmen det ringeste og mest lamme til dato.
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2136: 15 Aug 2009, 22:00 »

Jeg søger nogle film hvor typen er en slags "starter som underdog -> træner og modgang -> det lykkedes". Lidt svært at forklare. Film ligesom G.I Jane, Titans, Men Of Honor.. Håber der vil komme nogle forslag.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2137: 15 Aug 2009, 22:03 »

City of god.

Handler om en dreng fra en brasiliansk ghetto, der prøver at få et succesfuldt liv, uden kriminalitet.


http://www.imdb.com/title/tt0317248/
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2138: 15 Aug 2009, 22:04 »

Så bør du helt klart prøve, at se "The Exprees"! Den er virkelig genial. Jeg har tidligere i tråden skrevet lidt om den Smiley
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2139: 15 Aug 2009, 22:09 »

Har lige set Disaster Movie, og jeg må sige, den levede op til mine forventninger. DEt er holdet bag Meet The Spartans, der har lavet denne brilliante film, som handler om jordens undergang, og mens Hovedpersonen Will, prøver at redde det hele, sker der alle mulige sjove ting. Men det bedste, er helt klart sangen til sidst:
Sangen: I'm Fucking...
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2140: 15 Aug 2009, 22:15 »

Har lige set Disaster Movie, og jeg må sige, den levede op til mine forventninger. DEt er holdet bag Meet The Spartans, der har lavet denne brilliante film, som handler om jordens undergang, og mens Hovedpersonen Will, prøver at redde det hele, sker der alle mulige sjove ting. Men det bedste, er helt klart sangen til sidst:
Sangen: I'm Fucking...

You gotta be f-ing kidding me!

Sorry, men den er virkelig langt oppe på min shitlist. Sjældent har man set noget så uorginalt og kedeligt.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

phil0883
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2141: 15 Aug 2009, 22:19 »

Kan godt være, men mange siger også jeg har en mærkelig humor:)
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2142: 15 Aug 2009, 22:22 »

Nogle der kan anbefale en sjov komedie? Smiley

Kan godt lide Adam Sandler, men det er ikke noget krav.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2143: 15 Aug 2009, 22:24 »

Nogle der kan anbefale en sjov komedie? Smiley

Kan godt lide Adam Sandler, men det er ikke noget krav.

Søg efter Judd Apatow. Han har lavet en lang række fremragende film:

# Hybridmanden (1996), producer
# Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004), producer
# Kicking & Screaming (2005), producer
# The 40 Year Old Virgin (2005), instruktør, producer og manuskriptforfatter
# Fun with Dick and Jane (2005), manuskriptforfatter
# Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby (2006), producer
# Knocked Up (2007), instruktør, producer og manuskriptforfatter
# Superbad (2007), producer

# Walk Hard: The Dewey Cox Story (2007), producer og manuskriptforfatter
# Forgetting Sarah Marshall (2008), producer
# Drillbit Taylor (2008), producer
# You Don't Mess With the Zohan (2008), manuskriptforfatter
# Pineapple Express (2008), producer og manuskriptforfatter
# Step Brothers (2008), producer
# Funny People (2009)
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2144: 15 Aug 2009, 22:25 »

Nogle der kan anbefale en sjov komedie? Smiley

Kan godt lide Adam Sandler, men det er ikke noget krav.

Har du set Billy Madisson? Det er med Adam Sandler, og den er så sjov..
Men hvis det skal være uden Adam Sandler, så ville jeg gå i biografen og The Hangover.. Det er verdens sjoveste film jeg nogensinde har set. Jeg nåede ikke at drikke min sodavand og spise mit slik da jeg var inde og se den.. Det havde jeg simpelthen ikke tid til, fordi man grinte så meget..

Hold kæft, jeg kan grine bare af at tænke på den.

Rettet af Søgaard pga. hentydning til ulovlig downloadning.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2009, 22:29 af Søgaard » Logged

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010