home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 703 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615157 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1800: 19 Mar 2009, 17:05 »

Folk køber vel det de har afspiller til.. Altså køber de fleste nok DVD mens dem der har PS3 køber blueray. Jeg tvivler på at ret mange køber VHS mere Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mattias_agger
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1801: 19 Mar 2009, 17:11 »

Nu opdagede jeg lige i ugens Se&Hør tvblad at filmen ''World Trade Center'' som bygger på historien om World Trade Center's sammenstyrtning/bombning. Jeg ved ikke helt om jeg vil se den på Tv2 på søndag kl 21, men vil lige høre om der er nogle der har set den? Så kan jeg få et indtryk af hvordan filmen er.


Det er en okay film, men så heller ikke mere.
Meget tydeligt, at det er en underholdningsfilm. 
Men alligevel ganske dramatisk film.

Ikke ligefrem topfilm, men spændende at se, hvis man er interesseret i emnet.
« Seneste Redigering: 19 Mar 2009, 17:17 af Mattias_agger » Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1802: 19 Mar 2009, 17:14 »

Folk køber vel det de har afspiller til.. Altså køber de fleste nok DVD mens dem der har PS3 køber blueray. Jeg tvivler på at ret mange køber VHS mere Smiley

Problemet ved Blu Ray er bare den dyre pris. De fleste gode film til DVD koster 50,-
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1803: 19 Mar 2009, 17:14 »

Når i køber film, hvilket format køber i så dem i?
Blu-Ray eller DVD? eller noget helt andet..

Jeg køber DVD, på trods af at jeg har en PS3. Blu-ray er simpelthen for dyrt. Køber som regel ældre film, som jeg får anbefalet, og så gider jeg ikke give 200 for en film jeg kan få til en 50er Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1804: 19 Mar 2009, 17:18 »

Jeg køber DVD, på trods af at jeg har en PS3. Blu-ray er simpelthen for dyrt. Køber som regel ældre film, som jeg får anbefalet, og så gider jeg ikke give 200 for en film jeg kan få til en 50er Peace

Jeg har også en ps3, alligevel køber jeg for det meste også DVD. For de 200 kr,- en blu ray film som regel koster, kan jeg få 4 DVD film.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1805: 19 Mar 2009, 17:33 »

Ja køber kun dvdfilm og en sjælden gang i mellem VHS, men min VHS maskine er i stykker, så skal ha købt en ny og skal også snart ha købt en playstation, selvom bluray er dyrt.
Desværre kan jeg godt li specielle Splatter/horrorfilm og de er dyre.
Vh.Blackstone
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1806: 20 Mar 2009, 16:34 »

Har hørt et rygte omkring DVD film, snart vil stoppe med at blive produceret og det derefter kun er Blu-Ray som sælges?
Er det så ikke dumt at købe DVD film?
Logged

Mattias_agger
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1807: 20 Mar 2009, 16:54 »

Det skal du bestemt ikke regne med, at de gør endnu.
Det er aller tidligst om 5 år, skal du nok regne med Wink
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1808: 29 Mar 2009, 04:00 »

Den sidste film jeg har set er den her:

Don't Look Back
Amerikansk action/thriller fra 1996

Originaltitel: Don't Look Back
Stofmisbrugeren Jesse tror, at en dokumentmappe fuld af kontanter er løsningen på alle hans problemer. Men pengene er ikke hans, og det var ikke just en god ide at stjæle dem for næsen af en bandes lejemorder. Med sin nyfundne rigdom vender Jesse hjem til sin hjemegn, hvor han møder sine barndomsvenner. Men skurkene er i lige i hælene på ham, og snart er alle i fare.

Medvirkende: Eric Stoltz (Jesse Parish), John Corbett (Morgan), Josh Hamilton (Steve), Billy Bob Thornton (Marshall), Annabeth Gish (Michelle) mfl.

Instruktion: Geoff Murphy

En rigtig fed film med Eric Stoltz i hovedrollen.
Han spiller godt, men/og det gør de andre i filmen også.
Det er noget af en perlerække af skuespillere, der er med i filmen, som nævnt Eric Stoltz men også Billy Bob Thornton, Josh Hamilton og Amanda Plummer, der var vidst også et par mere, men jeg kan ikke huske dem.
Alt i alt en god film og den kan klart anbefales at se.

Vh.Blackstone
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1809: 29 Mar 2009, 04:34 »

Sidste film jeg forsøgte at se var Dragonquest, ved egentlig ik hvad den handlede om og ved ik hvordan den sluttede for jeg slukkede efter ca 15 minutter, det var elendigt skuespil og animationen af den "onde onde" drage var som lavet af med gammel C64 af en der har set et animationsprogram første gang, så nej jeg vil bestemt ik anbefale jer at se den da det simpelthen ik er tiden værd, selv om intruktøren åbenbart havde fået lokket trøjen af en pæn pige som så var topløs i et par sekunder, jeg håber hun syntes det var det hele værd.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1810: 29 Mar 2009, 21:47 »

Jeg har senest set House Bunny..

Den handler om en Playboy Bunny der bliver smidt ud af Playboy Mansion og derefter skal forsøge at klare sig i den virkelige verden - Hun er selvfølgelig 100% blondine, men forsøger at hjælpe et sølle lille nørdet sorority med at blive populære. Filmen har Anna Faris i hovedrollen, hun er bl.a. kendt som blondinen fra Scary Movie, og så er den dejlige Emma Stone, også kendt som Jules i Superbad med i den. Historien er typisk amerikansk, men man får sig faktisk et godt grin engang imellem da de har en fed form for humor i filmen og det er jo altid sjovt at more sig over blondiner - Og så er der endda en masse lækre tøser i ikke ret meget tøj med i den, hehe...

Ikke lige min slags film, men positivt overraskende..

6/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1811: 30 Mar 2009, 18:31 »

Har lige set Vikaren

Filmen handler om en 6. klasse på en skole som får ny vikar. Hun kalder sig selv for Ulla Hems. Hun er meget ambitiøs og vil træne klassen til en international konkurrence europæiske skolelever i Paris, men hun er ikke den samme slags som en vikar plejer at være. Hun kan læse børnenens tanker som den eneste i verden. Eleverne tror ikke på det i starten, men til sidst går det op for dem. Eleverne er utilfredse med Ulla og det lykkes dog for hende at overtale forældrene til at tro på hende, selvom eleverne fremstår at hun er en alien fra en fremmed planet som er ond. Men hun klarer sig igennem med sin charme, og snart vender forældrene mistanke mod eleverne, hvis overdrevne fantasi synes belastet af alt for meget science fiction og syge spil osv..

En god dansk gyser, men ikke rigtig uhyggelig. Der er nogle gode inputs, men syntes ikke det er min smag.

8/10

Btw. Har ikke helt forstået handlingen i filmen. Kan det passe at Ulla Hems der er ham Carls mor eller hvad? Forstår ikke handlingen eller meningen. Håber der er en der kan svare.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1812: 30 Mar 2009, 18:33 »

Overraskende høj karakter i forhold til du hverken forstod eller kunne lide filmen Smiley
Logged


grand666
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1813: 31 Mar 2009, 08:34 »

har lige set blindess og den kan godt anbefales.

En morgen opdager en øjenlæge at han er blevet blind. Det samme er sket for en række andre personer i byen og de sættes i karantæne af myndighederne. Lægens kone kan stadig se, men foregiver at være blind for at kunne følge sin mand. Snart har epidemien ramt så mange, at samfundets orden bryder sammen og erstattes af lovløshed. Lægens kone forsøger at hjælpe en gruppe på syv personer på flugt fra det isolerede hospital.
Logged


David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1814: 31 Mar 2009, 09:53 »

Det skal du bestemt ikke regne med, at de gør endnu.
Det er aller tidligst om 5 år, skal du nok regne med Wink

Pas på med at sige det, Blu-ray har overtaget DVD's placering om maks 2 år, det er fremstormende og alle har efterhånden et TV  der kan afspille Blu-ray, der er så stor kvalitetsforskel, så ingen tvivl om, at det kun er et spørgsmål om tid. Den store fordel ved blu-ray er, at man kan afspille sine DVD film på den også, så DVD ikke udgår ligeså nemt som VHS gjorde.
Logged

Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010