home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 806 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615258 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1740: 23 Feb 2009, 21:35 »

Besvær?!? Det er da klart federe. Jeg læste Rita Hayworth and the Shawshank Redemption på engelsk. Jeg ser næsten også altid film uden tekster. Jeg HADER at læse en film. Dog måtte jeg have dem på til Snatch...  Grin

Ja, nogle tekster skal læses på originalsproget, specielt af velskrivende forfattere, og den kategori kan Palahniuk passes ind under. Jeg læser også helst Hunter S. Thompson på engelsk. Men det kræver unægtelig mere koncentration.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1741: 23 Feb 2009, 21:43 »

Det kan vi hurtigt blive enige om. Det er ikke altid lige let, men så er det til gengæld god træning.

Hvis vi skal bevæge os over i endnu en ny genre, så er en af mine favoritkomedier The Big Lebowski.
Men den kan heller ikke oversættes ordenligt:
-I will stick it up your ass, and pull the fuckin' tricker 'till it goes click
-Jesus!
-You said it, man. Nobody fucks with the Jesus!

 funny Det er sgu en klasse film.
Logged

Veni, vidi, vici

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1742: 23 Feb 2009, 21:47 »

Ja, jeg elsker The Big Lebowski. Og apropos den scene er John Turturro i det hele taget genial.

Hvad angår komedier, er jeg til Wes Andersons film. The Royal Tenenbaums og The Darjeeling Limited er favoritterne. Jeg er vild med den underdrejede humor og fede dialog.
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1743: 23 Feb 2009, 21:49 »

Ja, jeg elsker The Big Lebowski. Og apropos den scene er John Turturro i det hele taget genial.

Hvad angår komedier, er jeg til Wes Andersons film. The Royal Tenenbaums og The Darjeeling Limited er favoritterne. Jeg er vild med den underdrejede humor og fede dialog.
Elsker den scene med Hotel California, hvor han lige "kysser" kuglen...  funny

De to andre har ikke set, men det vil jeg da overveje, for det lyder da som om vi deler filmsmag....  Peace
Logged

Veni, vidi, vici

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1744: 23 Feb 2009, 22:17 »

Jeg har lige et spørgsmål: Hvad er det nu den film hedder, hvor der en en massemorder løs, der dræber alle sine ofre med en luft (eller gas)-dreven pistol? Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1745: 23 Feb 2009, 22:18 »

No Country for Old Men Peace

Det er i øvrigt en klassefilm og jeg får bogen i postkassen en af dagene - glæder mig Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1746: 23 Feb 2009, 22:19 »

No Country for Old Men Peace
TAK! Det var ved at drive mig til vanvind  ticked off
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1747: 23 Feb 2009, 22:21 »

Det er min all time yndlings film

Du skal glæde dig til at læse bogen af Conan McCarthy!
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1748: 23 Feb 2009, 22:23 »

Det er min all time yndlings film

Du skal glæde dig til at læse bogen af Conan McCarthy!

Yes, I certainly do do... Er det ikke noget med at den er skrevet fonetisk?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1749: 27 Feb 2009, 19:17 »

Har netop set Freddy Got Fingered!

En film jeg egentlig meget godt kan lide. Meget god til lige at smække på hvis man keder sig, for som altid er Tom Green fuldstændig skudt i låget! Jeg er vild med den overgearede måde han spiller Gordy på - det passer tydeligvis Green rigtig godt. Desuden er jeg vild med de til tider helt uforståelige scener man er vidne til, som for eksempel scenen med hesten og sandwichen eller den kreative scene. Dertil synes jeg at hans tegninger og idéer er så langt ude latterlige at det er sjovt! En film som jeg i hvert fald synes var rigtig sjov, og kan anbefale.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1750: 27 Feb 2009, 19:30 »

Jeg har for nylig set filmen Hard Candy, med Ellen Page(Juno) i hovedrollen. Den handler om den her modne 14 årige pige, som skriver med en 32 årig mand på nettet og som hun beslutter sig for at tage hjem til, for at straffe ham for at være pædofil.
En helt fantastisk psykologisk thriller der har alt hvad sådan en film skal have! De to hovedroller spiller fantastisk og især Page gør det helt fantastisk(Hun er et kæmpe talent).

Se denne film, hvis i vil se en virkelig god film. Det er ihvert fald den bedste film jeg har set i lang tid...
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1751: 27 Feb 2009, 20:20 »

I Onsdags så jeg Slumdog Millionaire.

- Og den er fantastisk.
Filmen formår at få en masse elementer med i filmen, og skuespillerne er helt fantastiske. Specielt 'drengene'.

Jeg kan ikke rose den film nok. Den bedste film jeg har set længe.

I SKAL SE DEN! 5/5 her fra!
« Seneste Redigering: 27 Feb 2009, 20:23 af korzika » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1752: 27 Feb 2009, 20:31 »

To verdener her i mandags, og det skulle vise sig at være en, i mine øjne, kedelig film. Skuffet

Den handler om en familie fra Fyn, som er med i Jehovans Vidner, hvilket betyder at de må nada. Og jeg mener virkelig nada. Nå men hovedpersonen, en ung tøs, bryder så en af reglerne ved at komme sammen en som ikke er med i JV, hvilket i sidste ende betyder at hun bliver udstødt af dem. Det skal også med, at hendes storebror også er udstødt, men man ser lidt til ham i filmen, hvor også lillebroderen og moderen også burde være udstødt for overtrædelser af deres regler, hvilket dog ikke sker. Faderen står dog nærmest på knæ og beder om at de to udstødte, samt moderen der er flyttet fordi faderen har bollet udenom, om at de kan starte på en frisk, men hovedpersonen nægter og flytter til København.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1753: 27 Feb 2009, 20:36 »

Så lige 39 Days of Night.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige. Der findes gode film, og knap så gode film. Denne film må siges at være i den sidste katagori. Jeg vil ikke ødelægge handlingen for nogen, så det jeg siger her, kan alt sammen ses/læses bag på coveret.

I Alaska går solen ned og er helt væk i 30 dage. Hvad indbyggerne af denne lille by (har glemt navnet) ikke ved, er at der ved udkanten står en flok sultne vampyrere, og venter på at de 30 dage med mørke snart kommer. Og så går hele filmen ravnarock.

Jeg var meget skuffet over den, og især Josh Hartnett, som jeg ellers synes er en ganske god skuespiller. Bedømmelse; 3/10.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1754: 27 Feb 2009, 20:39 »

To verdener her i mandags, og det skulle vise sig at være en, i mine øjne, kedelig film. Skuffet

Den handler om en familie fra Fyn, som er med i Jehovans Vidner, hvilket betyder at de må nada. Og jeg mener virkelig nada. Nå men hovedpersonen, en ung tøs, bryder så en af reglerne ved at komme sammen en som ikke er med i JV, hvilket i sidste ende betyder at hun bliver udstødt af dem. Det skal også med, at hendes storebror også er udstødt, men man ser lidt til ham i filmen, hvor også lillebroderen og moderen også burde være udstødt for overtrædelser af deres regler, hvilket dog ikke sker. Faderen står dog nærmest på knæ og beder om at de to udstødte, samt moderen der er flyttet fordi faderen har bollet udenom, om at de kan starte på en frisk, men hovedpersonen nægter og flytter til København.
Har også set den, og jeg er helt enig. Mange personer siger, at den er så fantastisk, men imo er den bare sygt kedelig.

Men en ting fik jeg da ud af det: Jehovas vidner er en langt ude trosretning!
Logged


Sider: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010