home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 770 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615418 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1635: 27 Jan 2009, 22:00 »

Så fik jeg lige set Gøgereden... Filmen er fra engang i 70'erne, hvilket også afspejles i filmens tempo.

Den handler R.P. McMurphy (Jack Nicholson) som bliver indsat på et psykopatisk hospital. Men han er ikke på samme måde gak-gak som de andre. De andre er mere tågehoveder, mens han er en overgearet, energisk mand, der vil ses og høres - og helst hele tiden. På et tidspunkt lykkedes det ham at flygte, med nogle af patienterne, men kun for at lade sig fange igen.

Filmen fik vist nok 3 oscars, men jeg må nok indrømme at jeg ikke så det fede i filmen. Javist skuespillet er i top, men selve handlingen er efter min smag lidt for ligegyldig og tilfældig. En ok film, så jeg sikkert glemmer igen inden alt for længe...
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1636: 28 Jan 2009, 10:57 »

Jeg havde film aften i går og fik set følgende 3 film:

In Bruges: Jeg havde set den før og har vist også anmeldt den før, men min kammerat skulle simpelthen bare se den. Den starter lidt slow med at Colin Farrel og Brendan Gleeson er i Brüxelles for at.. Ja det ved man faktisk ikke.. Men efterhånden som historien udvikler sig, folder plottet sig også ud, og det hele hænger så genialt sammen. Dialogen i filmen er enestående, historien ligeså og skuespillet er fremragende. Selv på IMDB har den får 8.1 i snit i rating. Den er intet mindre end genial, men jeg vil ikke skrive noget om den her, for så bliver den ødelagt. SE DEN! 9/10

The Mist: Baseret på en Stephen King gyser handler The Mist om en flok mennesker der bliver "fanget" i et supermarked med en mystisk tåge omkring sig, og hvis de går udenfor bliver de angrebet. Scenariet minder lidt om Eight Legged Freaks, og filmen er da også rimelig blodig. Man bliver dog hurtig træt af instruktøren der laver nogle amatøragtige fadeaway, men filmen har en okay twist i slutningen. 6/10

The Excorsism of Emily Rose: Jeg har aldrig fået set denne film, men den virkede meget scary i reklamerne. Den levede da også godt op til det den første halve time, men der er visse scener som de simpelthen ikke har gjort nok ud af. Det ender med at være mere snak end scary, så den er ikke så "slem" som jeg troede. I kender vel alle historien om en pige der er blevet besat. Vi følger så retssagen imod en præst som bliver anklaget for at være skyld i hendes død. En udemærket gyser med nogle meget scary elementer i, men der går desværre for meget snak i den 7/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1637: 28 Jan 2009, 21:19 »

Så fik jeg lige set Gøgereden... Filmen er fra engang i 70'erne, hvilket også afspejles i filmens tempo.

Den handler R.P. McMurphy (Jack Nicholson) som bliver indsat på et psykopatisk hospital. Men han er ikke på samme måde gak-gak som de andre. De andre er mere tågehoveder, mens han er en overgearet, energisk mand, der vil ses og høres - og helst hele tiden. På et tidspunkt lykkedes det ham at flygte, med nogle af patienterne, men kun for at lade sig fange igen.

Filmen fik vist nok 3 oscars, men jeg må nok indrømme at jeg ikke så det fede i filmen. Javist skuespillet er i top, men selve handlingen er efter min smag lidt for ligegyldig og tilfældig. En ok film, så jeg sikkert glemmer igen inden alt for længe...

Er Jesus er ligegylddig og tilfældig?
Logged

Donkey-Rollers
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1638: 28 Jan 2009, 21:20 »

fuck man du er en tard og skrive sådan en ??
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1639: 28 Jan 2009, 21:22 »

Jeg havde film aften i går og fik set følgende 3 film:



The Mist: Baseret på en Stephen King gyser handler The Mist om en flok mennesker der bliver "fanget" i et supermarked med en mystisk tåge omkring sig, og hvis de går udenfor bliver de angrebet. Scenariet minder lidt om Eight Legged Freaks, og filmen er da også rimelig blodig. Man bliver dog hurtig træt af instruktøren der laver nogle amatøragtige fadeaway, men filmen har en okay twist i slutningen. 6/10



Synes også filmen er ret skod... og twistet til slut er da mildest sagt elendigt.. Hele filmen igennem prædker hovedpersonen om at overleve til det sidste og ikke give op, han lover endda sin egen søn at de vil klare den. Og hvad sker der så? Han skyder dem (og det ødelægger ikke filmen at jeg skriver dette, da filmen er elendig)
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1640: 28 Jan 2009, 21:24 »

fuck man du er en tard og skrive sådan en ??

Hvorfor er man det? Hvis du har set filmen, så ville du vide at det er en "moderne" fortælling om jesus.. det er da en meget fin historie (også selvom jeg ikke er kristen)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1641: 28 Jan 2009, 21:54 »

fuck man du er en tard og skrive sådan en ??

Og hvis du så lige skriver ordentligt til folk for fremtiden, så får du også lov til at blive herinde.
Logged



Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1642: 28 Jan 2009, 21:58 »

Hvorfor er man det? Hvis du har set filmen, så ville du vide at det er en "moderne" fortælling om jesus.. det er da en meget fin historie (også selvom jeg ikke er kristen)

Hehe, sjovt. Sådan har jeg slet ikke opfattet filmen... Nu giver det pludselig meget mere mening for mig egentlig. Billy Babbit er selvfølgelig Judas.

Hold da op - det har faktisk ændret hele min opfattelse af filmen!

EDIT; Og nu lover jeg at jeg ikke glemmer den foreløbig... Smiley
« Seneste Redigering: 28 Jan 2009, 22:00 af Spezialized » Logged


molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1643: 28 Jan 2009, 23:31 »

Hehe, sjovt. Sådan har jeg slet ikke opfattet filmen... Nu giver det pludselig meget mere mening for mig egentlig. Billy Babbit er selvfølgelig Judas.

Hold da op - det har faktisk ændret hele min opfattelse af filmen!

EDIT; Og nu lover jeg at jeg ikke glemmer den foreløbig... Smiley

haha, godt... Jack er selvfølgelig Jesus.. Hendes sygeplejersken er djævlen, Lægen er Pontius Pilatus (læg mærke til scenen for at skal komme med status over Jack), der er 13 diciple etc

fantasktisk film og nok derfor den også er blevet en klassiker
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1644: 28 Jan 2009, 23:51 »

Har lige set Rambo (Legends Never Die They Reload)

Den mest blodige af alle Rambo filmene.

Filmen starte dog "stille og roligt" med at der er nogen Jungle soldater i Burma skyder/sprænger nogle uskyldig mennesker.
Men første gang man ser John Rambo er han igang med at fange slanger i en lille landsby uden for Burma.

Filmen begynder rigtigt da der kommer en flok læger og kristne (de skal lære de indfødte om Gud) der gerne vil sejles ind i Burma for at hjælpe de mennesker der har været udsat for "jungle soldaterne", John Rambo gør det lidt modvilligt men afsted kommer de.
En uge efter at han (red. Rambo) har sejlet dem der ind kommer der en ny mand og opsøger ham og fortæller at de (red. Lægerne og de kristen) er forsvundet. Og så går krigen ellers igang sammen med en flok lejesoldater som ham den fremmede har betalt for at finde de forsvundne.

Filmen få af mig 3,5 stjerne ud af 5.

Men syntes helt sikkert at i burde se den.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1645: 01 Feb 2009, 13:08 »

Så kom jeg ind i biografen, hvor jeg fik set filmen, der er nomineret til 13 Oscars, Benjamin Button.

Den dag 1. Verdenskrig slutter, bliver en lille dreng født. I barselssengen dør hans mor, og hans far lægger ham på et trappetrin hos et plejehjem, hvor en sort mor og hendes mand regerer. De finder drengen (+ 8 dollars mener jeg?), og på trods af hans mærkelige udseende, tager de ham til sig. Det viser sig imidlertid, at Benjamin, som han bliver navngivet til af moren, er født omvendt. Han er i 80'erne, da han bliver født, og de undrer sig selvfølgelig meget, og regner ikke med at han har lang tid tilbage. Det har han dog; han bliver nemlig yngre og yngre.

Mens han endnu er en gammel mand, møder han en fra plejehjemmets barnebarn. Han bliver dybt forelsket i denne lille pige, for inderst inde er han jo en dreng - skinnet bedrager noget så grusomt her. Det går efterhånden op for Benjamin, at han bliver yngre og yngre, og nu vil han ud og prøve livet af. Han kommer på en båd, som han bl.a. arbejder på under 2. Verdenskrig. Han er sammen med damer og drikker sig fuld, ja, han er på trods af udseendet en ung mand. En dag møder han en mand, som sælger knapper. De snakker sammen, og de bliver gode venner. Det viser sig, at denne mand, Benjamin møder, er hans far. Mere vil jeg ikke fortælle.
Wink

Jeg synes, at det er en meget fornuftig film. Jeg havde utrolig høje forventninger til den (grundet de 13 Oscar-nomineringer), men jeg blev alligevel godt tilfreds. Idéen er fantastisk, men der mangler noget spænding. Det er ofte lidt langtrukkent, og man kunne godt have cuttet lidt af de tre timer, filmen varer. Det er nogle fede skuespillere, der er med, og Brad Pitt gør det fremragende, synes jeg. Derudover er Cate Blanchett en sand fornøjelse. Opstemt

Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1646: 01 Feb 2009, 13:17 »

Benjamin Button.
Lyder rigtig godt, jeg har også overvejet at tage ind og se den, men har fået taget mig sammen endnu, det vil jeg da snart gøre. Den lyder spændende Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1647: 01 Feb 2009, 13:27 »

You don't mess with the Zohan:
Hold kæft en god film! Nok den bedste film jeg har set, den er bare helt genial! HAHA GRINER STADIG! Opstemt
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1648: 01 Feb 2009, 13:38 »

You don't mess with the Zohan:
Hold kæft en god film! Nok den bedste film jeg har set, den er bare helt genial! HAHA GRINER STADIG! Opstemt

Bedste film du har set overhovedet eller bare bedste komedie? For det første er måske at overdrive lidt. Men det er vel en subjektiv sag.

Ingen tvivl om at det er en morsom film, dog i mine øjne ikke i nærheden af at være en af de bedste komedier, og heller ikke blandt Adam Sandlers bedste film.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1649: 01 Feb 2009, 13:41 »

Bedste film du har set overhovedet eller bare bedste komedie? For det første er måske at overdrive lidt. Men det er vel en subjektiv sag.

Ingen tvivl om at det er en morsom film, dog i mine øjne ikke i nærheden af at være en af de bedste komedier, og heller ikke blandt Adam Sandlers bedste film.

Måske var det overdrivelse, men hold kæft jeg var ved at dø af grin Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010