home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615410 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1620: 26 Jan 2009, 21:30 »

Hvis man bare skulle se godt ud, ville jeg sgu have været stjerne nu.

Det kender jeg kun alt for godt  Thumbs Up

Mht. til Bruce Willis, så synes jeg sgu ikke han er så ringe som man gør ham til. Ja, han har hans Die Hard, hvor han er kæk, provokerende og helt igennem actionmand. Men når man så ser film, som The Sixth Sense, 16 Blocks eller hans gæsteoptrædelser i et par afsnit af 'Venner' så kan man altså ikke i seriøst tale, sige at han KUN kan spille på en tangent. Det er, efter min opfattelse, en smule for useriøst.

Det samme gælder egentlig lidt Will Smith, selvom han nok er lidt mere til en bestemt genre. Men har man set Ali, så ved man også at Will Smith kan andet end at spille rapkæftet charmetrold. Jeg vil give flere ret i, at Will Smith fungere bedst til den lidt mere rapkæftede-funny-actionhelt. Men han kan også andet.
Logged


Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1621: 26 Jan 2009, 21:35 »

De får priser og ros fordi de er kendte og ser "godt" ud - ikke andet. Enhver kan lave stenansigt og sige et eller andet sejt, eller smile kækt og tale street slang.

Ah Steven Seagal har endnu ik opnået samme status som de 2, blot pga hans stenansigt
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1622: 26 Jan 2009, 21:37 »

Nu gider jeg ikke til at citere så lidt fra dig Spez, men 16 blocks skuffede mig godt nok.. Sixth Sense, Lucky Number Slevin, Hart's War, Bandits, The Fifth Element, Armageddon... Han er satme været guld i mange film!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1623: 26 Jan 2009, 21:38 »

Vil da heller ikke sige Will Smith er særlig rapkæftet i I Am Legend. Der spiller han da vildt godt:)
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1624: 26 Jan 2009, 21:41 »

Nu gider jeg ikke til at citere så lidt fra dig Spez, men 16 blocks skuffede mig godt nok.. Sixth Sense, Lucky Number Slevin, Hart's War, Bandits, The Fifth Element, Armageddon... Han er satme været guld i mange film!

Jeg sagde ikke at 16 Blocks var god, men hans skuespil adskiller sig jo fra alt andet, af hvad han har lavet.

Det var egentlig bare min pointe med det Wink
« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 21:43 af Spezialized » Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1625: 26 Jan 2009, 21:52 »

Så har jeg brugt 45 minutter på at se en del af Flood, som i stedet kunne bruges på en historietime! Den handler om at Englang, rettere betegnet London, vil blive udsat for en flodbølge pga. en orkan. Inden man når at se sig om, så kommer flodbølgen altså bare og synes bare at den er så langt ude. Man får at vide at der er tre timer til at flodbølgen forventet vil ramme London - men så kommer den altså bare! Ved ikke om jeg bare har været ukoncentreret om den, men synes godt nok at de 100,- jeg brugte i fredags er spildt.
Logged


Arsenal Football Club


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1626: 26 Jan 2009, 21:56 »

Så har jeg brugt 45 minutter på at se en del af Flood, som i stedet kunne bruges på en historietime! Den handler om at Englang, rettere betegnet London, vil blive udsat for en flodbølge pga. en orkan. Inden man når at se sig om, så kommer flodbølgen altså bare og synes bare at den er så langt ude. Man får at vide at der er tre timer til at flodbølgen forventet vil ramme London - men så kommer den altså bare! Ved ikke om jeg bare har været ukoncentreret om den, men synes godt nok at de 100,- jeg brugte i fredags er spildt.

Det lyder sgu ikke ret spændende Huh
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1627: 26 Jan 2009, 22:01 »

Lyder det ikke spændende at en flodbølge vil ramme en kæmpeby og oversvømme store dele af byen?

Teksten bag på DVD'en, fik mig til at gå til kassen med det samme, men det fortryder jeg da godt nok. For det lød spændende, men det skal helst hænge sammen med at historien og handlingen er lige så god!
Logged


Arsenal Football Club


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1628: 26 Jan 2009, 22:15 »

Haha, jeg har The Flood på DVD. Eller.. Det havde jeg, jeg har foræret den til X'en Opstemt Den er helt igennem dårlig. Og det er stortset fordi at de snakker britisk og der ikke sker en skid i filmen... Det virker lidt ligesom en af de skod engelske detektivserier man kan se kl 23 på DR1. Jeg så den heller ikke færdig Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1629: 27 Jan 2009, 07:21 »

Will Smith har i film som Ali og The Pursuit of Happyness bevist, at han besidder et stort skuespilstalent. Hans problem er, at han indspiller så mange lunkne og ligegyldige film, såsom The Wild Wild West, I Am Legend, Hancock, Hitch, I Robot m.fl.. Og film som Men In Black og Bad Boys har givet ham et image, han aldrig vil kunne komme af med. En skuespiller er ikke bedre end sit manuskript ... kun meget få i hvert fald.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1630: 27 Jan 2009, 11:34 »

Jeg så Prey i går. Bevares, Anamorph var en ringe film, men jeg syntes åbenbart lige at jeg skulle toppe den, og der var Prey lige sagen. Den handler om en familie hvor stedmoren og de to børn kommer til at blive fanget på savannen i Afrika, med løver omkring.. Og så skal de undgå at blive ædt mens faren leder efter dem. Filmen er absolut uden hverken historie eller action. Bortset fra Bridget Mornahay så er skuespillet ufatteligt dårligt. Især knægten er forfærdelig ringe at både se og høre på. Der er ingen action, ingen plot, intet. Det er godt nok længe siden jeg har set så dårlig en film. 2/10 (den får kun 2 fordi at der er nogle rimelig nasty blod/flænse scener.)
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1631: 27 Jan 2009, 15:03 »

Nick & Norah's Infinite Playlist [2008]

Skuffende!
Eneste sjove tidspunkter for mig var når Michael Cera (som er grunden til jeg gad at se filmen) fik lov til at komme med sjove kommentarer, som han er genial til.
Synes plottet var kedelig og meget forudsigeligt.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1632: 27 Jan 2009, 16:36 »

Det kender jeg kun alt for godt  Thumbs Up

Mht. til Bruce Willis, så synes jeg sgu ikke han er så ringe som man gør ham til. Ja, han har hans Die Hard, hvor han er kæk, provokerende og helt igennem actionmand. Men når man så ser film, som The Sixth Sense, 16 Blocks eller hans gæsteoptrædelser i et par afsnit af 'Venner' så kan man altså ikke i seriøst tale, sige at han KUN kan spille på en tangent. Det er, efter min opfattelse, en smule for useriøst.

Det samme gælder egentlig lidt Will Smith, selvom han nok er lidt mere til en bestemt genre. Men har man set Ali, så ved man også at Will Smith kan andet end at spille rapkæftet charmetrold. Jeg vil give flere ret i, at Will Smith fungere bedst til den lidt mere rapkæftede-funny-actionhelt. Men han kan også andet.

Bruce kan, stort set, kun spille på en tangent, men hvilket der ikke er noget dårligt i.. Al pacino og Sam J er da også en karakterskuespiller .. Bruce har sjældent de store taler eller de største armbevægelser i sine film. Han er god til at spille sådan en lidt tilbagenholden karakter, som helst ikke vil skulle klare tingene selv - Die hard, unbreakable og 16block
Men jeg elsker ham
Og mht venner, så griner man jo også fordi det er Bruce Willis.. Hvis det havde været en ukendt, så havde det ikke været nær så sjovt..
Og will Smith er da også skide dygtig - 2 oscar nomineringer!!!. Han vælger bare tit nogle intetsigende blockbuster film
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 16:40 af molle » Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1633: 27 Jan 2009, 16:38 »

jeg har lige set Batman The Dark Night.. super god film.. den skal ses hvis man ikk har set den..
Logged

Lavet Af GadeFM

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1634: 27 Jan 2009, 16:49 »

Jeg har lige siddet og læst hvad der er skrevet om Casey Affleck og The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford .
Jeg ser mig selv som lidt af en film nørd, mest pga. min samling af 700 original dvd film og serier, men også på baggrund af at jeg ser utrolig mange film.
Men med hensyn til filmen The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford , så var jeg meget skuffet. Jeg havde set meget frem til den, men den var langtrukken og kunne ikke holde min interesse. Jeg syntes historien og skuespillet var helt i top, men filmen gav mig ikke den fornemmelse af at den skulle købes og ses igen. Til tider følte jeg at jeg ligeså godt kunne have set en dokumentar på national geographic eller lignende, og jo jeg ved den er historisk forbundet og derfor kan man ikke bare ændre en masse på det, men tilføje lidt spænding kan man altså godt. Men det hele kommer jo også an på hvad man forventer af filmen.
Med hensyn til Affleck så er jeg splittet, jeg syntes ikke han er god som leading man i en film. Han kan ikke bærer en film på sine skuldre, men som bi/delt hovedperson har han virkelig vist sine evner på det hvide lærred. Og i henhold til noget der er skrevet længere oppe så kan man slet ikke sammenligne de to brødre da de ikke har en ens tilgang til skuespillet. De spiller heller ikke ens roller i film, Ben er mere mainstream, men Casey spiller off-set roller. Sådan har det været tidligere, men det kan selvfølgelig ændre sig i fremtiden.

Jeg vil kun give filmen 6.5/10, set som en helhed


NEEJ! Jesse James er helt vildt god. Den er langsom, men det virker. Og så er det på ingen måde en dokumentar. Det er den alt for flot til at være. Jeg synes også at den lange slutning er lige i skabet    9/10
 Men jeg vil give dig ret i at Casey er bedre i bi-roller en hovedroller.. jeg tænker at hans udseende ikke kan bære en hel film? (og den handler ikke om man er pæn eller ej. Det handler om man kan se i 2 timer på den samme person uden at blive irriteret)
Logged

Sider: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010