home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 835 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615576 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1515: 02 Dec 2008, 21:36 »

Hey Freaks..

Nu bor jeg tæt ved en bytte DVD køb/salg butik.. De har mange forskellige film til ca. 30 kr. fra nye til gamle, hvilket er super fedt.

Jeg købte her i sidste uge filmen "In the name of the king", og tænkte.. Det sku et røverkøb..

Jeg havde set 45min af filmen, og så tænkte jeg "oh my god" det er jo Ringenes Herre over and over again bare ti gange ringere.

Alt minder om Ringenes Herre... Og da de 3 helte vælger at bruge orkernes(her i filmen hrugerners) hjelme som kammoflage(ved ikke hvordan det staves). Ja der slukkede jeg bare for DVD'en, og nu skriver jeg her... Opstemt Sørgeligt!

Andre der har set den, og synes mindre godt om den?
Logged

tonsborg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1516: 01 Jan 2009, 23:58 »

Har lige set the spirit den er virkelige god
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1517: 02 Jan 2009, 00:07 »

Idag har jeg lige set Indiana Jones 4. Kunne ikke lide filmens slutning. Syntes det er alt for urealistisk, og det ødelægger resten af filmen, som er rigtig fed.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1518: 02 Jan 2009, 00:08 »

Fidibus iaftes på DR1.
Ganske morsom Opstemt
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 00:18 af AMRDK » Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1519: 02 Jan 2009, 00:11 »

Så Russ Meyer på Zulu, griner film!! Der var også en igår Opstemt
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1520: 02 Jan 2009, 00:14 »

Fidibus iaftes på TV2.
Ganske morsom Opstemt

Var det ikke på DR1?   Thumbs Up
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1521: 02 Jan 2009, 00:14 »

Idag har jeg lige set Indiana Jones 4. Kunne ikke lide filmens slutning. Syntes det er alt for urealistisk, og det ødelægger resten af filmen, som er rigtig fed.

Synes også at slutningen ødelagde lidt af oplevelsen ved en ellers fed film.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1522: 02 Jan 2009, 00:18 »

Var det ikke på DR1?   Thumbs Up
Var det ?
Måske gik jeg glip af det Opstemt
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1523: 02 Jan 2009, 00:23 »

Fidibus iaftes på DR1.
Ganske morsom Opstemt

Så den også.

Hovedpersonen i filmen Kalle, ringede i aftes på min dør for at låne en Nokia oplader. Hans telefon var løbet tør og han skulle ringe til sin kæreste. Han fortalte at han var hovedpersonen i Fidibus, så blev jeg jo nødt til at se den. Hans far er så åbenbart min genbo! Meeget underligt  crazy

Har fået min oplader igen Thumbs Up
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1524: 02 Jan 2009, 00:26 »

Så den også.

Hovedpersonen i filmen Kalle, ringede i aftes på min dør for at låne en Nokia oplader. Hans telefon var løbet tør og han skulle ringe til sin kæreste. Han fortalte at han var hovedpersonen i Fidibus, så blev jeg jo nødt til at se den. Hans far er så åbenbart min genbo! Meeget underligt  crazy

Har fået min oplader igen Thumbs Up
Haha fed historie !
Han hedder Rudi Køhnke og arbejder til dagligt som model.
- Mener jeg nok...
Logged

Skive 4-Ever
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1525: 02 Jan 2009, 00:43 »

Jeg så fidibus her til aften og noget af national treasure (staves) og forleden så jeg far til fire i stor stil med min lillesøster hehe:)
Jeg har også næsten lige set alle ringenes herre og sin city dejlige film.
Logged

Brøndby IF - Real Madrid CF - Sunderland AFC <3

Magnusa
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1526: 02 Jan 2009, 00:53 »

Jeg har set National Treasure Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1527: 02 Jan 2009, 01:01 »

Jeg så fidibus her til aften og noget af national treasure (staves) og forleden så jeg far til fire i stor stil med min lillesøster hehe:)
Jeg har også næsten lige set alle ringenes herre og sin city dejlige film.
Jeg har set National Treasure Smiley

Nu har jeg chattet og deltaget i debatter på diverse fora i omkring 8 år og jeg har nok set tråde ved navn 'Bedste film' omtrent 5.000 gange. Personligt elsker jeg at debattere film, men jeg mener sjældent man får ret meget ud af en tråd hvor 20 forskellige folk nævner 10 film hver. Man får ingen rigtig diskussion om film, der bliver bare remset nogle titler op.

Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
På den måde får vi en mere indholdsrig debat, hvor andre folk som måske har set samme film kan komme med kommentarer hvis de er enige eller uenige i din udlægning.
Min pointe er, at man ikke får en indholdsrig filmdebat hvis man kun nævner de gode film (og ikke engang nævner hvorfor de er gode). Det kan også være interessant at debattere dårlige film, men helst på en sober måde, selvfølgelig Wink

Tråden her kan godt engang imellem ryge langt ned bagest i forummet, men engang imellem er der så en eller anden som har set en film han/hun vil anbefale (eller det modsatte), og så vender debatten tilbage igen for en stund. Det er i hvert fald min ide. Jeg håber I synes om den.

Jeg kan jo så ligeså godt starte ud selv.
Jeg så Léon for et par dage siden. Og jeg må sige jeg blev overvældet. Jeg havde hørt gode ting om den, men den overgik mine forventninger. Den handler grundlæggende set om en temmelig nørdet mand som er lejemorder for mafiaen. Af sympati lader han en lille 12-årig nabopige (Natalie Portman) overnatte hos ham fordi hendes familie er blevet dræbt, og filmen handler så om deres indbyrdes forhold, imens en korrupt politimand jagter dem.
En højst usædvanlig film og Jean Reno som spiller hovedpersonen Léon gør det eminent. Han er dybt troværdig. En klart anbefalelsesværdig film. Natalie Portman er lidt for lille til at være hot, men hun spiller godt og kontrasten imellem hendes udadvendte småfuskede adfærd og Léons ensomme, næsten autistisk ordensprægede liv er superfedt.

Hvor mange film har du set hvor en mafia lejemorders foretrukne drik er mælk? Opstemt
Jeg synes I skulle læse det. Det er meget sjovere når I fortæller om de/n film I har set Thumbs Up
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1528: 02 Jan 2009, 11:50 »

Jeg så National Treasure igår på tv2
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1529: 02 Jan 2009, 11:54 »

Jeg så Mamma Mia igår....

Kald mig bare fimset osv. men synes sku den er meget sød hehe....
Logged

Sider: 1 ... 100 101 [102] 103 104 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010