home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 721 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615584 gange)
Dasmessi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1485: 09 Nov 2008, 12:16 »

Ved godt, det er lang tid siden den er udkommet, men har lige set Batman - The Dark Knight. Har haft den siden den udkom, men ikke taget mig sammen til at se den. Smiley
Jeg syntes filmen er en fed action oplevelse. Kunne dog godt tænke mig, at der skete lidt mere, ved Jokeren og Batman. Log mærke til, at Jokeren i en af scenerne, begyndte der, at trille hvidt maling af fra hans ansigt. Lige en kikser der fra. Ellers er den en super fed film, med mange fede scener og 2:30 timer underholdning. En film jeg absolut kan anbefale.
Btw: Så syntes jeg den er svær at forstå i slutningen. Batman siger, det var ham der dræbte alle menneskerne, og ikke Jokeren, og så til sidst flygter han fra politiet og SWAT. Hvorfor gør han det? Det er det jeg ikke forstår? For jeg vil da mene det enten er Jokeren, eller Harvey (Half-Face eller hvad han kaldes), skyld.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1486: 09 Nov 2008, 12:30 »

Log mærke til, at Jokeren i en af scenerne, begyndte der, at trille hvidt maling af fra hans ansigt. Lige en kikser der fra.

Hvorfor er det en fejl? Det skal ikke forestille, at hans ansigt er hvidt; det er sminke.

Btw: Så syntes jeg den er svær at forstå i slutningen. Batman siger, det var ham der dræbte alle menneskerne, og ikke Jokeren, og så til sidst flygter han fra politiet og SWAT. Hvorfor gør han det? Det er det jeg ikke forstår? For jeg vil da mene det enten er Jokeren, eller Harvey (Half-Face eller hvad han kaldes), skyld.

Måske ikke super genialt at afsløre slutningen. Men det bliver forklaret i filmen. "Gotham needs a real hero", Harvey Dent. Folkets tro ville forsvinde, hvis de vidste, at den hvide ridder, Harvey Dent, var fordærvet, så Batman påtager sig skylden.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1487: 09 Nov 2008, 12:32 »

Arrh okay. Men så hvid sminke. Og okay. Så har jeg forstået det. Hvad hedder Harvey Dent nu, når han haar 2 ansigter.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1488: 09 Nov 2008, 12:33 »

Arrh okay. Men så hvid sminke. Og okay. Så har jeg forstået det. Hvad hedder Harvey Dent nu, når han haar 2 ansigter.

Two-Face :-)
Logged

PSG
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1489: 09 Nov 2008, 12:42 »

Har lige set 44 minutes, og jeg synes det er en fed film. Den handler om 2 mænd ovre i USA der begår et røveri med deres maskinegevær. da de så kommer ud fra banken venter ca hele LAPD på dem også...  Jeg vil råde jer til at se den, det er en god film Wink p.s: de siger det er bygget over en true story.
« Seneste Redigering: 09 Nov 2008, 12:48 af PSG » Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1490: 09 Nov 2008, 12:55 »

Two-Face :-)
Tak. Smiley
Men så tænkte jeg på. Hvad sker der med Jokeren? Han bliver fanget af politiet ja, men mon ikke han slipper ud, eller noget, for de går og snakker om en ny Batman film.
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1491: 09 Nov 2008, 13:31 »

Tak. Smiley
Men så tænkte jeg på. Hvad sker der med Jokeren? Han bliver fanget af politiet ja, men mon ikke han slipper ud, eller noget, for de går og snakker om en ny Batman film.
Jeg tvivler på at Jokeren kommer med i den næste film, hvis de laver en. Jeg tror ikke der nogle der vil efterfølge Heath Ledger (R.I.P), fordi han spillede så fantastisk.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1492: 09 Nov 2008, 13:33 »

Så tror jeg Two-Face kommer med. Det er mere sandsynligt. Btw:
Er ved at se Hancock og Iron Man. Giver respons på dem når jeg har set dem.
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1493: 09 Nov 2008, 13:37 »

Så tror jeg Two-Face kommer med. Det er mere sandsynligt. Btw:
Er ved at se Hancock og Iron Man. Giver respons på dem når jeg har set dem.
SPOILER

Jeg mener Two-Face døde, eller er jeg helt galt på den?

BTW Er Hancock allerede kommet på DVD?
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1494: 09 Nov 2008, 13:39 »

SPOILER

Jeg mener Two-Face døde, eller er jeg helt galt på den?

BTW Er Hancock allerede kommet på DVD?
Ja det gjorde han vidst, men det kan jo være han overlever.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1495: 09 Nov 2008, 13:42 »

Den næste af Nolans Batman-film bliver mig bekendt med The Riddler (Gækkeren) og Catwoman som skurke. På rygteplan er Johnny Depp og Cher blevet sat i forbindelse med rollerne.
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1496: 09 Nov 2008, 13:43 »

Ja det gjorde han vidst, men det kan jo være han overlever.
Hvordan kan han overleve hvis han døde?
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1497: 09 Nov 2008, 13:44 »

Den næste af Nolans Batman-film bliver mig bekendt med The Riddler (Gækkeren) og Catwoman som skurke. På rygteplan er Johnny Depp og Cher blevet sat i forbindelse med rollerne.
Er Angelina Jolie ikke tilbudt rollen som Catwoman?
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1498: 09 Nov 2008, 13:44 »

Det lyder fedt. Glæder jeg mig til, hvis den kommer.
Hvordan kan han overleve hvis han døde?
Det er jo ikke sikkert han døde? Han kan jo have overlevet, selvom Gordon holdte det der foredrag for Amerikas befolkning.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1499: 09 Nov 2008, 13:49 »

Er Angelina Jolie ikke tilbudt rollen som Catwoman?

Det har der også været kraftige rygter om på det seneste, jo. Det er nok mere sandsynligt, om end det ville harmonere med Nolans generelle retouchering af Batman-universet, hvis han traf et så kontroversielt valg som at lade en 62-årig spille Catwoman.
Logged

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010