home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615655 gange)
Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1440: 31 Okt 2008, 21:16 »

Okay. Håbede sku lige der skulle være gyser aften/nat Peace
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1441: 31 Okt 2008, 21:34 »

Nogen der har set de film der kommer på tv3 i aften angående halloween?

der kommer følgende:
Besat (Originaltitel: The Exorcism of Emily Rose)
Hostel
House of Wax
The Ring 2

Sjovt nok - jeg så The Ring 1 her forleden dag.. Ved ikke om du har set den, men kan da lige fortælle om den alligevel.
Den foregår i Japan, hvor der har været nogle underlige dødsfald. De er alle døde efter at have set en film. En journalist undersøger så sagen, med sin eks-kæreste, men det bliver meget farligt. De har ingen anelse om, hvordan det sker, så det er svært for dem at finde ud af..

Så den med et par af mine venner, og vil ikke sige, at den var så uhyggelig. Men hvis man ligger og ser den alene, så er den nok lidt mere uhygge. ;-) En fin film.. Dog ikke særlig godt skuespil. Men idéen er fin nok! :-)
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1442: 31 Okt 2008, 21:38 »

Hostel er en fed film!

Handler om unge der tager på drukferie i Bulgarien, hvor de bliver ofre for nogle sadiske mennesker der betaler for at slå mennesker ihjel. Se den!

Har også set de andre, men dem satser jeg på at en anden fortæller om Tunge
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1443: 31 Okt 2008, 21:39 »

Okay. Tak for de mange hurtige anmeldelser Opstemt Tror jeg ligger mig til rette og ser et par af dem Smiley
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1444: 31 Okt 2008, 21:40 »

Nogen der har set de film der kommer på tv3 i aften angående halloween?

der kommer følgende:
Besat (Originaltitel: The Exorcism of Emily Rose)
Hostel
House of Wax
The Ring 2

Så "Besat" og den var herre skuffende. Den ligner lidt en bleg efterligning af exorcisten fra starten af 70'erne
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1445: 31 Okt 2008, 21:42 »

Eagle Eye:

Overraskende fed film med rigtig fed action. Ham Lebøf gør det sgu helt okay. Så den kan anbefales.

The Strangers:

Fed og scary gyser. Kan man li' sårn noget så er den helt sikkert værd at se.
Det er ikke sårn noget i-dit-fjæs forskrækkelser man får, det er mere det klamme i stemningen og at de der fremmede er så listige.
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1446: 31 Okt 2008, 21:45 »

Hostel er en fed film!

Handler om unge der tager på drukferie i Bulgarien, hvor de bliver ofre for nogle sadiske mennesker der betaler for at slå mennesker ihjel. Se den!

Har også set de andre, men dem satser jeg på at en anden fortæller om Tunge

Se den ikke. Det skulle da lige være for scenen hvor hovedpersonen får hjælp af gade børn fordi han har givet dem tyggegummi...
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1447: 31 Okt 2008, 21:46 »

Se den ikke. Det skulle da lige være for scenen hvor hovedpersonen får hjælp af gade børn fordi han har givet dem tyggegummi...

Ja, det er fedt Opstemt Er jeg helt tabt bag en vogn? Synes både 1'eren og 2'eren er gode film!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1448: 31 Okt 2008, 21:48 »

Har lånt Saw II af en ven og er nu ved at smide den på. Har set den første og glæder mig til at se endnu en af disse meningsløse gysere.  Smiley

Meningsløs? Saw er da absolut ikke meningsløs
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1449: 31 Okt 2008, 21:50 »

Tsk - sikke nogen vattede gysere I skal se! Opstemt

Selv dropper jeg hele konceptet med halloween og i stedet ser jeg Cinderella Man, som jeg netop har modtaget på DVD. Den foregår midt under depressionen, og omhandler en bokser, der synes færdig, og som nu må tjene til føden ved at arbejde som alle andre - eller lige netop det, er hele problemet, for der er intet arbejde at få, og hans eneste håb er at blive valgt som en blandt mange på havnen - bliver han ikke valgt, får han ikke penge.

Nå, men en dag vender han så tilbage til boksningen, og han vinder kampen. Pludselig tager det ene det andet, og han skal nu møde en frygtindgydende bokser, som har slået folk ihjel i ringen. Hvad den ender med, må I selv google. Søg efter "James Braddock" på google, og I vil finde svaret - den er nemlig bygget på en ægte historie, dog med et par modifikationer. (Fx er den frygtindgydende bokser som han møder, slet ikke så slem som filmen fremstiller ham, men det vel fordi han repræsenterer Tyskland, og derfor skal han være nok være et monster, hvem ved?)

En meget smuk historie endda, i en tid hvor helte ellers var ikke-tilstedeværende. Han viste at man sagtens kunne kæmpe sig til tops, hvis man blot fightede og kæmpede for det: og det var netop hans fighterinstinkt og udholdenhed, der i filmen gjorde ham til en glimrende bokser.

For 50,- burde dette være en del af alles DVD-samlinger.
« Seneste Redigering: 31 Okt 2008, 21:59 af JosepGuardiola » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1450: 31 Okt 2008, 23:11 »

Den der Besat er rimelig skuffende indtil videre Peace
Logged


LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1451: 31 Okt 2008, 23:13 »

Har lige set DeathRace Mega nice film hvor det handler om nogen der er kommet i fængsel hvor de skal køre omkamp ,de må bruge alle de våben de vil til at vinde .
- en film jeg vil anbefale jeg at se mega fed film -!!
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1452: 31 Okt 2008, 23:24 »

Flammen og Citronen
En historie der udspiller sig under 2. verdenskrig. Den viser hvordan folk ikke kunne stole på hinanden den gang, og hvordan mennesket nemt kan blive manipuleret.

Flammen
(Thue Lindhart) og Citronen (Mads Mikkelsen) udfører odrer for den engelske efterretningstjenes te. Når jeg siger ordrer mener jeg likvideringer af enten stikkere eller nazistiske folk. De lever et liv på kanten, men man skal jo tjene penge på en måde. De er medlem af en oprørsgruppe, som vil gøre modstand mod den tyske hær.

En rigtig god film, kan varmt anbefales.
9/10
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1453: 31 Okt 2008, 23:35 »

Okay. Tak for de mange hurtige anmeldelser Opstemt Tror jeg ligger mig til rette og ser et par af dem Smiley
Har set House of wax. Underlig og makaber. Den passer vel fint ind i en gyser aften. En gruppe unge (typisk) kommer ind i en spøgelsesby, hvor der er et såkaldt House of wax. Pludselig begynder der at ske underlige ting i byen. Den bedste scene er alligevel hvor Paris Hilton lige stikker hovedet op og får et spyd gennem det. Det har hun fandme fortjent Grin
Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1454: 31 Okt 2008, 23:59 »

Har for ikke så lang tid siden set Street Kings. Den er ufattelig god og medrivende hele vejen i gennem. En film jeg helt klart kan anbefale. En af de bedste film jeg har set.
Logged

Sider: 1 ... 95 96 [97] 98 99 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010