home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 802 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615742 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1380: 01 Sep 2008, 19:15 »

Miami Vice er fed pga. hele den stemning der er i filmen. Både Jamie Fox og Colin Farrell er suveræne. Man forventer nok altid, at en af disse to skal komme med dumsmarte kommentarer, men det sker bare ikke. Og som sagt så kører spæningen rundt i den dystre tone.
Ja, og det fedeste er når de kører rundt i de dystre, mørke, amerikanske gader, lidt ligesom Collateral, som Michael Mann også har lavet. Collateral er min favoritfilm, men Miami Vice har også gjort et godt indtryk.
Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1381: 06 Sep 2008, 00:09 »

Nu har jeg endelig fået set Knocked Up og Superbad.
Synes klart at Superbad er sjovest, og Knocked Up er mere følelsesladet, men det er ikke for sukkersødt, den er også sjov. Men hvis I skal grine, så er Superbad det eneste rigtige valg!
funny
Logged


Arsenal Football Club


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1382: 06 Sep 2008, 00:16 »

Kan du for pokker ikke skrive lidt mere om filmene? Hvad handler de om, hvad er det der gør dem gode/dårlige! Læs første indlæg i tråden, og se nu om du kan uddybe dine indlæg lidt. Det er ikke første gang jeg skriver det til dig i denne tråd, deraf denne tone.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1383: 06 Sep 2008, 00:22 »

Første gang du løftede fingeren i denne tråd, var fordi at jeg kom med en sætning fra en film. Det var selvfølgelig forkert af mig, men jeg kan godt lave en anmeldelse af filmen. Men du behøver ikke at tale sådan.

Skriver lige om den første film, så kan det være at den anden kommer bagefter eller imorgen. Wink
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1384: 06 Sep 2008, 00:33 »

Superbad
Filmen omhandler to unge gymnasie-drenge, som snart skal skilles, og på hver sit college. Til drengenes helt store glæde, bliver de inviteret til en fest, hvor der er tøser med! Men en af drengene kommer til at love værtinden, at ham og hans ven sørger for al sprutten. Til drengenes store glæde kommer deres "ven", forbi. Han har et falsk id-kort, hvor hans aldergrænse er over alkohol-købs-grænsen. Men det går ikke helt som planlagt..

Hvis man har sort humor, og er i godt humør, så skal man bare se den! Den er sjov, og der er rigtig, rigtig mange scener hvor man ligger flad af grin. Det er dog ikke alle der kan se denne film, da humoren kan være meget anderledes end man er vant til.
Logged


Arsenal Football Club


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1385: 06 Sep 2008, 02:27 »

Jeg så "Blood Diamond" forleden dag.

Det handler om Diamanter fra sierra leone i Afrika . Der er nogle oprørsgrupper som sidder på det illegale diamant marked --

Vil ikke afsløre meget mere da det er en film som bare skal ses , den er virkelig god. den er også lang.

Logged

Vi skal alle være her.

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1386: 06 Sep 2008, 02:45 »

Nu har jeg endelig fået set Knocked Up og Superbad.
Synes klart at Superbad er sjovest, og Knocked Up er mere følelsesladet, men det er ikke for sukkersødt, den er også sjov. Men hvis I skal grine, så er Superbad det eneste rigtige valg!
funny
Jeg synes nu ikke Superbad er noget vildt specielt. Ja den er sjov nok, men jeg er mere til film som Meet The Spartans Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1387: 06 Sep 2008, 07:32 »

Jeg så "Blood Diamond" forleden dag.

Det handler om Diamanter fra sierra leone i Afrika . Der er nogle oprørsgrupper som sidder på det illegale diamant marked --

Vil ikke afsløre meget mere da det er en film som bare skal ses , den er virkelig god. den er også lang.

Synes at Blood Diamond viser lidt om de problemer der er fx i Sierra Leone. En skide god film, og Leonardo spiller fænominal (som altid fristes man til at sige).

Tænk på alt det onde mennesker vil gøre for en fucking sten.

-----------------------------

Jeg så forresten Jumper i går. Jeg havde egentlig ingen forventninger til filmen, hvilket måske var godt nok. For jeg sidder med en ret flad fornemmelse efter at have set den. Den er som sådan ikke dårlig, men det mangler bare det. Filmen virker som en lang intro, til de dersens superhelte film, og da den endelig går i gang, så slutter den allerede. Den ligger egentlig også op til en 2'er, men da 1'ern virker lidt ligegyldig kan det, for min skyld, være helt og aldeles ligemeget.

Skal i biografen og se den nye Batman i aften, og jeg glæder mig.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 07:57 af Spezialized » Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1388: 07 Sep 2008, 00:12 »

Skal i biografen og se den nye Batman i aften, og jeg glæder mig.

Og så er man hjemme. Og jeg er seriøst fuldstændig lamslået. Helt og aldeles rystet. Det er den ubegtinget bedste action-film jeg nogensinde har set. I 2½-time sidder man naglet fast til stolen i en film der har det hele. Drama, intesivitet, romance, uhygge og tempo.

Heath Ledger (som jeg frygtede, ville være hypet op pga. hans død) tager hele filmen, som Jokeren, med storm. Han er så ond, at man tror det er løgn. Den ondste skurk jeg nogensinde har set på film.

Jeg vil ikke komme ind på handlingen, da det er en must-see-film, for alle.
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1389: 07 Sep 2008, 00:26 »

Jeg var i biffen og se Blå Mænd idag. I hillerød kl 21

Den er virkelig god . god humor og gode skuespillere.. Gennemført film af Mick Øgendal..

Den er virkelig klasse. alle i biffen grinede virkelig meget.

Jeg vil ikke fortælle ydeligere om den da jeg så vil røbe alle de gennemførte replikker.
Logged

Vi skal alle være her.

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1390: 08 Sep 2008, 22:59 »

Så fik jeg lige set Rambo 4. For satan en fremragende film, bedre action findes simpelthen ikke Smiley

En flok hjælpearbejdere vil ind i det krigsramte Burma, for at hjælpe de syge og sårede i landsbyerne. De spørger John Rambo om han kan lede dem over floden, der går direkte ind i Burma. Rambo nægter i starten, men går alligevel med til det. Det hele går selvfølgelig galt og hjælpearbejderne tilfangetages. Kan Rambo redde dem?

Se den forsatan  Thumbs Up Du får simpelthen ikke en bedre action film!
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1391: 09 Sep 2008, 23:44 »

Nu fik jeg set No Country For Old Men, og jeg sidder lidt med blanede følelser. For jeg synes Javier Bardem er uhyggelig psykotisk, men hele filmen virker vattet og uden rød tråd.

Den handler om Llewelyn som finder en død bande, stjæler nogle af deres penge, og blvier jagtet af en lejemorder...

Men hvordan filmen vandt Oscar'en for Bedste Film begriber jeg ikke.... kan nogle gøre mig klogere?
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1392: 10 Sep 2008, 00:00 »

Jeg har lige set Wanted, 21 (Blackjack), og Be Kind Rewind...

Wanted: rigtig rigtig god film. er godt nok overdrevet helt vildt, men det er det der gør at det er en pisse god film.

21: rigtig godt ungdomsfilm, som er virkelig sjov, men som samtidig for en til at tænke sig om en ekstra gang. man tror at man forstår filmen, men man bliver hele tiden slut... man forstår den først rigtig når den er færdig.

Be Kind Rewind: det er bare en grinern film... mere er der ikk at sige til det!!!
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1393: 10 Sep 2008, 00:02 »

Så fik jeg lige set Rambo 4. For satan en fremragende film, bedre action findes simpelthen ikke Smiley

En flok hjælpearbejdere vil ind i det krigsramte Burma, for at hjælpe de syge og sårede i landsbyerne. De spørger John Rambo om han kan lede dem over floden, der går direkte ind i Burma. Rambo nægter i starten, men går alligevel med til det. Det hele går selvfølgelig galt og hjælpearbejderne tilfangetages. Kan Rambo redde dem?

Se den forsatan  Thumbs Up Du får simpelthen ikke en bedre action film!
Jeg kan ikk være mere enig... Hans budskab med filmen er at vise os hvordan det virkelig står til i Burma, og budskabet går rent ind...
Logged


Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1394: 10 Sep 2008, 00:05 »

Sorry men jeg synes altså at Rambo 4 er det værste gang bras siden Rambo 3 og hans afganistan eventyr, men voldelig det er den, og i den grad at den egentlig blir lidt småsjov, så på den baggrund ka man vel alligevel godt se den...
Logged

Sider: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010