home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615931 gange)
maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1230: 22 Jul 2008, 11:57 »

Hvordan er Hancock minUnit?

han er jo en slags superhelt, men han ødelægger han mere, end han redder. men da han så redder en mand ved navn Ray, og han vil hjælpe ham.

en film med både humor og action.

Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1231: 22 Jul 2008, 21:57 »

Hvordan er Hancock minUnit?

Filmen eller karakteren?

Jeg så den forleden i biografen, og den er ikke noget særligt. Den er vel meget underholdende, men det er bestemt ikke en film, der brænder sig fast på nethinden. Dertil er plottet for tyndt og skørt. Men Will Smith gør det glimrende i rollen som Hancock, der har lidt svært ved at håndtere sine superkræfter. Filmen topper absolut i begyndelsen, hvor hans forvandling fra antihelt til ægte helt endnu ikke er påbegyndt.

Næste film: The Dark Knight. Og for helvede hvor jeg glæder mig. 91.000 har stemt på den inde på IMDB, og den ligger i skrivende stund over The Godfather som verdens bedste film. Scoren er 9,4 (9,5, hvis man medregner alle).
« Seneste Redigering: 22 Jul 2008, 22:02 af United-styrer » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1232: 22 Jul 2008, 22:06 »

jeg så hancock for nogle dage siden, en rigtig god film, og Will Smith går det virkelig godt.

jeg glæder mig meget til hans nye film kommer, for han laver sku nogle gode film:

Hitch
Jagten på lykke (The Pursuit of Happyness)
I Am Legend
og nu Hancock



I am Legend var da en skuffelse af de heeeelt store!

Men jeg glæder mig sq også til Dark Knight!!!
Logged

Ostehaps
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1233: 22 Jul 2008, 22:10 »

I am Legend var da en skuffelse af de heeeelt store!

Ja, jeg så den også for nyligt og den var meget skuffede af en zombie-film.

Man skal nakke Zombie, ikke gemme sig for dem  crazy
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1234: 23 Jul 2008, 00:33 »

Filmen eller karakteren?

Jeg så den forleden i biografen, og den er ikke noget særligt. Den er vel meget underholdende, men det er bestemt ikke en film, der brænder sig fast på nethinden. Dertil er plottet for tyndt og skørt. Men Will Smith gør det glimrende i rollen som Hancock, der har lidt svært ved at håndtere sine superkræfter. Filmen topper absolut i begyndelsen, hvor hans forvandling fra antihelt til ægte helt endnu ikke er påbegyndt.

Næste film: The Dark Knight. Og for helvede hvor jeg glæder mig. 91.000 har stemt på den inde på IMDB, og den ligger i skrivende stund over The Godfather som verdens bedste film. Scoren er 9,4 (9,5, hvis man medregner alle).

Helt enig i begge afsnit endda! Hancock er middelmådig - ganske underholdende til tider, og det er så det.

The Dark Knight bliver klasse. Har netop set Batman Begins, så nu er jeg topklar til at se The Dark Knight. Billetterne er bestilt til 21.15 i morgen - og forventningen er i top!!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1235: 23 Jul 2008, 00:45 »

Nogen som kan anbefale City Of God? Sidder her med et par stykker og kan ikke rigtig vælge.. City Of God trækker dog lidt i mig!
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1236: 23 Jul 2008, 00:53 »

Jeg så her i går Sleepers. En lidt gammel film, men ikke desto mindre god film, der har blandt andet Kevin Bacon, Brad Pitt og Robert de Niro på rollelisten. (Dustin Hoffman og Billy Crudup for den sags skyld også.)

Vær dog opmærksom på, at jeg fortæller relativt meget i historien!!

Den handler om fire drenge, der er opvokset i Hell's Kitchen, og de fire drenge har på mange måder et unikt forhold. En dag vil de så have hotdogs, og det foregår på den måde, at en af drengene skal gå hen og bestille en hotdog, for derefter at løbe fra betalingen. Enten følger manden efter, og så kan de tre øvrige drenge spise alt de vil, eller så får drengen lov til at løbe med den ene hotdog. Denne sælger løber dog efter drengen, og derfor løber de tre andre hen og tager alt det de vil have.

Men for at slippe af med sælgeren vælger de, at lade pølsevognen tippe udover en trappe. Det var så meningen at sælgeren skulle tage fat i den så drengene kunne løbe væk, men den var simpelthen for tung, og drengene taber den. Den rammer en mand, der næsten dør af dette sammenstød.

Drengene bliver så sendt på et fængsel af en art, men dog kun for drenge under 18. Her møder de første gang Sean Nokes, der bliver spillet af en velspillende Kevin Bacon. Da der opstår tumult i kantinen, tvinger Nokes de fire drenge til at spise fra gulvet af, men han bliver afbrudt af en anden vagt, da hans arbejdstid er slut. Derfor tager Nokes fat i drengene om aftenen, og fører dem ind i et rum med andre vagter, hvor han tvinger dem til at give ham et blowjob og på skift voldtager vagterne de små drenge, mens de tre andre bliver tvunget til at se på. Dette foregår i en lang tidsperiode.

En dag skal der så spilles amerikansk fodbold: vagterne mod de indsatte. De fire unge knøse fra Hell's Kitchen ser dette som en mulighed for at "sejre" over vagterne, og de vender ganske vidst også anført af en sort dreng, der hedder Rizzo. Alle fire drenge får store tæsk, mens vagterne banker Rizzo til døde.

En dag kommer de dog ud en efter en.

Efter dette ser man historien 10 år fremme. To af de fire drenge er blevet ledere af en bande, mens en anden (Brad Pitt) er blevet advokat. Historiens fortæller arbejder hos en avis. De to bandemedlemmere møder en dag Sean Nokes igen, da han sidder og spiser på en restaurant og de dræber ham.

Dette starter en lang sag.. Til at forsvare sig får de to bandemedlemmere alkoholikeren Danny Snyder (Hoffman) der ikke har vundet en sag i over et år, mens anklageren bliver ingen ringere end Brad Pitt - de to bandemedlemmers bedste ven. Siden der er gået så lang tid fra deres tid i fængslet til den dag hvor retssagen står, er der ingen konkrete beviser på, at de fire drenge har haft kontakt den vej igennem, og dermed kan en storstilet plan sættes i gang.

Hvordan den ener og hvorfor den ender sådan, vil jeg dog ikke sige - jeg kan kun anbefale folk at se den, for nøj hvor var den god! Sammen med The Shawshank Redemption og Cinderella man er det klart en af mine yndlingsfilm - alle tre er bestemt værd at se en gang eller fem. Thumbs Up Skuespillet er fantastisk, og i følge forfatteren skulle historien være ganske sand (bortset fra navnene i filmen, natürlich).. dette har politiinstanserne i New York dog for længst afvist, og meddelt at forholdende på de forskellige børne-afdelinger skulle være lige efter bogen.
« Seneste Redigering: 23 Jul 2008, 00:55 af Djævlen » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1237: 23 Jul 2008, 01:29 »

Hmm... Nu vil jeg ikke skrive så meget her, men den seneste film jeg har set, det må være Alvin og de frække jordegern. Den blev set på arbejdet Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1238: 23 Jul 2008, 06:17 »

Jeg så Hancock sidste uge, lidt underlig film, synes den første halvdel af filmen er helt genial, mens den sidste er kedelig og forudsigelig
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1239: 23 Jul 2008, 11:05 »

Heh, ja jeg er enig i din bedømmelse af Sleepers Djævlen - Især hvis man har læst bogen.

Jeg har fået set No Country for Old Men, men jeg tror faktisk at jeg skal se den igen, for jeg er ikke sikker på at jeg fik det hele med - Men den er ihf. ikke som jeg havde regnet med Opstemt

Men den film jeg vil fortælle om, er Shoot 'Em Up. Jeg kan huske at jeg så trailer for den på et tidspunkt, og nu har jeg fået den set. Det er en meget overdreven parodi på en actionfilm. Altså, det er ikke en parodi som sådan, men de har spillet så frygteligt meget på det som definerer en god action film, at det ødelægger éns seriøsitet omkring filmen - Det er måske meningen, det ved jeg ikke... Men den er fyldt med catchfrases som egentlig er okay, men alligevel i overkanten. Der er masser af action i filmen, men det bliver godt nok også overdrevet når man nærmer sig slutningen, og det er også en rigtig dårlig idé at give ham en eller anden fetish for gulerødder. Jeg ved sgu ikke helt hvordan jeg skal beskrive filmen, for der er bare så mange elementer i den, at det er helt.. forfærdeligt? Well, hvis du får den foræret på DVD, så SE DEN, for jeg vil sgu gerne have én at diskutere den med, men ellers så lever den ikke op til hvad jeg forventede... I AM CONFUSED! Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1240: 23 Jul 2008, 11:10 »

Nu har jeg endelig fået set No Country for Old Men. Der er godt nok meget at tænke over, men jeg tror egentlig jeg har fået det hele med, selvom jeg tror jeg har et helt andet synspunkt på filmen end andre.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1241: 24 Jul 2008, 11:28 »

Jeg så Dejavu i går. Jeg havde på forhånd ikke ret store forventninger til den, da den så lidt plat ud i traileren. Men jeg blev faktisk meget glædeligt overrasket. Filmen handler om en færgeeksplosion hvorefter de analyserer videomateriale for at se hvordan det gik til - samtidig med et mord på en ung kvinde. Og ja, det er meget mere spændende end det lyder Wink Jeg vil ikke afsløre mere, men filmen er genialt skruet sammen, og alle brikkerne falder på plads efterhånden som filmen kører. Alt i alt synes jeg at det er en rigtig god film, og den får sgu 9/10 ved mig.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1242: 24 Jul 2008, 11:31 »

Var inde og se hancock, og selvom handlingen var lidt tynd var den da meget sjov Smiley
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1243: 24 Jul 2008, 11:35 »

Jeg har også været inde og se Hancock, og jeg synes faktisk den var rigtig cool, og ideen er meget god. Masser af action, sammenholdt med komik gør at det er en film jeg sagtens kan anbefale andre at se. Det er ikke verdens bedste film, men den er ganske udmærket.

Jeg sad dog helt nede på første række og så den, så actionscenerne blev noget forvirrende af at sidde så tæt på den store skærm. Det kan ikke anbefales Tunge
Logged



Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1244: 24 Jul 2008, 12:05 »

Jeg var igår inde og se den nye Batman film og efter den store hype omkring filmen, må jeg sige at den bestemt ikke skuffer.

Man sidder klinet til skærmen igennem alle 150 minutter, hvor der hele tiden sker noget der er væsentligt for historien, uden at det hele tiden er brag og slåskampe.
Christian Bale er endnu engang fantastisk som den forpinte sjæl der er inde bag masken på Batman, man den person der efter min mening stjæler hele billedet er Heath Ledger, der simpelthen er fantastisk som jokeren og som efter min mening overstråler både sine medspillere og hans forgænger Jack Nicholson, i rollen som en af de største psykpater i superhelte historien.

Alt i alt en film som alle dem der har hang til superhelte bør se, da den lever fuldt op til alt den hype der har været omkring filmen det sidste år...
Logged

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010