home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615954 gange)
Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1200: 10 Jul 2008, 21:32 »

Er i gang med Twin Peaks maraton, og det er simpelthen for fedt. Lad mig sige til de indviede: "The Owls are not what they seem" Opstemt

Jeg tror det er med Twin Peaks som med superheltefilm. Enten elsker man det gakkede univers med Loglady (kævlekvinden - nej, det har ikke noget med at hun snakker for meget at gøre), Lucy med den grimme stemme, Cooper, hans døve chef osv. osv - eller også kaster man op efter de første tyve minutter af det første afsnit.

Men for en nørd som mig er der i en Twin Peaks boks rundt regnet 24 timers god underholdning. de første 16 afsnit er mesterlige, men efter "laura"-gådens løsning går det meget rugtigt meget ned af bakke indtil den psykotiske Windom Earle dukker op og sørger for en gakket, dyster, skræmmende og crazy afslutning på serien. Alle der har set serien burde også se filmen "Fire, Walk with me" om Laura Palmers sidste dage. En film, der er langt bedre end sit rygte.

Nå, men jeg tror jeg skal have en damn good cup of coffee og smække benene op for at se de sidste par afsnit. 
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1201: 10 Jul 2008, 22:07 »

Er i gang med Twin Peaks maraton, og det er simpelthen for fedt. Lad mig sige til de indviede: "The Owls are not what they seem" Opstemt

Jeg tror det er med Twin Peaks som med superheltefilm. Enten elsker man det gakkede univers med Loglady (kævlekvinden - nej, det har ikke noget med at hun snakker for meget at gøre), Lucy med den grimme stemme, Cooper, hans døve chef osv. osv - eller også kaster man op efter de første tyve minutter af det første afsnit.

Men for en nørd som mig er der i en Twin Peaks boks rundt regnet 24 timers god underholdning. de første 16 afsnit er mesterlige, men efter "laura"-gådens løsning går det meget rugtigt meget ned af bakke indtil den psykotiske Windom Earle dukker op og sørger for en gakket, dyster, skræmmende og crazy afslutning på serien. Alle der har set serien burde også se filmen "Fire, Walk with me" om Laura Palmers sidste dage. En film, der er langt bedre end sit rygte.

Nå, men jeg tror jeg skal have en damn good cup of coffee og smække benene op for at se de sidste par afsnit. 

- Jelly donuts?
- Harry, that goes without saying.

- Harry, I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange.

- Damn good coffee (og variationen der kom - Damn good coffee, and hot!

Haha spørg lige om jeg er fan. Har også boks og film, liggende og vente til en weekend jeg intet skal  Wink
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1202: 11 Jul 2008, 15:43 »

- Jelly donuts?
- Harry, that goes without saying.

- Harry, I have no idea where this will lead us, but I have a definite feeling it will be a place both wonderful and strange.

- Damn good coffee (og variationen der kom - Damn good coffee, and hot!

Haha spørg lige om jeg er fan. Har også boks og film, liggende og vente til en weekend jeg intet skal  Wink

Godt at vide at man ikke er den eneste freak!  Wink  Opstemt
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1203: 11 Jul 2008, 23:47 »

Har lige set "Resurrecting the champ" hvor b.la. Josh Hartnett(Stav), Terri Hatcher fra Desperat Housewises og Samuel L. Jackson spiller med. Rigtig, rigtig god film hvor man virkelig lever sig med i filmen. Den har en trist, men god slutning eller hvad kan man sige. Jeg kan klart anbefale den! Den handler om en journalist som er på nippet til at miste sit job, da han ikke ligger nok følelser i sine artikler, han skriver dem bare uden videre. En dag efter en boksekamp som han skrev om, møder han den hjemløse mand som udgiver sig for at være en af verdens bedste boksere, Bob Saggerfield. Josh Hartnett som spiller journalisten skriver en fremragnde artikel om ham, men finder hurtigt ud af at den hjemløse har udgivet sig for at være en anden bokser, end han egentligt er.
Se den!!
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1204: 12 Jul 2008, 00:24 »

Er lige kommet hjem fra biografen, hvor jeg så Forgetting Sarah Marshall, det var faktisk en meget sjov film, meget meget sjove momenter rimelig ofte, så den får 4 ud af 6 stjerner..  Thumbs Up
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1205: 12 Jul 2008, 03:54 »

Har lige set "Resurrecting the champ" hvor b.la. Josh Hartnett(Stav), Terri Hatcher fra Desperat Housewises og Samuel L. Jackson spiller med. Rigtig, rigtig god film hvor man virkelig lever sig med i filmen. Den har en trist, men god slutning eller hvad kan man sige. Jeg kan klart anbefale den! Den handler om en journalist som er på nippet til at miste sit job, da han ikke ligger nok følelser i sine artikler, han skriver dem bare uden videre. En dag efter en boksekamp som han skrev om, møder han den hjemløse mand som udgiver sig for at være en af verdens bedste boksere, Bob Saggerfield. Josh Hartnett som spiller journalisten skriver en fremragnde artikel om ham, men finder hurtigt ud af at den hjemløse har udgivet sig for at være en anden bokser, end han egentligt er.
Se den!!

Tak!
Har den liggende på dvd, bare ikke haft taget mig sammen til at se den. Men nu fik jeg helt lyst, og står på listen imorgen, inden touren bliver vist.
Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1206: 12 Jul 2008, 04:44 »

Jeg så lige Speed her i aftens ... En virkelig klasse film og ser frem til og se Speed 2 i aften Thumbs Up
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1207: 12 Jul 2008, 04:52 »

Jeg så lige Speed her i aftens ... En virkelig klasse film og ser frem til og se Speed 2 i aften Thumbs Up

Nu skal jeg ikke afsløre for meget, men tror du bliver pænt skuffet  Skuffet
Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1208: 12 Jul 2008, 04:56 »

Nu skal jeg ikke afsløre for meget, men tror du bliver pænt skuffet  Skuffet

Er den da så dårlig ?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1209: 12 Jul 2008, 05:05 »

Er den da så dårlig ?


Yes den er ekstremt ringe  Sur
Hvis du beslutter dig for at se den alligevel, så hav mine ord i baghovedet og skru forventningerne godt ned. Så kan du måske blive en smule positivt overrasket...
Logged


Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1210: 12 Jul 2008, 05:30 »


Yes den er ekstremt ringe  Sur
Hvis du beslutter dig for at se den alligevel, så hav mine ord i baghovedet og skru forventningerne godt ned. Så kan du måske blive en smule positivt overrasket...

Hehe okay ... Den skal helt sikkert ses ... Men skal nok huske på det du skrev ...  Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1211: 12 Jul 2008, 09:43 »

Speed er en rigtig god film, med action og spænding lige til det sidste.

Man kan tydeligt se på Speed 2 at de prøvede at malke success'en, for der kunne bare ikke laves en efterfølger til Speed - Det gjorde de dog, og man kan godt forstå at Keanu ikke ville være med i den, for den har en ringe historie, ringe skuespil og en ringe slutning. Alt i alt er det rigtig sørgeligt at de besluttede sig for at lave 2'eren, for den er ikke fem flade øre værd.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1212: 12 Jul 2008, 10:05 »

Her den anden dag, sad jeg og et par andre og så "An American Crime". Jeg tror aldrig, jeg har set en film, der kunne gøre mig så sur, vi blev nødt til og slukke fjernsynet, og bare sidde lidt, fordi den skulle vendes i hovedet. En film jeg klart vil anbefale, da den er kanon god, men virkelig en der kan skabe nogle følelser i dig Smiley
Referatet må I finde et andet sted, da jeg ikke ved, hvordan jeg skal skrive det, uden og blive sur på filmen igen Tunge
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1213: 12 Jul 2008, 10:09 »

Her den anden dag, sad jeg og et par andre og så "An American Crime". Jeg tror aldrig, jeg har set en film, der kunne gøre mig så sur, vi blev nødt til og slukke fjernsynet, og bare sidde lidt, fordi den skulle vendes i hovedet. En film jeg klart vil anbefale, da den er kanon god, men virkelig en der kan skabe nogle følelser i dig Smiley
Referatet må I finde et andet sted, da jeg ikke ved, hvordan jeg skal skrive det, uden og blive sur på filmen igen Tunge


...og baggrunden for den er autentisk. Og jeg giver dig ret. Det er en ond film....
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1214: 12 Jul 2008, 10:12 »

...og baggrunden for den er autentisk. Og jeg giver dig ret. Det er en ond film....
Havde helt glemt den var autentisk Shockeret men ja, det er virkelig ond !
Logged

Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010