home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 680 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615997 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1170: 06 Jul 2008, 14:06 »

Lions for Lambs. Nu skal jeg lige være helt sikker. Er det den hvor man følger de to soldater (i krig), en dreng/mand på en skole til samtale med en lærer og så Tom Cruise, som en senator (eller sådan noget), og en journalist? Smiley

Ja - Det er korrekt (:
- Vil da overveje at leje den istedet så (:
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1171: 06 Jul 2008, 14:13 »

Cloverfield
Man følger en hjemmevideo, filmet af en ung mand sammen med sine venner, fra start til et surpriseparty, for hans bedste ven som flyver til Japan i et stykke tid( Eller flytter?  Ubeslutsom) Der opstår strømsvigt i et kort stykke tid, og lige pludselig er byen i kaos, man følger denne hjemmevideo gennem hele filmen, hvor de løber rundt på manhatten som er blevet angrebet af et monster.

Filmen er positivt anderledes, og jeg håber at 2'eren vil give et afklaring på filmen.



Du har helt ret. Det er faktisk en suværen film, syntes jeg. Jeg tror man skal se den 2 eller 3 gange for at forstå noget mere, da jeg gik hjem fra biografen, og tænkte over den flere gange. Det er en film, der får en til at tænke sig om, og sætter spor i hukomelsen, hvis I forstår.

Til at starte med, kan den dog godt virke rimelig rodet.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1172: 06 Jul 2008, 14:21 »

Rambo IV!

Fantastisk blodig film, men jf. min mening mangler der lidt historie.....

Den er ganske nem: "Okay, jeg vil lave endnu en Rambo film for a tjene penge, men eftersom jeg ikke har en bedre historie, tager vi den klassiske gidsels situation hvor en masse badguys dør og jeg ender som en hero, IGEN"

Men bortset fra historien er det en film der virkelig appelerer til den filmnørd der elsker "hack'n'slash" (Eller: Gun'n'slash) action...

Den nye Rambo film er suveræn !
Helt klart en af de bedste action film i det her årti. I øvrigt sjovt at to efternøgler som Rambo og Die Hard 4 begge er blevet lavet så godt.
Sylvester havde udtalt inden filmen at den skulle være lige så "hård" som de gamle film var dengang, altså set i forhold til hele filmindustrien. Det syntes jeg de har klaret rigtig godt, scenen hvor hele landsbyen bliver jævnet med jorden er rigtig stærk.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1173: 08 Jul 2008, 11:29 »

Først og fremmest er det skuffende så mange folk (og ikke nye brugere, folk som udemærket godt kender vores reglement" skriver oneliners, som overhovedet intet bidrager til debatten - Læs det første indlæg i denne tråd og tilpas jeres indlæg derefter!

Lucky Number Slevin er helt sikkert en genial film, og som du også skriver ManUtd83, så er den blevet jævnt undereksponeret, i forhold til hvor fed den egentlig er. Den ligger oppe på linje med The Sixth Sense i min bog, og det er pænt højt. Rambo IV er også genial - Det er jo komplet ligegyldigt at det er en tynd historie, for den er jo netop hvad de andre film har drejet sig om - Ikke specielt megen historie og "handling" men en bunke "onde" folk som der skal nakkes - Mange af dem, og hurtigt! Jeg var selv skeptisk omkring den, men efter at have set den, var jeg faktisk positivt imponeret af den.

Så til sidst vil jeg lige sige at jeg har set The Last Legion - Endnu en historisk film om en eller anden kendt gut og hans battles - Denne gang følger vi en ung caesar, hvor the Goths angriber Rom, og slagter alt og alle.. Caesars personlige garderchef overlever dog, og sammen med et par stykker andre, vil de forsøge at etablere Caesar i Rom igen. Filmen er egentlig meget god - Historien er troværdig (bortset fra en underlig slutning), og der er nogle gode kampscener og udemærket skuespil. Jeg kunne sgu godt lide den Smiley Den får 8/10 herfra
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1174: 08 Jul 2008, 15:06 »

Det er vist lidt skuffende, at Saw-filmene kun er blevet nævnt en gang. Nu så jeg Saw IV i går (Rossonero har nævnt den tidligere i denne tråd) for anden gang, og den serie er fantastisk. Det er yderst gennemtænkt, og så er det heller ikke meningsløse drab, som man ser i andre psycho-thrillers.

Nu venter vi bare på 5'eren til november!
Logged

Rossonero
Gæst
 
Step Up 2: The Streets
« Svar #1175: 08 Jul 2008, 15:15 »

Min kæreste fik lokket mig til en tur i biografen, hvor hun absolut skulle se ”Step Up 2: The Streets”. Ikke noget jeg havde det forfærdeligt godt med, men jeg var sikker på, at jeg nok skulle overleve – Og det gjorde jeg. Rent faktisk var jeg en smule imponeret. Musik ligger dybt inde i mine gener, og det skadede bestemt heller ikke, at det var en til dels Hip-Hop præget film. I bund og grund en lidt tynd handling, men de vilde dansestunts rodede bod for det hele.

En udmærket film.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1176: 08 Jul 2008, 15:17 »

Nu har jeg brugt min sommerferie til at se et par film jeg gerne ville have set, men aldrig havde gjort det. Først så jeg Superbad, og jeg har bestemt ikke fortrudt! Filmen er absolut en af de sjoveste film, jeg nogensinde har set, og jeg vil og kan anbefale den til alle, med lidt humoristisk sans! Har set den 3-4 gange, men den er stortset lige-sjov hver gang. Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Step Up 2: The Streets
« Svar #1177: 08 Jul 2008, 17:21 »

Min kæreste fik lokket mig til en tur i biografen, hvor hun absolut skulle se ”Step Up 2: The Streets”. Ikke noget jeg havde det forfærdeligt godt med, men jeg var sikker på, at jeg nok skulle overleve – Og det gjorde jeg. Rent faktisk var jeg en smule imponeret. Musik ligger dybt inde i mine gener, og det skadede bestemt heller ikke, at det var en til dels Hip-Hop præget film. I bund og grund en lidt tynd handling, men de vilde dansestunts rodede bod for det hele.

En udmærket film.

Jeg kan kun anbefale jer at se 1'eren så. Den er lige tanden bedre imo.

@Zulue - Fuldstændig enig omkring Superbad. Fantastisk film  Opstemt
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1178: 08 Jul 2008, 17:21 »

Er IronMan god?.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1179: 08 Jul 2008, 17:23 »

Er IronMan god?.

Iron Man er fantastisk. En af de bedste Marvel film til dato, hvis ikke den bedste.
Logged


Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1180: 08 Jul 2008, 17:28 »

Nogen der har set goal 3 jeg ved ikke om den er udkommet i Uk endu
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1181: 08 Jul 2008, 17:29 »

Er 3'eren udkommet? Huh
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1182: 08 Jul 2008, 17:30 »

Det er vist lidt skuffende, at Saw-filmene kun er blevet nævnt en gang. Nu så jeg Saw IV i går (Rossonero har nævnt den tidligere i denne tråd) for anden gang, og den serie er fantastisk. Det er yderst gennemtænkt, og så er det heller ikke meningsløse drab, som man ser i andre psycho-thrillers.

Nu venter vi bare på 5'eren til november!

Jeg vil gerne tilføje, at det fra 1eren er gået gevaldigt ned af bakke. 1: Fantastisk fed 2:meget god 3:Dårlig 4:ok
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1183: 08 Jul 2008, 18:08 »

Folk der vil have anbefalinger på film, kan I ikke bruge den her tråd? http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=13572.0
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1184: 08 Jul 2008, 18:11 »

Jeg vil gerne tilføje, at det fra 1eren er gået gevaldigt ned af bakke. 1: Fantastisk fed 2:meget god 3:Dårlig 4:ok

Tjah, det er vel så en smagssag. Jeg synes, at samtlige er geniale mesterværker.
Logged

Sider: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010