home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 725 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616106 gange)
molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1110: 18 Maj 2008, 10:46 »

Jeg mener selv at jeg forstår en hel del.. Ikke lige slutningen, men ellers Opstemt Men det er nu også ved at være længe siden at jeg har set den...

jeg troede også jeg forstod lidt - min ikke alligevel Opstemt
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1111: 18 Maj 2008, 10:58 »

Så lige Scream 2 her den anden dag.

Jeg elsker den måde, hvorpå de har kombineret gode gys, blod og Courtney Cox' bryster. En klassiker og en "must-see" Smiley
Logged


Dj-Kromann
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1112: 18 Maj 2008, 11:04 »

Jeg sad igår og så filmen Seven, med Morgan Freeman, Brad Pitt og Kevin Spacey. hold kæft det er alligevel en gennemtænkt film, det overrasker mig utrolig meget at Brad Pitt kan gå ind og spille sådan en karakter, men god film, og kan i hvertfald anbefales Peace
Logged

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1113: 18 Maj 2008, 11:13 »

Jeg sad igår og så filmen Seven, med Morgan Freeman, Brad Pitt og Kevin Spacey. hold kæft det er alligevel en gennemtænkt film, det overrasker mig utrolig meget at Brad Pitt kan gå ind og spille sådan en karakter, men god film, og kan i hvertfald anbefales Peace

Pitt er da ellers en fremragende skuespiller. Han er meget undervurderet, fordi han er en 'pretty boy', men i film som True Romance, 12 Monkeys, Fight Club, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford og Se7en spiller han virkelig overbevisende.

Ocean's-filmene og Babel kan også tilføjes samt Kalifornia, som Highfarm nævner. Der er mange.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2008, 11:38 af United-styrer » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1114: 18 Maj 2008, 11:17 »

Jep Se7en og Fightclub er begge fantastiske film! Elsker især Se7en!
Logged


Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1115: 18 Maj 2008, 11:27 »

Pitt er da ellers en fremragende skuespiller. Han er meget undervurderet, fordi han er en 'pretty boy', men i film som True Romance, Space Monkeys, Fight Club, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford og Se7en spiller han virkelig overbevisende.

Præcis. ogå en film som Kalifornia må man ik glemme
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1116: 18 Maj 2008, 11:35 »

Præcis. ogå en film som Kalifornia må man ik glemme

Eller 12 Monkey som han blev nominerede til en Oscar for
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1117: 19 Maj 2008, 22:06 »

Jeg har set Memento. Damn den er god selvom man ikke fatter noget første gang. Man skal min. se den 2 gange før man begynger at kunne kæde tingene sammen

Jeg synes også, den er fantastisk (blandt de bedste film, jeg har set), og jeg er vild med en ukronologiske orden. Dejligt, at Hollywood tør (eller rettere turde) at tænke nyt.

Dog forstår jeg ikke, at I synes, den er svær at finde hoved og hale i. Personligt finder jeg den rimelig ligetil efter slutningen.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2008, 23:20 af United-styrer » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1118: 20 Maj 2008, 18:39 »

Jeg så lige The Kingdom i går - I store træk handler den om terrorangreb i Saudi Arabien, hvordan FBI takler det, politikken bag (dog ikke kedeligt) og om muslimske skikke. Det er en utrolig spændende og medrivende film, og man bliver virkelig opslugt af historien og hændelserne. Jeg læser om terrorbombninger tit, men når man ser det på film er det noget helt andet, og mere sindsoprivende. Vi følger jagten på de ansvarlige terrorister, med en fremragende Jamie Foxx. En fremragende film, som jeg vil anbefale til ALLE. - Ja okay, måske ikke børn..

Læs i øvrigt om den her: http://www.imdb.com/title/tt0431197/

10/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1119: 20 Maj 2008, 20:27 »

American Gangster - det er en af de bedste film jeg har set!
Også er den ovenikøbet også baseret på en rigtig historie. Opstemt
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1120: 20 Maj 2008, 21:04 »

Enig. Super fed film Thumbs Up

Så American Gangster for ikke så lang tid siden.

Og jeg må det var en af de bedste film jeg har set i HELE 07!

Denzel Washington spiller Frank Lucas der i starter er i en slags ''oplæring'' hos en af New Yorks gangsterbosser. Da han så d'r er det Franks tur til at overtage styringen. Og da han så får ideen at smugle ren heroin ind i landet gennem de døde soldater fra Vietnam kirgens kister har han lige pludselig skaffet sig en glimragende forretning. I mens er Russel Crowe ''the good cop'' og er stortset den eneste ikke korrupte betjent i hans område. Hvilket jo selvfølgelig gør ham til lidt af en outsider i starten. Men da narko problemerne i New York begynder at blive virkelig store stifter politiet en special styrke der skal finde de helt store kanoner inden får narko verdenen. Her kommer Crowe self. med i sammen med et par andre ikke korrupte betjente. Det hele ender jo selvfølgelig med det helt store opgør mellem Washington og Crowe. Der er dog også den små klamme Trupo, som også er politimand, som gør livet surt for både Crowe og Washington.

En superfed film hvor Denzel virkelig spiller overbevisende som Lucas, og når det hele så ender med en scene med en masse nøgne damer med våben, så kan det jo ikke gå helt galt! Thumbs Up

Filmen er også autentisk hvilket gør den endnu bedre. En must får gangster film fans Smiley
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1121: 20 Maj 2008, 21:10 »

Pitt er da ellers en fremragende skuespiller. Han er meget undervurderet, fordi han er en 'pretty boy', men i film som True Romance, 12 Monkeys, Fight Club, The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford og Se7en spiller han virkelig overbevisende.

Ocean's-filmene og Babel kan også tilføjes samt Kalifornia, som Highfarm nævner. Der er mange.
Helt enig. Brad Pitt er en klasseskuespiller, som ikke får den kredit han burde. Han er i stand til at spille utrolig mange karakterer, og gøre det overbevisende. Som molle også nævner blev han nomineret til en Oscar for 12 Monkeys. Han vandt den dog ikke, den gik helt fortjent til Kevin Spacey for hans rolle i The Usual Suspects.

Men tilbage til topic, jeg har desværre ikke set så mange film på det seneste, det er kun blevet til et par gysere på TV2Film: Cabin Fever, og Wrong Turn. Jeg vil helst ikke anmelde dem, for det får i ingenting ud af, da jeg absolut ikke er til gysere. De er altid så latterligt dårlige, efter min mening.  Grin
Logged

Veni, vidi, vici

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1122: 20 Maj 2008, 21:33 »

Har lige set ...Og Det Var Danmark. Fed, fed film!
Logged

MaddYHansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1123: 20 Maj 2008, 21:38 »

jeg har lige set kill bill Opstemt
Logged

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1124: 20 Maj 2008, 21:45 »

jeg har lige set kill bill Opstemt

Prøv at læse det første indlæg i tråden. Læs så dit eget indlæg igennem og se, om ikke der er noget, som ikke stemmer.
Logged

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010