home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  2 Brugere, 738 Gæster Online.

Indlæg: 1132908 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616663 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #675: 19 Sep 2007, 14:51 »

Ejj nej, the day after tommorow er vand i forhold til Godfather. Godfather er jo klassikeren, over alle klassikere.. Al Pacino, de Niro, Marlon Brando så behøver jeg vist ikke sige mere.. The day after tomorow er ikke andet en endnu en halvkedelig katastrofefilm, hvor de så suprise, suprise skal redde verden..

For lige at fluekneppe lidt, så er Robert De Niro ikke med i Godfather I :-)

Apropos De Niro og Al Pacino, så fik jeg omsider set Heat den anden dag. Det er jo lidt af en nyklassiker, og den levede absolut op til forventningerne. Specielt den ene scene, hvor De Niro og Pacino spiller over for hinanden, er sublim, og de to stjerner er generelt i topform. Krydret med en god bunke kvalitetsaction er det absolut en seværdig og anbefalelsesværdig film.
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #676: 19 Sep 2007, 15:05 »

Måske man skulle gense Heat:-) Husker den som en udmærket film.

For en sci-fi freak som jeg, er The Day after Tomorrow en rigtig god film:-)

I går tog jeg mig endelig tid til at se The Good Shepard med bl.a. Matt Damon, William Hurt og Robert de Niro. Det var ikke en skuffelse. Filmen viser, at når amerikanerne vil, så kan de godt lave gode film uden vold(ret meget) og utrolige tricks, hvor manuskrift, skuespil og replikker harmonerer.

Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #677: 19 Sep 2007, 15:23 »

Så fik man lige set Phone booth.. Genial og simpel film.. 80 % af filmen foregår i en telefonboks. Det lyder umiddelbart kedeligt, men det er der langt fra.. For hovedpersonen er i sigtekornet hos en psykopat, som kræver adskillige ting, får at more sig lidt.. Genial film..

Trailer: http://www.youtube.com/v/p07lBCfC2q8

« Seneste Redigering: 19 Sep 2007, 15:27 af Njandersen » Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #678: 19 Sep 2007, 15:36 »

Så fik man lige set Phone booth.. Genial og simpel film.. 80 % af filmen foregår i en telefonboks. Det lyder umiddelbart kedeligt, men det er der langt fra.. For hovedpersonen er i sigtekornet hos en psykopat, som kræver adskillige ting, får at more sig lidt.. Genial film..

Trailer: http://www.youtube.com/v/p07lBCfC2q8



Den deler jeg bestemt ikke din begejstring for. Det er i min optik en temmelig ordinær film med et spinkelt plot. Hurtigt set og endnu hurtigere glemt.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #679: 19 Sep 2007, 15:39 »

Så fik man lige set Phone booth.. Genial og simpel film.. 80 % af filmen foregår i en telefonboks. Det lyder umiddelbart kedeligt, men det er der langt fra.. For hovedpersonen er i sigtekornet hos en psykopat, som kræver adskillige ting, får at more sig lidt.. Genial film..

Trailer: http://www.youtube.com/v/p07lBCfC2q8



Jeg synes godt nok, den var kedelig, men det kan have noget at gøre med, at jeg ikke bryder mig særlig meget om Colin Farrell.
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #680: 19 Sep 2007, 15:52 »

Den deler jeg bestemt ikke din begejstring for. Det er i min optik en temmelig ordinær film med et spinkelt plot. Hurtigt set og endnu hurtigere glemt.

At den er så enkel og samtidig god ( i mine øjne) er det, jeg synes der er så fantastisk ved den.
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #681: 19 Sep 2007, 16:51 »

Smag og behag er som bekendt forskelligt:-) Men efter min mening er der psykopatfilm nok.

I aften skal jeg se Flyboys. Jeg glæder mig til nogle fede luftkampscener fra dengang piloterne fløj flyene og ikke omvendt:-)
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #682: 19 Sep 2007, 17:19 »

For lige at fluekneppe lidt, så er Robert De Niro ikke med i Godfather I :-)

Apropos De Niro og Al Pacino, så fik jeg omsider set Heat den anden dag. Det er jo lidt af en nyklassiker, og den levede absolut op til forventningerne. Specielt den ene scene, hvor De Niro og Pacino spiller over for hinanden, er sublim, og de to stjerner er generelt i topform. Krydret med en god bunke kvalitetsaction er det absolut en seværdig og anbefalelsesværdig film.
nej men han er med i Godfather triologien, men okayy du har ret i han ikker er i 1´eren.. Men ja Heat er også virkelig en kompetent lavet film..
Logged

Benja91
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #683: 19 Sep 2007, 17:21 »

Så scary movie 1 , i skolen idag .
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #684: 19 Sep 2007, 17:37 »

Smag og behag er som bekendt forskelligt:-) Men efter min mening er der psykopatfilm nok.

I aften skal jeg se Flyboys. Jeg glæder mig til nogle fede luftkampscener fra dengang piloterne fløj flyene og ikke omvendt:-)

Sé, det lyder til gengæld kedeligt x)
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #685: 19 Sep 2007, 17:46 »

Sé, det lyder til gengæld kedeligt x)

...sagde drengen, der synes psykopat telefonboksfilm er sjove... Hævet Øjenbryn
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #686: 19 Sep 2007, 17:51 »

Jeg har aldrig sagt, den var sjov Smiley
Logged

Benja91
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #687: 19 Sep 2007, 17:55 »

...sagde drengen, der synes psykopat telefonboksfilm er sjove... Hævet Øjenbryn

Han synes den er genial , hvis du lige læser efter .  Thumbs Up
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #688: 19 Sep 2007, 17:56 »

Jeg har aldrig sagt, den var sjov Smiley

Bevares. Du kaldte den genial og langtfra kedelig. My bad Hævet Øjenbryn
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #689: 19 Sep 2007, 20:39 »

Ok, at sammenligne The Godfather og The Day After Tomorrow er helt galt imo. Hvis man skal sammenligne film skal det være på et fælles præmis - og det deler ovennævnte film så langt fra. For mig personligt er sidstnævnte ligeså ligegyldig som den førstnævnte er det modsatte, men det er bare mig.

Jeg mener at både Pacino og De Niro har fyret en række meget kedelige og uinteressante film af i de senere år (med visse undtagelser, bevares). En skuespiller er ikke bedre end det manuskript han arbejder efter.

Men Heat er en rigtig god film, i mine øjne. En af den slags film som ikke kan klassificeres som et filmhistorisk mesterværk, men bundsolidt filmhåndværk der bare fungerer. En nydelse at se. Fed film.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010