home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:08:06 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132909 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616822 gange)
arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #600: 29 Jul 2007, 20:58 »

Det er fra Blinkende lygter, da de røver den græske ambasadei starten.
Logged

Go you Gunners!

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #601: 29 Jul 2007, 21:11 »

Number 23

En film jeg længe har set fremtil at skulle se. Og den skuffede mig heller ikke. Der er virkelig dømt thriller i denne film, hvor Jim Carrey bliver besat af en bog, som viser sig at have så mange ligheder med ham og hans eget liv. Denne besættelse bliver så mere og mere intens og bliver faktisk ganske sygelig til sidst, da han kan se tallet "23" i alt ting og i sig selv...

En film der holder en bundet hele tiden og faktisk ender ganske overraskende. Havde selv ikke luret DEN slutning.

Kan klart anbefales!

Jeg synes tilgengæld historien er lad Smiley
Havde han pludselig glemt den tid på hospitalet med genoptræning det må han da kunne huske,. Tanken er meget fed, men for mig at se fejler filmen.


Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #602: 29 Jul 2007, 21:28 »

Det er fra Blinkende lygter, da de røver den græske ambasadei starten.
Ja, det er rigtigt. Jeg har selv filmen, men var overbevist om at var Rembrandt. Havde fuldstændig glemt den scene. Men citatet er heller ikke helt rigtigt.

-Hvad er det?
-Farsfyldt peberfrugt, vil i ha' noget? Der er også kold tzatziki, sku' jeg hilse og sige....

Klassefilm.....  funny funny funny funny
Logged

Veni, vidi, vici

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #603: 29 Jul 2007, 22:10 »

Ja, det er rigtigt. Jeg har selv filmen, men var overbevist om at var Rembrandt. Havde fuldstændig glemt den scene. Men citatet er heller ikke helt rigtigt.

-Hvad er det?
-Farsfyldt peberfrugt, vil i ha' noget? Der er også kold tzatziki, sku' jeg hilse og sige....

Klassefilm.....  funny funny funny funny
Så er det godt vi er nogle med klæbehjerne Wink

Men ja, helt sikkert en super film!  Grin
Logged

Go you Gunners!

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #604: 29 Jul 2007, 23:52 »

Jeg har netop set "The Descent" for under en time siden. En gyser-film som jeg fik for 25 kr. i en dvd-udsalgsbutik, og lad mig med det samme slå fast: Den var derefter.

Filmen handler om en 5 kvinder, der vil forsøge at kravle ned i en grotte. Kort fortalt kravler de ned i den forkerte, og her begynder det sjove så. Små menneskeagtige væsener overfalder dem, og 4 af dem dør, og den 5. ved man ikke helt med, om hun drømmer, slipper væk eller bliver slagtet på brutal vis. I hvert fald er filmen ganske elendig fordi:

Historien på ingen måde hænger sammen!  ticked off
Skuespillerne var elendige!
Og så videre... Alt det normale ved en god gammeldags b-film.

Aldeles ikke anbefalelsesværdigt!  crazy
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #605: 29 Jul 2007, 23:56 »

Selve plottet lyder da også ret elendig  funny
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #606: 29 Jul 2007, 23:57 »

Lige så snart der er nogen, der har set The Simpsons Movie, skal I straks skrives om den kan anbefales. I må under ingen omstændigheder skrive hvad den handler om!!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #607: 30 Jul 2007, 00:01 »

Lige så snart der er nogen, der har set The Simpsons Movie, skal I straks skrives om den kan anbefales. I må under ingen omstændigheder skrive hvad den handler om!!

En af mine venner har set den til noget for premier ting, han syntes den var mega fed.

Men hvad sker der lige for danske stemmer til simpsons?  ticked off
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #608: 30 Jul 2007, 00:02 »

Lige så snart der er nogen, der har set The Simpsons Movie, skal I straks skrives om den kan anbefales. I må under ingen omstændigheder skrive hvad den handler om!!

Kig en side tilbage.
Logged

Go you Gunners!

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #609: 30 Jul 2007, 00:02 »

En af mine venner har set den til noget for premier ting, han syntes den var mega fed.

Men hvad sker der lige for danske stemmer til simpsons?  ticked off

Den er fohåbentlig ikke på dansk?!
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #610: 30 Jul 2007, 00:04 »

Kig en side tilbage.

Havde jeg ikke set. Wink
Bare vigtigt, at ingen fortæller noget (udover mig).
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #611: 30 Jul 2007, 00:06 »

Den er fohåbentlig ikke på dansk?!

Bare rolig du kan godt se den på engelsk, men der er også en version med danske stemmer..
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #612: 30 Jul 2007, 00:06 »

Jeg har netop set "The Descent" for under en time siden. En gyser-film som jeg fik for 25 kr. i en dvd-udsalgsbutik, og lad mig med det samme slå fast: Den var derefter.

Filmen handler om en 5 kvinder, der vil forsøge at kravle ned i en grotte. Kort fortalt kravler de ned i den forkerte, og her begynder det sjove så. Små menneskeagtige væsener overfalder dem, og 4 af dem dør, og den 5. ved man ikke helt med, om hun drømmer, slipper væk eller bliver slagtet på brutal vis. I hvert fald er filmen ganske elendig fordi:

Historien på ingen måde hænger sammen!  ticked off
Skuespillerne var elendige!
Og så videre... Alt det normale ved en god gammeldags b-film.

Aldeles ikke anbefalelsesværdigt!  crazy

Så selv filmen for et lille år siden, og jeg synes du er meget hård overfor den. Jeg var godt underholdt og skræmt flere (red. mange) gange undervejs. Jeg synes det er en ganske udmærket lille gyser, der har nogle interessante idéer. Hvis i kan lide gysere, så anbefaler jeg den i modsætning til andre Wink
Logged

Go you Gunners!

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #613: 30 Jul 2007, 00:14 »

Så selv filmen for et lille år siden, og jeg synes du er meget hård overfor den. Jeg var godt underholdt og skræmt flere (red. mange) gange undervejs. Jeg synes det er en ganske udmærket lille gyser, der har nogle interessante idéer. Hvis i kan lide gysere, så anbefaler jeg den i modsætning til andre Wink

Jeg slutter mig til dig, Jeg synes nu også den var ganske udemærket. Synes jeg har set mange andre gysere, der var væsentlig ringere end den der.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

motZ
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #614: 30 Jul 2007, 00:16 »

Er der nogle der har set Flags of our fathers eller Letters from Iwo Jima.

Vil gerne høre om de er værd at se .
Logged

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010