home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:36:52 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Indlæg: 1132910 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616830 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #555: 16 Jul 2007, 13:27 »

hvor kan man se den? Mener ikke at have hørt at den kommer i biografen? har heller ikke set den på dvd..

Den kan også købes her (Bl.a.):   

http://www.dvdland.dk/show.asp?id=2146728318
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #556: 16 Jul 2007, 13:58 »

Harry Potter and the Order of the Phoenix

Sjældent har jeg set så løs en fortolkning af en bog. Desuden er bogen alt alt for lang til kun at vare 138 min. Det er dog den længste bog i serien, men den korteste film indtil videre. Den kunne sagtens have klaret 20-30-40 min. mere, og det er synd at dette er gået ud over mange små detaljer, og det virker som om alting bliver hastet igennem. Dog er universet stadig fængende og figurerne ligeså. Lad os håbe de lærer af fejlen til THP og ikke haster sådan igennem den, indtil videre, mest interessante historie i serien. Et plus er dog at filmserien ikke længere er så tuttenuttet, nu hvor den har fået en lidt mere mørk forlængelse. Og Nidkjær spilles perfekt af Imelda Staunton, hun rammer virkelig karakteren perfekt.

Den får i min bog fire af seks.
Logged

Go you Gunners!

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #557: 16 Jul 2007, 14:05 »

Den kan også købes her (Bl.a.):   

http://www.dvdland.dk/show.asp?id=2146728318

Dælme længe siden jeg har givet 250 kroner for en dvd..
Logged

Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #558: 18 Jul 2007, 16:22 »

Number 23

En film jeg længe har set fremtil at skulle se. Og den skuffede mig heller ikke. Der er virkelig dømt thriller i denne film, hvor Jim Carrey bliver besat af en bog, som viser sig at have så mange ligheder med ham og hans eget liv. Denne besættelse bliver så mere og mere intens og bliver faktisk ganske sygelig til sidst, da han kan se tallet "23" i alt ting og i sig selv...

En film der holder en bundet hele tiden og faktisk ender ganske overraskende. Havde selv ikke luret DEN slutning.

Kan klart anbefales!

Logged


Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #559: 19 Jul 2007, 00:33 »

Harry Potter and the Order of the Phoenix

En bob, bob fornemelse jeg havde efter filmen. Alt, alt for kort og så glemmer den mange vigtige detaljer. F.eks brugte de kun  5. min. på Grumsted plads MAX! Harry kæresteri med Cho var der nærmest ikke, og så en af filmes aller største brølere: I filmen er det Cho der afslører DA men i bogen er det hendes veninde Ubeslutsom Som fan af bogen er filmen en skuffelse, men som film er den rigtig flot!

3/5 med pil op Wink
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #560: 19 Jul 2007, 00:39 »

ahhhhhhhhhhhh!! hvorfor er der slet ingen som kan lide Babel!!?? Jeg forstår det ikke!?
noget må den da kunne --- http://www.imdb.com/title/tt0449467/awards

Smiley
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #561: 19 Jul 2007, 01:30 »

Harry Potter and the Order of the Phoenix

En bob, bob fornemelse jeg havde efter filmen. Alt, alt for kort og så glemmer den mange vigtige detaljer. F.eks brugte de kun  5. min. på Grumsted plads MAX! Harry kæresteri med Cho var der nærmest ikke, og så en af filmes aller største brølere: I filmen er det Cho der afslører DA men i bogen er det hendes veninde Ubeslutsom Som fan af bogen er filmen en skuffelse, men som film er den rigtig flot!

3/5 med pil op Wink

Kan se vi er rørende enige :-)
Logged

Go you Gunners!

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #562: 19 Jul 2007, 01:31 »

Kan se vi er rørende enige :-)
Nemlig! De må lige oppe sig til 6'eren!
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #563: 19 Jul 2007, 01:34 »

Nemlig! De må lige oppe sig til 6'eren!

Ja tak! Det er helt vildt som de har udeladt ting og ændret andre, for at gøre filmen kortere. Kan ikke se hvorfor, da de tidligere fungerede MEGET bedre end nye, selvom de var dejligt meget længere Smiley
Logged

Go you Gunners!

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #564: 19 Jul 2007, 01:46 »

Apropos tallet 6 så så jeg "the truman show" her forleden (igen)

Og holda op, en fed film.. Man tror den dumme Jim Carrey vil folde sig åndsvagt ud, men det er egentlig en ganske seriøs film, med en twist af god humor..


Har altså ikke overskud til et referat nu!  ticked off
og i kender den sikkert i forvejen  Smiley
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #565: 19 Jul 2007, 10:01 »

Transformers... Forventede mig ikke så meget af den, men hvilken oplevelse.. Det er en film der bare skal ses også selvom man ikke kender til transformers.. Jeg hverken så det eller kendte særlig meget til det da jeg var dreng, men vidste da det eksisterede Peace
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #566: 19 Jul 2007, 10:13 »

Harry Potter and the Order of the Phoenix

En bob, bob fornemelse jeg havde efter filmen. Alt, alt for kort og så glemmer den mange vigtige detaljer. F.eks brugte de kun  5. min. på Grumsted plads MAX! Harry kæresteri med Cho var der nærmest ikke, og så en af filmes aller største brølere: I filmen er det Cho der afslører DA men i bogen er det hendes veninde Ubeslutsom Som fan af bogen er filmen en skuffelse, men som film er den rigtig flot!

3/5 med pil op Wink

Jeg har ikke læst bogen, så jeg ved ikke, hvordan filmen passer, men jeg var meget skuffet efter filmen.

Jeg synes, den var decideret kedelig, det er kun pga. de flotte special effects, der er i filmen, at den er værd at se efter min mening.
 
Den får kun 2 af 6 stjerner ved mig.




Transformers

Det er en rigtig fed actionfilm og for dem, der kan husker legetøjet eller sågar måske har haft Optimus Prime i sin samling (det har jeg), det gør bare filmen endnu bedre.

Jeg vil gå så langt og give den 5 ud af 6 stjerner, for det er en film, hvor der er knald på hele tiden og samtidig er der en god portion humor i den.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #567: 19 Jul 2007, 11:34 »

Harry Potter and the Order of the Phoenix

En bob, bob fornemelse jeg havde efter filmen. Alt, alt for kort og så glemmer den mange vigtige detaljer. F.eks brugte de kun  5. min. på Grumsted plads MAX! Harry kæresteri med Cho var der nærmest ikke, og så en af filmes aller største brølere: I filmen er det Cho der afslører DA men i bogen er det hendes veninde Ubeslutsom Som fan af bogen er filmen en skuffelse, men som film er den rigtig flot!

3/5 med pil op Wink

Jeg kan også kun være enig. Men bogen er generel tam synes jeg og derfor er filmen vel heller ikke anderledes, da den følger bogen.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

LosCules
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #568: 19 Jul 2007, 18:27 »

Harry Potter and the Order of the Phoenix

Jeg sad med en ret dårlig fornemmelse efter filmen. De har cuttet mange sjove og vigtige detaljer fra, noget som absolut ikke er tilfredsstillende. Virkelig en dårlig film dog med små plusser. Dolores Umbridge bliver spillet fantastisk, og Luna Lovegood bliver også spillet godt. Special effects'ne er også gode, men mange af tingene er virkelig dårligt lavet. Jeg synes bl.a. at Bellatrix Lestrange bliver spillet ret dårligt, og de har også udeladt den låste dør i Mysteriedepartement et, der også er en meget vigtig detalje.

Den skal ikke have meget mere end 3/10 stjerner herfra.
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #569: 19 Jul 2007, 18:53 »

Jeg så transformers i sidste uge og aldrig har jeg set noget så pinligt før.
Jeg må lige ud med det! Smiley
-Hvorfor opfører de der sektor 7 agenter som en flok dårlige stand-up kommikere og ikke som top-hemmelige-super-soldater!!!?
-Scenen hvor transformersne skal gemme sig for forældrene??? Hvordan kan en flok dræbermaskiner som snakker om ære og tjene menneskeheden pludselig gøre noget så pinligt?
-Hvor er alt militæret!? Man skulle tro at alle USA's soldater ville være kamplar når menneskeheden blevet truet af dræberrobotter
-Hvorfor er det teenagere som redder verden?
-Hvorfor har Michael Bay prøvet at gøre hele filmen så komisk?

Filmen har dog også gode ting.
-Den er noget af de pæneste jeg har set.
-Scenen hvor rester af transformersne lander og en tyk dreng siger "at det er langt federe en armagedon" (Michael Bay har også lavet den)


3/6
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010