home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:56:10 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  2 Brugere, 680 Gæster Online.

Indlæg: 1132913 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616880 gange)
Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #540: 03 Jul 2007, 11:50 »

har lige været inde og se "Vikaren" og jeg syntes den var vildt dårlig  Tunge
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #541: 03 Jul 2007, 11:57 »

Som afskedsgave på mit arbejde, måtte man vælge en DVD-film, og mit valg faldt på Babel.

En ret underlig film, men alligevel god. Altså, underholdningsværdi en er ikke forbandet stor, man sidder ikke og tænker "åh nej! Bare de nu når det", som i en action-film med en tikkende bombe. Men de spørgsmål den stiller er meget interessante. Det er det som gør filmen god, for i lang tid forstod jeg slet ikke hvad det hele handlede om.

Andre der har set den?
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #542: 03 Jul 2007, 12:07 »

Som afskedsgave på mit arbejde, måtte man vælge en DVD-film, og mit valg faldt på Babel.

En ret underlig film, men alligevel god. Altså, underholdningsværdi en er ikke forbandet stor, man sidder ikke og tænker "åh nej! Bare de nu når det", som i en action-film med en tikkende bombe. Men de spørgsmål den stiller er meget interessante. Det er det som gør filmen god, for i lang tid forstod jeg slet ikke hvad det hele handlede om.

Andre der har set den?

Ja, og jeg synes, den er elendig. På mange måder minder den om Crash, men den er ikke skruet nær så godt sammen,  og sammenhængen mellem de til tider lidt for bizarre historier er meget snæver. I det hele taget en skuffende film i mine øjne, hvorimod Crash til gengæld er helt fantastisk.
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #543: 03 Jul 2007, 12:16 »

har lige været inde og se "Vikaren" og jeg syntes den var vildt dårlig  Tunge

Hvad handler den om? Og hvorfor er den dårlig?

Som afskedsgave på mit arbejde, måtte man vælge en DVD-film, og mit valg faldt på Babel.

En ret underlig film, men alligevel god. Altså, underholdningsværdi en er ikke forbandet stor, man sidder ikke og tænker "åh nej! Bare de nu når det", som i en action-film med en tikkende bombe. Men de spørgsmål den stiller er meget interessante. Det er det som gør filmen god, for i lang tid forstod jeg slet ikke hvad det hele handlede om.

Andre der har set den?

Jeps, det er en rigtig, rigtig dårlig film. Kan godt være det var fordi jeg var træt den dag, men det var en af de eneste gange jeg havde lyst til at udvandre. "Brad Pitt i en af hans bedste roller" min bare røv, manden gjorde jo knapt nok ingen ting. Men det er nogen fine budskaber den kommer med, jeg vil bare ønske de havde gjort det på en underholdene måde.

DIE HARD 4.0


FANTASTISK, FANTASTISK. Det var en af de bedste film jeg har set i laaaaang tid, jeg vil næsten gå så langt som at sige det er den bedste action film jeg nogensinde har set. Willis er som altid fantastisk. Også har den en humor der falder lige i min smag. Specielt den scenen hvor de er i Warlocks kælder går lige i hjertet. Så gør det jo heller ikke noget at McClane smadre en helikopter med en Bil. Og vi får også den klassiske "yippi ka i ye motherfucker" (eller hvordan det nu staves).

6/6

« Seneste Redigering: 03 Jul 2007, 12:20 af DelPiero » Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #544: 03 Jul 2007, 12:31 »

Hvad handler den om? Og hvorfor er den dårlig?



den handler om en meget mærkelig vikar som kommer til en skole i Jylland og der tager hun over i klassen 6 B efter deres klasse-lærer har fået "en meget slem Samunellaforgiftnin g" og der går ikke ret lang tid før at nogle af børnene har strejfet hende og ser hende som en Alien, mest af alt drengen Carl som kort forinden har mistet sin mor i en trafik-ulykke.
børnene for dog også bekræftet at Ulla Harms (Vikaren) er et monster. og værre er det også når børnene skal på tur til Paris vedrørende skolearbejde. det viser sig at de ikke skal til Paris men til helvede .

den er bare dårlig efter min smag.

Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #545: 03 Jul 2007, 18:10 »


Kan kun give DelPiero ret Opstemt

Die Hard 4.0 FTW Peace
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #546: 03 Jul 2007, 18:25 »

Kan kun give DelPiero ret Opstemt

Die Hard 4.0 FTW Peace

Ja, jeg gav den 4 af 5 stjerner, men den skal sgu ha' topkarakter.

Det må være årets bedste actionfilm uden tvivl - Willis er sgu en sej gammel gut  Thumbs Up

Jeg skal ind og se Transformers på søndag, jeg har hørt den også skulle være sprængfyldt med action!
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #547: 03 Jul 2007, 18:35 »

Ja, jeg gav den 4 af 5 stjerner, men den skal sgu ha' topkarakter.

Det må være årets bedste actionfilm uden tvivl - Willis er sgu en sej gammel gut  Thumbs Up

Jeg skal ind og se Transformers på søndag, jeg har hørt den også skulle være sprængfyldt med action!

Det glæder jeg mig også ekstremt meget til. Jeg håber skam bare at den bliver vist i vores bio Opstemt De kan godt have en mærkelig fornuft en gang i mellem, med hvad de vil vise.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #548: 03 Jul 2007, 18:59 »

Metsu: Jeg kan bare ikke tage Transformers seriøst, når idéen er taget fra legetøjsbiler... :p
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #549: 16 Jul 2007, 10:40 »

Goal 2 "Living the dream"


Jeg så den nye Goal 2 i går, og jeg kan kun anbefale den. I modsætning til Goal 1, har Santiago Munez lige pludselig fået penge da han skal spille for Real Madrid. Han har svært ved at bruge pengene fornuftigt og han ender i noget værre rod. Han for også et gensyn med et familie medlem, jeg skal ikke afsløre hvem, da i selv skal prøve at se den.
Det er rigtig sjovt at se Santi i Real Madrid, der er også en rigtig sjov scene med Thomas Gravesen, hvor han skubber Santi ud i hotel lobbyen, splitter nøgen haha. Denne Film er rigtig god så jeg giver den 5 ud af 5 stjerner.
Jeg synes dog at Goal 1 var bedre, men 2 var også pisse god, nu glæder jeg mig blot til den nye Goal 3 som kommer i 2008.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #550: 16 Jul 2007, 12:34 »

hvor kan man se den? Mener ikke at have hørt at den kommer i biografen? har heller ikke set den på dvd..
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #551: 16 Jul 2007, 13:14 »

Jeg så lige "Beerfest" her den anden dag.. Det er helt klart værd at tjekke ud.. Humor når det er bedst..!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Lakxe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #552: 16 Jul 2007, 13:20 »

Denne Film er rigtig god så jeg giver den 5 ud af 5 stjerner.
Jeg synes dog at Goal 1 var bedre, men 2 var også pisse god, nu glæder jeg mig blot til den nye Goal 3 som kommer i 2008.

Skal etteren så have 6/5?  Wink - Ej, gas til side.

Så selv "Are We Done Yet" forleden. Middelmådig amerikansk komedie uden store nævneværdige aktioner. Enkelte situationer og replikker er okay, men så heller ikke mere... en lidt tam forestilling
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #553: 16 Jul 2007, 13:25 »

hvor kan man se den? Mener ikke at have hørt at den kommer i biografen? har heller ikke set den på dvd..

Jeg havde regnet med, at den kom i de diverse danske biografer, men jeg surfede lidt rundt på nettet og så man kunne købe den på www.videonetto.dk. Dog var det med engelske undertekster, men der var ikke nogle ord som jeg ikke forstod, og jeg fik 9 i engelsk, så det skulle ikke være noget problem  Cool
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #554: 16 Jul 2007, 13:27 »

Skal etteren så have 6/5?  Wink - Ej, gas til side.



etteren kan få 5 med pil opad Wink
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010