home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:41 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  1 Bruger, 656 Gæster Online.

Indlæg: 1132914 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616906 gange)
njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #510: 08 Jun 2007, 11:32 »

Vil også lige anbefale "Boondock Saints"

to religiøse fyre som vil have en verden uden kriminelle..
så derfor vil de dræbe alle de kriminelle de kan..

En virkelig fed film.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #511: 09 Jun 2007, 06:36 »

I AFTEN: DR2 22.50 - WAG THE DOG

Det er egentlig en komediefilm/drama, og selvom amerikanske komediefilm normalt bare er plat lagkage-humor, må jeg sige at der her er tale om et komedie-drama med intelligent og oprigtig sjov humor (selvfølgelig smag og behag).

Præsidenten er syg eller er han? USA er i krig mod Albanien eller er de? Og hvad har Albanien nogensinde gjort mod USA?

Den er med både Robert de Niro, Woody Harrelson, Dustin Huffmann og Anne Heche og er en original film. Specielt de
Niro og Harrelson spiller godt.

Jeg vil ikke røbe for meget på forhånd så bare køb jeres popcorn og glæd jer til denne film som ikke kræver overfortolkning, men bærer sin historie i sig selv!

Dr2 22.50.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #512: 09 Jun 2007, 08:22 »

I AFTEN: DR2 22.50 - WAG THE DOG

Det er egentlig en komediefilm/drama, og selvom amerikanske komediefilm normalt bare er plat lagkage-humor, må jeg sige at der her er tale om et komedie-drama med intelligent og oprigtig sjov humor (selvfølgelig smag og behag).

Præsidenten er syg eller er han? USA er i krig mod Albanien eller er de? Og hvad har Albanien nogensinde gjort mod USA?

Den er med både Robert de Niro, Woody Harrelson, Dustin Huffmann og Anne Heche og er en original film. Specielt de
Niro og Harrelson spiller godt.

Jeg vil ikke røbe for meget på forhånd så bare køb jeres popcorn og glæd jer til denne film som ikke kræver overfortolkning, men bærer sin historie i sig selv!

Dr2 22.50.

Jeg er til stadighed imponeret over din filmviden OG gode smag:-)

Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #513: 09 Jun 2007, 11:27 »

Så også "Den Grønne Mil" også en fantatisk film med Tom hanks i hovedrollen.. Den er overnaturlig, men på en god måde..

Rigtig, rigtig rig god film!
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #514: 09 Jun 2007, 21:01 »

Jeg er til stadighed imponeret over din filmviden OG gode smag:-)



Hehe Jeg takker ærbødigt. Jeg anser det for simpel public service at gøre folk opmærksom på en god filmoplevelse som de måske var gået glip af hvis de ikke havde læst det her Wink
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #515: 09 Jun 2007, 21:48 »

I AFTEN: DR2 22.50 - WAG THE DOG

Det er egentlig en komediefilm/drama, og selvom amerikanske komediefilm normalt bare er plat lagkage-humor, må jeg sige at der her er tale om et komedie-drama med intelligent og oprigtig sjov humor (selvfølgelig smag og behag).

Præsidenten er syg eller er han? USA er i krig mod Albanien eller er de? Og hvad har Albanien nogensinde gjort mod USA?

Den er med både Robert de Niro, Woody Harrelson, Dustin Huffmann og Anne Heche og er en original film. Specielt de
Niro og Harrelson spiller godt.

Jeg vil ikke røbe for meget på forhånd så bare køb jeres popcorn og glæd jer til denne film som ikke kræver overfortolkning, men bærer sin historie i sig selv!

Dr2 22.50.

En rigtig sjov film, har set den et par gange. Men set i lyset af hvad der er sket i amerikanske politik siden den blev lavet kan jeg ikke lade være med at set den uden at tænke at der er en smule alvor bag de kække jokes.  Rullende Øjne
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #516: 09 Jun 2007, 21:51 »

En rigtig sjov film, har set den et par gange. Men set i lyset af hvad der er sket i amerikanske politik siden den blev lavet kan jeg ikke lade være med at set den uden at tænke at der er en smule alvor bag de kække jokes.  Rullende Øjne

Nu er den jo lavet 4 år før 9/11 så den er ikke en direkte kommentar til den nuværende amerikanske regering. Den er mere en kommentar over den korrupte kultur der har hersket i Washington i mange år.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #517: 09 Jun 2007, 21:57 »

Nu er den jo lavet 4 år før 9/11 så den er ikke en direkte kommentar til den nuværende amerikanske regering. Den er mere en kommentar over den korrupte kultur der har hersket i Washington i mange år.

Det er netop det jeg mener. Filmen er på en eller anden skæv måde kommet ret tæt på virkelighedens politiske klima og "sådan sætter man dagsordenen"-teknikkerne i Washington.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #518: 09 Jun 2007, 22:54 »

Jamen så er vi helt enige Smiley

Og den er netop begyndt. Klasse-film.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #519: 09 Jun 2007, 23:27 »

Pirates of the Caribbean3... faldt i søvn et par gange i biografen... :S
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #520: 09 Jun 2007, 23:29 »

Pirates of the Caribbean3... faldt i søvn et par gange i biografen... :S
den er også allllllllllttttt for lang
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #521: 09 Jun 2007, 23:30 »

Enig... Syns slet ikke der var den samme gnist i filmen som der var i de to første...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #522: 09 Jun 2007, 23:34 »

Enig... Syns slet ikke der var den samme gnist i filmen som der var i de to første...

og i den biograf jegh så den i var der pause i næsten 30 min, og pausen kom et ret underligt sted i filmen Opstemt
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #523: 10 Jun 2007, 19:10 »

Pirates of the Caribbean3... faldt i søvn et par gange i biografen... :S

den er også allllllllllttttt for lang

Enig... Syns slet ikke der var den samme gnist i filmen som der var i de to første...
Synes nu det er en ganske god film, og efter min mening ikke for lang. I hvert fald ikke så lang, at jeg ikke gad se den.
Synes derimod 2'eren var lidt halv kedelig sammenlignet med 1'eren og 3'eren. Der sker ikke ligeså meget, som der gør i de to andre. Derfor var jeg positiv over 3'eren efter en til tider lidt kedelig 2'er.

Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #524: 10 Jun 2007, 19:15 »

har set 1'eren.. siden har jeg ikke ville se 1 sekund af de andre film.. den er boring..
Logged

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010