home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:41 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  1 Bruger, 992 Gæster Online.

Indlæg: 1132914 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616934 gange)
El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #495: 03 Jun 2007, 19:26 »

jamen jeg så jo ikke så meget af filmen så jeg kopierde lige det så i kunne læse handlingen ortenligt  Rullende Øjne


Du har vel gjort det samme med "Der Untergang"?
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #496: 03 Jun 2007, 19:30 »

Du har vel gjort det samme med "Der Untergang"?

det ikke godt at vide  crazy
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #497: 03 Jun 2007, 19:45 »

det ikke godt at vide  crazy
Bare drop det der. Jeg er udemærket klar over, at du har copypastet og det er tråden ikke lavet for!
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #498: 03 Jun 2007, 19:51 »

Det er jo ''film du så for nylig, hvor det er din mening, derfor kan man ikke bruge at du så 25 min. af en film, og så bare sendte en anmeldelse herind Smiley
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #499: 03 Jun 2007, 20:04 »

Mindhunters er nok en af de ringeste film, jeg nogensinde har set.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #500: 03 Jun 2007, 20:28 »

Altså min idé med denne tråd var at vi udtrykker vores egne meninger og indtryk af den film man lige har set. Det er jo kun på den måde at vi kan få en meningsfuld filmdebat ud af det. Jeg er ikke ude på at svine Emillionaire til, no harm intended, men lad os høre hvad du SELV mener om den pågældende film. Det er der det bliver interessant at diskutere film. Vi er vores egne filmanmeldere i denne tråd.
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #501: 03 Jun 2007, 20:29 »

The Shawshank Redemption

Ganske enkelt en fantastisk film.

Den handler om en fyr som kommer i fængsel dømt for dobbeltmord. Han bliver idømt livsvarig fængsel. Selv erkender han sig uskyldig. Han er tidligere bankmand og gør financielle jobs for mange mennekser i fængslet, hvilket kommer ham selv til gode..

Den blev nomineret til 7 oscars og er nummer 2 i IMBD liste over de bedste film nogensinde, kun overgået af godfather.

Den skal edermanme anbefales herfra!
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #502: 03 Jun 2007, 21:47 »

The Shawshank Redemption

Ganske enkelt en fantastisk film.

Den handler om en fyr som kommer i fængsel dømt for dobbeltmord. Han bliver idømt livsvarig fængsel. Selv erkender han sig uskyldig. Han er tidligere bankmand og gør financielle jobs for mange mennekser i fængslet, hvilket kommer ham selv til gode..

Den blev nomineret til 7 oscars og er nummer 2 i IMBD liste over de bedste film nogensinde, kun overgået af godfather.

Den skal edermanme anbefales herfra!

Ja det er en Super fil. På dansk hedder den: En verden udenfor.

Tim Robbins og Morgan Freeman spiller helt fantastisk. Og så er slutningen bare pisse godt skrevet...
Logged


njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #503: 03 Jun 2007, 22:38 »

Indeed!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #504: 07 Jun 2007, 16:05 »

Jeg vil gøre opmærksom på at DR2 viser American history x i aften, i den gode sendetid (set fra min side), kl. 23 Smiley

Om jeg selv skal se den - igen - er tvivlsomt...
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #505: 07 Jun 2007, 16:15 »

Tak for oplysningen. Tror helt bestemt jeg skal se den Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #506: 07 Jun 2007, 20:32 »

The Shawshank Redemption

og er nummer 2 i IMBD liste over de bedste film nogensinde, kun overgået af godfather.

Den er rent faktisk nummer et; de har bare ikke opdateret listen Wink

Men ja, det er en exceptionel film, som alle bør se, og det kan ikke gå hurtigt nok. Har vistnok også nævnt den før her i tråden.

Ellers er jeg enig med flere andre i, at det er dårlig stil at copy-paste.

Jeg vil gøre opmærksom på at DR2 viser American history x i aften, i den gode sendetid (set fra min side), kl. 23 Smiley

Om jeg selv skal se den - igen - er tvivlsomt...

Tak! Endnu en film i absolut verdensklasse, som jeg ledte efter på DVD for ikke så længe siden.

Og for at hellige trådens ånd...

En film, der tager en række særdeles alvorlige samfundsproblemer op - navnlig racisme. Det er en uppercutter til følelsesregistret, og en film, som man sent vil glemme. Den skal i lighed med Shawshank Redemption bare ses.
« Seneste Redigering: 07 Jun 2007, 20:37 af United-styrer » Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #507: 07 Jun 2007, 20:54 »

Her i weekenden så jeg for anden gang "I now what you did last summer" og "I still now what you did last summer" (De blev begge vist på DR2, hvilket glædede mig meget Opstemt), og jeg må sige at ligesom sidste gang blev jeg fanget. Det er en splatter og så alligevel ikke, for det der ovdrevede blod og mord af "uskyldige" mennesker foregår slet ikke.
Den handler kort fortalt om 4 unge som kører en mand ned. Derefter smider de ham i havet. Det viser sig så at han ikke er helt død og han kommer tilbage for at hævne sig. Det lykkes ham at dræbe de 2, men ikke den absolutte hovedperson, som i øvrigt bliver spillet Genialt af Jenniffer Lowe-Hewitt (stav?).
I 2'eren er det samme koncept, selvom man tror han dør i 1'eren så vender han tilbage, hvor hovedpersonen (navnet i filmen ligger mig fjernt), bliver kæreste med morderens søn. hun tager sammen med sin nye veninde og hendes kæreste ud på ø'en hvor morderen igen dukker op...
Folk der har set Scary Movie 1, vil utvivlsomt kende filmen (om end ikke ubevist Wink) for Scream render rundt med kloen som er stjålet derfra. Og i starten er det også samme princip hvor de kører ham manden ned hvor han så ikke dør helt. Smiley
Klart to film der kan anbefales...
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #508: 08 Jun 2007, 11:20 »

The Shawshank Redemption (Da. En Verden udenfor)

Helt igennem genial film. Morgan Freeman spiller fantastisk.
Meget mørk film i starten om, at komme til et hårdere fængsler i USA. Slutningen overraskede mig meget, i det hele taget en film fyldt med en masse fanstiske nye twist.
Er i hvertfald glad for at jeg endelig tog mig sammen til at se den.

6/6 stjerner Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #509: 08 Jun 2007, 11:23 »

The Shawshank Redemption (Da. En Verden udenfor)

Helt igennem genial film. Morgan Freeman spiller fantastisk.
Meget mørk film i starten om, at komme til et hårdere fængsler i USA. Slutningen overraskede mig meget, i det hele taget en film fyldt med en masse fanstiske nye twist.
Er i hvertfald glad for at jeg endelig tog mig sammen til at se den.

6/6 stjerner Smiley
'
Enig.. En rigtig god film...
Og så kan den fåes for sølle 25 kr. i StereoStudio

Ellers regner jeg med at skulle se Lord of war her i weekenden..
Nogen der har set den ?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010