home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  1 Bruger, 705 Gæster Online.

Indlæg: 1132915 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616949 gange)
Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #450: 16 Maj 2007, 22:39 »

Spiderman 3
Klart den bedste spiderman film. Peter Parker bliver ond, som er et kendt trick for at live op i helten. Der er de klassiske spiderman-scener hvor han skal rede uskyldige. Meget af handlingen kan man forudse, hvilket burde gøre filmen dårligere. Men filmen holder sig ikke til den originale tegnefilm/tegneserie, hvilket giver et lille overraskende moment. udover det, er Spiderman 3 den Spiderman film med mest action i, hvilket ikke gør den dårligere her Hævet Øjenbryn

4 ud af 6 stjerner

Hvordan kan du give den 4 stjerner?  Shockeret - Jeg synes helt klart det er den dårligeste film af de tre, som er lavet. Der går 1½ time før den går i gang. Jeg sad og tænkte for mig selv, at der ikke kunne være meget aktion i den, fordi man skal have hele "forhistorien" først, med hensyn til hvordan han bliver ond osv. Jeg er enig med dig, at det er den film med mest aktion, flest overraskelser men at den er så lang tid om at komme i gang trækker meget ned fra min side af, og synes ikke den fortjener meget mere end 2 ud af 6 stjerner.

Til gengæld synes jeg du beskriver den ganske flot med få ord. Smiley


Babel
En ganske udmærket film, hvor man finder ud af, hvor svært vestlig politik har det i lande mellemøstligelande, selvom den til dels foregår i Egypten. Selve filmen er bygget op af tre historier som alle kobles stille og roligt sammen som filmen skrider frem, hvilket, lidt skuffende resultere i en lidt kedelig afslutning, selvom alle tre historier er spændende hver for sig.

3 ud af 6 stjerner.

The Dudeson's
En brilliant film, hvis kan grine af andre mennesker, som kommer til skade. Filmen er lavet på samme måde Jackass og har hele vejen igennem samme koncept, at komme til skade og grine af det. Stortset samtlige medvirkende kommer på hospitalet, med større eller mindre skader, for så at stikke af derfra fordi de ikke er forsikret. Filmen får den karakter, den gør, fordi det ikke er en "rigtig" spillefilm, med dyre skuespillere osv. og heller ikke disideret bærer præg af det, men fordi den kan få mig til at grine.

5 ud af 6 stjerner.

Kerm
« Seneste Redigering: 16 Maj 2007, 22:45 af Kerm » Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #451: 17 Maj 2007, 17:47 »

Hvordan kan du give den 4 stjerner?  Shockeret - Jeg synes helt klart det er den dårligeste film af de tre, som er lavet. Der går 1½ time før den går i gang. Jeg sad og tænkte for mig selv, at der ikke kunne være meget aktion i den, fordi man skal have hele "forhistorien" først, med hensyn til hvordan han bliver ond osv. Jeg er enig med dig, at det er den film med mest aktion, flest overraskelser men at den er så lang tid om at komme i gang trækker meget ned fra min side af, og synes ikke den fortjener meget mere end 2 ud af 6 stjerner.
Kerm
Den der kran som rammer den der bygning kommer da hurtigt? Når man ved, at Spidey bliver ond emd tiden, så synes jeg at det er godt, at der går noget tid. Man får hele tiden tegn på at han bliver ond, så ondskaben kommer snigende
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #452: 17 Maj 2007, 17:55 »

The Night at the Museum

Så er Ben Stiller tilbage, efter hans succeér med Meet the Parents/Fockers. Denne gang har han fået et job som nattevagt i et museum for at vise mere stabilitet over for sin skilsmissesøn, men lidet ved han at alle figurerne kommer til live om natten. Det er en skrækindjagende oplevelse i starten, men efterhånden får han taget på det, indtil den amulet som gør tingene levende, bliver stjålet!
Filmen er krydret med et masse sjove momenter, samtidig med at man nyder de velkendte museumsgenstande komme til live. Filmen er en smule overraskende, men handlingen er ikke alt for kompliceret, som jo er velkendt for komediefilm. En god familiefilm, som man kan se sammen med sine børn.

4 af 6 stjerner
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #453: 17 Maj 2007, 17:56 »

Hvordan kan du give den 4 stjerner?  Shockeret - Jeg synes helt klart det er den dårligeste film af de tre, som er lavet. Der går 1½ time før den går i gang. Jeg sad og tænkte for mig selv, at der ikke kunne være meget aktion i den, fordi man skal have hele "forhistorien" først, med hensyn til hvordan han bliver ond osv. Jeg er enig med dig, at det er den film med mest aktion, flest overraskelser men at den er så lang tid om at komme i gang trækker meget ned fra min side af, og synes ikke den fortjener meget mere end 2 ud af 6 stjerner.

Nu skal du jo også huske på, at Spiderman oprindeligt er en kærlighedshistorie, hvorfor den mangel på action du nævner måske kan forsvares Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #454: 18 Maj 2007, 12:14 »

The Prestige
Filmen handler om to tryllekunstnere, Mr. Borden og Mr. Angier som er rivaler i slutningen af det 19. århundrede. De har arbejdet sammen, men Mr. Angiers kone døde i en tragisk ulykke, så den tid er ovre. Som sagt er de rivaler og de kæmper begge om at vinde det Londonske publikums hjerte. De bliver drevet længere og længere ud i den jagt. Filmen er en forførende thriller pakket ind i en mystisk verden, hvor fupnumre oftest er lig med succes. Hvis man skal pege på et kritisk punkt i filmen er det i slutningen, hvor det samme filmiske nummer bliver brugt to gange i træk. Udover det, kommer der tit  ubrugelig personer ind fra siden som ikke hjælper filmen

5 ud af 6 stjerner
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #455: 22 Maj 2007, 15:07 »

Alpha Dog
Den kan sammenlignes med Rich Kids. Den handler om de unges overklasseliv på den amerikanske vestkyst. De unge ved ikke hvad de skal lave, så deres tid går med fester, stoffer og kirminalitet. Filmen skuffer mig en del. Som sagt foregår meget af filmen til fester hvor de unge er påvirket. Desværre er skuespillerne elendige til at spille påvirket, så det minder mest af alt som Bøllebob i dobbelttempo. Der bliver hele tiden lagt op til en kanonafslutning, med et helt stort actionbrag. Desværre fuser den ud. Filmen er blevet proklameret som nyskabende, desværre lever den ikke op til det.

2 ud af 5 stjerner
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #456: 22 Maj 2007, 15:10 »

El Kun, hvor mange skalaer bruger du?  Wink
Logged

Go you Gunners!

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #457: 22 Maj 2007, 15:14 »

El Kun, hvor mange skalaer bruger du?  Wink
skalaer?
Logged

handianden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #458: 22 Maj 2007, 15:20 »

5 ud af 6 stjerner
2 ud af 5 stjerner

To forskellige Wink
Logged


arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #459: 22 Maj 2007, 15:21 »

The Prestige
5 ud af 6 stjerner

Alpha Dog
2 ud af 5 stjerner

 Thumbs Up
Logged

Go you Gunners!

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #460: 22 Maj 2007, 15:21 »

To forskellige Wink
Nååeh det Peace Det er bare for lidt afveksling Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #461: 22 Maj 2007, 15:26 »

Hvordan kan du give den 4 stjerner?  Shockeret - Jeg synes helt klart det er den dårligeste film af de tre, som er lavet. Der går 1½ time før den går i gang. Jeg sad og tænkte for mig selv, at der ikke kunne være meget aktion i den, fordi man skal have hele "forhistorien" først, med hensyn til hvordan han bliver ond osv. Jeg er enig med dig, at det er den film med mest aktion, flest overraskelser men at den er så lang tid om at komme i gang trækker meget ned fra min side af, og synes ikke den fortjener meget mere end 2 ud af 6 stjerner.

Helt enig, Kerm

Jeg synes, den var kedelig og alt for langtrukken.

Jeg vil også sige max. 2 ud af 6 stjerner.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #462: 22 Maj 2007, 15:48 »

The Hills Have Eyes 2

Haha! Blod og vold i lange baner, små chok og lækre damer. Så den med tømmermænd, det var den perfekt til!

4 ud af 6 (hvis du ser den søndag aften med tømmermænd og et par venner)
Logged

Go you Gunners!

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #463: 24 Maj 2007, 13:23 »

Letters from Iwo Jima
Filmen handler slaget på øen Iwo Jima mellem USA og Japan under 2. verdenskrig. Filmen følger de japanske soldater og deres øverskommenderende. Filmen har også en pandant, som hedder Flags of our fathers og handler om amerikanernes syn på krigen. En suveræn og storslået film! Den minder meget om Pearl Habour, men meget bedre! Filmen har det hele. Den har storpolitiske aspekter, som krigen i stilehavet. Samtidig tager filmen en med helt ned i de små detaljer og følger de personlige tragedier. Ydermere er den utrolig flot filmet og man kan bare sidde og nyde billederne. Sammen med Schindlers liste er de klart de to bedste 2. verdenskirgsfilm. Der er store skuespilspræstation er af de japanske skuespillere. Der er visse scener, hvor man ser skuespillerne begå selvmord, som nærmest er helt overvældende. Filmen udvikler sig hele tiden og der bliver føjet flere skæbner til, som gør filmen til et fantastisk univers. Filmen er i øvrigt instrueret af Clinten Smiley

6 ud af 6 stjerner!
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #464: 24 Maj 2007, 14:51 »

Babel
En ganske udmærket film, hvor man finder ud af, hvor svært vestlig politik har det i lande mellemøstligelande, selvom den til dels foregår i Egypten. Selve filmen er bygget op af tre historier som alle kobles stille og roligt sammen som filmen skrider frem, hvilket, lidt skuffende resultere i en lidt kedelig afslutning, selvom alle tre historier er spændende hver for sig.

3 ud af 6 stjerner.

Kerm

Synes lige din vudering af filmen skulle med i min Wink

Jeg brudte mig ikke særligt meget om filmen. Hvis det ikke var fordi jeg intereresere noget for politik ville det have været en san dræber. Men den giver et meget godt indblik i hvordan tingene står til i den vestlige verden. Titlen Babel er i øvrigt på grund af Babel tårnet. Btw. der er nøgen thaipige der viser det behårede monster (som hun så flot selv kalder det).

Handlingen vil jeg mene Kerm er kommet godt ind på.

2/6
Logged

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010