home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1172 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613117 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3540: 22 Aug 2012, 20:25 »

22 Bullets, Fransk Film af Richar Berry

http://www.imdb.com/title/tt1167638/

Smuk film med en smuk stemning
Logged

YNWA

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3541: 23 Aug 2012, 14:47 »

I skolen så vi i dag en film, der hedder Die Welle. Jeg sad ved siden af en af mine rigtigt gode venner og vi var ved at flække af grin stort set hele tiden. den var altså mega sjov  Opstemt

Ikke fordi det er en komedie med masser af sjove replikker. På ingen måde faktisk. I bund og grund er det en gravalvorlig film. Men handlingen er simpelthen så absurd og langt ude at det er svært ikke at grine  Opstemt

en lille appetitvækker Smiley

Et helt almindeligt tysk gymnasium har projektuge. Emnet er »statsformer«. Den populære og dynamiske historielærer, Rainer Wenger, er alt andet end begejstret, da han pålægges at undervise i delemnet »autokrati«. Han ville have foretrukket »anarki«, et emne han som tidligere aktiv i det autonome miljø har en personlig indfaldsvinkel til. Projektugen viser sig dog at blive mere spændende, end nogen havde regnet med. Faktisk alt for spændende.
Rainer Wenger bliver anfægtet, da hans elever tilsyneladende er af den opfattelse, at autoritære styreformer er et helt afsluttet kapitel i den tyske historie. En ny »stærk mand« ville – ifølge eleverne – ikke få et ben til jorden i dagens Tyskland. Kan det nu være helt rigtigt? Det skal komme an på en prøve! I et inspireret øjeblik beslutter Wenger at omdanne projektugen til et uortodokst rollespil. Eleverne skal fra nu af være lydige undergivne, der følger hans mindste vink. Selv tildeler han sig rollen som karismatisk »fører«. Eksperimentet går godt. Alt for godt. I løbet af få dage løber det helt af sporet.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3542: 23 Aug 2012, 14:53 »

Jeg så til gengæld Woody Allens mesterværk "Midnight in Paris" i engelsk forleden. Hold kæft den er egentlig god.

Die Welle er dog baseret på en virkelig historie. Filmen er selvfølgelig overdrevet. Men god det er den nu.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3543: 23 Aug 2012, 19:44 »

Jeg så til gengæld Woody Allens mesterværk "Midnight in Paris" i engelsk forleden. Hold kæft den er egentlig god.



Den er fantastisk, bedste Woody Allen film i mange år! Tror også jeg har anbefalet den et par gange herinde Smiley
Logged


SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3544: 23 Aug 2012, 19:55 »

I skolen så vi i dag en film, der hedder Die Welle. Jeg sad ved siden af en af mine rigtigt gode venner og vi var ved at flække af grin stort set hele tiden. den var altså mega sjov  Opstemt

Ikke fordi det er en komedie med masser af sjove replikker. På ingen måde faktisk. I bund og grund er det en gravalvorlig film. Men handlingen er simpelthen så absurd og langt ude at det er svært ikke at grine  Opstemt

en lille appetitvækker Smiley

Et helt almindeligt tysk gymnasium har projektuge. Emnet er »statsformer«. Den populære og dynamiske historielærer, Rainer Wenger, er alt andet end begejstret, da han pålægges at undervise i delemnet »autokrati«. Han ville have foretrukket »anarki«, et emne han som tidligere aktiv i det autonome miljø har en personlig indfaldsvinkel til. Projektugen viser sig dog at blive mere spændende, end nogen havde regnet med. Faktisk alt for spændende.
Rainer Wenger bliver anfægtet, da hans elever tilsyneladende er af den opfattelse, at autoritære styreformer er et helt afsluttet kapitel i den tyske historie. En ny »stærk mand« ville – ifølge eleverne – ikke få et ben til jorden i dagens Tyskland. Kan det nu være helt rigtigt? Det skal komme an på en prøve! I et inspireret øjeblik beslutter Wenger at omdanne projektugen til et uortodokst rollespil. Eleverne skal fra nu af være lydige undergivne, der følger hans mindste vink. Selv tildeler han sig rollen som karismatisk »fører«. Eksperimentet går godt. Alt for godt. I løbet af få dage løber det helt af sporet.


Den lyder nice. Helt klart en film jeg kunne finde på at se.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3545: 23 Aug 2012, 20:03 »

Har lyst til at se 80er og 90er film, men hvad for nogle skal jeg se?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3546: 23 Aug 2012, 20:05 »

Den er fantastisk, bedste Woody Allen film i mange år! Tror også jeg har anbefalet den et par gange herinde Smiley
Den er helt vildt god. Den bedste jeg har set med Woody Allen i hvert fald. Den kan sagtens anbefales.

Den lyder nice. Helt klart en film jeg kunne finde på at se.
Du mener ikke, at du ikke har set den i tysk? Den ser alle sgu. Men ellers så se den, den er ganske god.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3547: 23 Aug 2012, 20:28 »

Har lyst til at se 80er og 90er film, men hvad for nogle skal jeg se?

Breakfast Club, Pretty In Pink... Generelt bare film af John Hughes.
OK, det er måske mere teenage film, men dem kan man nu godt nyde alligevel dammit!  Tunge
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3548: 23 Aug 2012, 20:43 »

Søger nok lidt mere actionfilm Smiley
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3549: 23 Aug 2012, 20:47 »

Den er helt vildt god. Den bedste jeg har set med Woody Allen i hvert fald. Den kan sagtens anbefales.
Du mener ikke, at du ikke har set den i tysk? Den ser alle sgu. Men ellers så se den, den er ganske god.

Nu så vi den faktisk ikke i tysk.  Smiley Vi så den i historie, da vi for tiden har om forskellige styre former (Autokrati, Anarki og Demokrati)  Tunge

Og nu er vi så nået til Demokrati, så vi fik lige en gennemgang af hele den politiske historie  crazy
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3550: 24 Aug 2012, 00:48 »

Søger nok lidt mere actionfilm Smiley

Lethal weapon filmene, Beverly hills cop, predator, blade runner, mad max..
« Seneste Redigering: 24 Aug 2012, 15:23 af Yessir » Logged


MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3551: 24 Aug 2012, 09:45 »

Lethal weapon filmene, Beverly hills cop, predator, blade rummer, mad max..
har helt glemt mad max, skal da lige ud og købe dem Smiley elles andre fede film fra 80er og 90erne som jeg skal se Smiley
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3552: 24 Aug 2012, 17:07 »

har helt glemt mad max, skal da lige ud og købe dem Smiley elles andre fede film fra 80er og 90erne som jeg skal se Smiley

Commando og Predator med Arnold.
RoboCop er must have, must see!
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3553: 24 Aug 2012, 17:10 »

Tango & Cash.
The Mask
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3554: 24 Aug 2012, 19:40 »

Hvad så med nogle sjove film fra 80er og 90erne Smiley
Logged

Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010