home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613009 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3495: 02 Aug 2012, 22:40 »

Fandt lige ud af at der er mange forhåbentlig gode film i vente i år endnu. Udover den nye James Bond film Skyfall, opdagede jeg at Taken 2 og Silent Hill Revelation 3D også snart kommer. Puha, jeg glæder mig. Jeg har høje forventninger til dem alle, dog er mine forventninger størst til Taken 2 og Skyfall. Det er uden tvivl et stort film år vi har gang i.

Udover nævnte glæder jeg mig også til følgende tre film, som jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om.
The Bourne Legacy http://www.imdb.com/title/tt1194173/
The Expendables 2 http://www.imdb.com/title/tt1764651/
The Hobbit: An Unexpected Journey http://www.imdb.com/title/tt0903624/

Så der er masser at glæde sig til.
Logged

KULLE
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3496: 02 Aug 2012, 22:51 »

Det kunne være yderst rart med en god comedy film her til aften.
Jeg er mere til det platte humor :-)

Stik mig nogle gode film. :-)
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3497: 02 Aug 2012, 23:02 »

Det kunne være yderst rart med en god comedy film her til aften.
Jeg er mere til det platte humor :-)

Stik mig nogle gode film. :-)
Fired up

En plat "american pie"-agtig film. Altid garanti for et godt grin.
Logged

welbz is dat guy

KULLE
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3498: 02 Aug 2012, 23:05 »

Fired up

En plat "american pie"-agtig film. Altid garanti for et godt grin.

Har set før :-)
Men tak, ja den er kun placeret på et godt grin ;-)

Andre? :-)
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3499: 02 Aug 2012, 23:15 »

Andre? :-)

Grown Ups (dansk titel: drengerøve)

Mega plat humor, men griner rigtigt meget til den  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3500: 02 Aug 2012, 23:16 »

Fandt lige ud af at der er mange forhåbentlig gode film i vente i år endnu. Udover den nye James Bond film Skyfall, opdagede jeg at Taken 2 og Silent Hill Revelation 3D også snart kommer. Puha, jeg glæder mig. Jeg har høje forventninger til dem alle, dog er mine forventninger størst til Taken 2 og Skyfall. Det er uden tvivl et stort film år vi har gang i.

Ser meget frem til Gangster Squad, Lawless, Looper, og Man Of Steel!
Logged


KULLE
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3501: 02 Aug 2012, 23:17 »

Grown Ups (dansk titel: drengerøve)

Mega plat humor, men griner rigtigt meget til den  Smiley

Kanon god, ja, men har set den :-)
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3502: 03 Aug 2012, 19:08 »

http://www.imdb.com/title/tt1877830/

Fik ikke lige det link med. Smiley
Det er en reboot for at få Batman til at passe ind i DC Comics pendant til Marvels Avengers, Justice League. Den måde Nolan har lavet Batman på vil slet ikke passe ind i mere overnaturligt univers. Batmans univers er jo nogenlunde realistisk, og det ville slet ikke passe ind, hvis der kom en mand med en ring og flyve med den, og hvad Green Lantern nu end kan. Jeg har ikke set filmen, kun tegnefilmene. crazy
Det er jo ikke for sjov, at der kommer en ny Superman, der er en reboot, og at der er kommet en Green Lantern film. Warner kan jo ikke bare lade Disney hygge sig alene med et superhelte franchise. De mangler bare lige at introducere et par stykker mere, før de kan lave en Justice League film. På en eller anden måde kan jeg virkelig godt forestille mig Megan Fox som Wonder Woman.

Spider Man er jo også blevet rebootet, så hans karakter 'passer' med Avengers, men det er vist stadig Columbia, der ejer rettighederne til 'ham'. Det kan være, at de har gjort det for at kunne sælge rettighederne til Disney, således at Spider Man kan være med, det skal jeg ikke kunne sige. Fantastic Four er vist også en del af Avengers, men rettighederne ejer Fox. Der ville også være det lille problem, at Chris Evans både er Human Torch og Captain America.
Ydermere er det også begrænset, hvor mange fokuspunkter man kan have i en film, men helt ærligt, ville folk så ikke hellere have Spider Man og Fantastic Four med i stedet for Thor, Hawkeye og The Hulk?
The Hulk har jeg egentlig ikke så meget imod, men Ruffalo er bare ikke god. Jeg er en sucker for Norton, så hvis de havde beholdt ham ville jeg ikke røre den karakter med en ildtang.
Thor er fesen.
Hawkeye? Pfft. Ind med Jessica Alba og ud med Legolas 2.0.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3503: 03 Aug 2012, 20:06 »

Jeg synes stadig at Eric Bana er den bedste Hulk af de der har spillet rollen, men det er jo smag og behag.
Thor og Hawkeye er dog virkelig fesne, ja.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3504: 03 Aug 2012, 20:08 »

Jeg er faktisk i tvivl om jeg overhovedet har set den først, men jeg kunne godt forestille mig, at han bestemt ikke var ringe. Jeg synes bare, at Ruffalo er utrolig kedelig og ordinær.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3505: 05 Aug 2012, 13:19 »



Spider Man er jo også blevet rebootet, så hans karakter 'passer' med Avengers, men det er vist stadig Columbia, der ejer rettighederne til 'ham'. Det kan være, at de har gjort det for at kunne sælge rettighederne til Disney, således at Spider Man kan være med, det skal jeg ikke kunne sige. Fantastic Four er vist også en del af Avengers, men rettighederne ejer Fox. Der ville også være det lille problem, at Chris Evans både er Human Torch og Captain America.
Ydermere er det også begrænset, hvor mange fokuspunkter man kan have i en film, men helt ærligt, ville folk så ikke hellere have Spider Man og Fantastic Four med i stedet for Thor, Hawkeye og The Hulk?
The Hulk har jeg egentlig ikke så meget imod, men Ruffalo er bare ikke god. Jeg er en sucker for Norton, så hvis de havde beholdt ham ville jeg ikke røre den karakter med en ildtang.
Thor er fesen.
Hawkeye? Pfft. Ind med Jessica Alba og ud med Legolas 2.0.

Columbia skal være godt dumme hvis de sælger en guldmine som Spider-Man fra. De startede vel bare forfra fordi det er tendensen nu om dage, en trilogy og så forfra igen.

Jeg vil langt hellere se nogen af de store spillere igennem Avengers levetiden, såsom Black Panther, Ant-Man, The Wasp, Ms. Marvel etc. før jeg vil se Spider-Man og F4 joine. Men okay, der bliver udskiftet superhelte på det hold konstant, så hvis det er som i tegneserien går der ikke mange film før vi har været dem alle igennem.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3506: 05 Aug 2012, 14:03 »

Der er vist stadig tale om en Black Panther film med Denzel Washington i hovedrollen...
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3507: 05 Aug 2012, 14:10 »

Den første Hulk film var utrolig ringe, alt for langtrukken og så fulgte den ikke engang den oprindelige storyline. Efter min mening er det er krav, når du vælger at lave en så lang en film. Jeg blev grumt skuffet.
Logged

Thaurat al Shabab

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3508: 05 Aug 2012, 14:24 »

Jeg synes nu den var meget god. Nok mest fordi jeg er fan af Eric Bana, og derfor kunne overse alt det bras med Nick Nolte... Derudover synes jeg nu det var en ganske god film.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3509: 05 Aug 2012, 14:31 »

Jeg synes bare man som instruktør på det niveau, med de midler og folk omkring en, er nødt til at klargøre konceptet/idéen med filmen. Vil man lave en god actionfilm? Vil man fortælle den oprindelige historie om Bruce D. Banner? Det endte ud i en forvirring, som på ingen fulgte en rød tråd. Man kunne snildt have klippet 30-45 min. ud af filmen.
Jeg sad virkelig og var slemt skuffet bagefter.
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010