home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1201 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612917 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3465: 24 Jul 2012, 18:41 »

Var inde og se Batman for 2. gang. Blev simpelthen nødt til det. Det er virkelig den bedste film jeg nogensinde har set. Den måde den hænger sammen med de andre er helt fantastisk. Og Bane er en lige så fed skurk som Jokeren synes jeg.


Hahah, Mads  funny
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3466: 24 Jul 2012, 18:45 »

Det er nu meget bemærkelsesværdigt, at du allerede har set den to gange, når den næsten lige har haft premiere, MS. ;-)
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3467: 24 Jul 2012, 19:04 »

Var inde og se Batman for 2. gang. Blev simpelthen nødt til det. Det er virkelig den bedste film jeg nogensinde har set. Den måde den hænger sammen med de andre er helt fantastisk. Og Bane er en lige så fed skurk som Jokeren synes jeg.

Lol, du må virkelig være bidt at Batman, når du har brugt omkring 200 kr. på film.  funny
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3468: 25 Jul 2012, 16:39 »

Ja men hvis man ser her, så ser det ud til der kommer en mere Smiley
Hvad?
Logged

welbz is dat guy

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3469: 25 Jul 2012, 16:41 »

Svarer her så i alle sammen kan se det. Kender en der arbejder i biografen, så det er derfor Smiley. Men jeg er mega bidt af Batman, og har været det siden jeg var en lille dreng Opstemt
Logged

Manchester United

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3470: 25 Jul 2012, 17:55 »

Hvad?
http://www.imdb.com/title/tt1877830/

Fik ikke lige det link med. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3471: 26 Jul 2012, 03:54 »

Fik lige set "Machete" igen... En film man ikke skal tænke over, men bare læne sig tilbage og se.
Yndlings scenen er helt klart der hvor Jessica Alba tager et bad :p
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3472: 29 Jul 2012, 03:27 »

Hehe, det der når man ser film hhv. 7 og 4 år for sent... Batman...

Så Batman Begins natten til i dag, og den var ret så fed. Jeg var rimeligt stunned over hvordan filmen hang sammen, og var meget optaget af filmen, hvilket så ledte mig til at se The Dark Knight i dag... Nej, nej, nej den er i sin egen liga. Den har alt, jeg gider ikke beskrive den, de fleste af jer har set den, men den tog fuldstændigt røven på mig flere gange og beviser hvor fantastisk en skuespiller Christian Bale er, og hvor fantastisk Heath Ledger var i rollen. Jokeren er en af de mest geniale skurke jeg nogensinde har set på film, og Ledger leverede en pragtpræstation. Jeg glæder mig af hele mit hjerte til The Dark Knight Rises, som jeg har hørt også skulle være fuldkommen fantastisk. Jeg forventer, at den er bedre end Begins, men jeg kan ikke tro, at den er bedre end The Dark Knight.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3473: 29 Jul 2012, 03:39 »

Jeg så tre film sammen med nogle venner i dag. Det var en person, som sørgede for filmene. Han smuttede før tid, men han kan være 100% sikker på, han aldrig skal tage film med igen. Hold da kæft, hvor var det noget lort.

Goal! (http://www.imdb.com/title/tt0380389/)
Egentlig en meget cool historie som sådan, men jeg synes bare, den var så dårligt lavet. Den måde han bare kan drible alle, sparke som en mongol og alligevel skrue den op i hjørnet. Vi sad og grinede så mange gange, fordi det så mega dumt ud. Alligevel nattens bedste film.

Goal II (http://www.imdb.com/title/tt0473360/)
Lort, lort, lort. Der var næsten intet fodbold med, men vi flækkede da af grin flere gange i løbet af filmen. Da vi så, at 1'eren fik 6.7, og 2'eren fik 5.8, gad vi slet ikke se 3'eren, fordi den fik 3.4 Grin

Malibu Shark Attack (http://www.imdb.com/title/tt1478325/)
Aftens lavpunkt af lorte film. Udover at det var elendige film, grinte vi overdrevet meget igennem alle film, fordi de var så fucking elendige.

Og lige nu ser jeg Foxfire (http://www.imdb.com/title/tt0116353/) - fulgte ikke rigtig med i den, men da jeg så de tattoverede hinanden på brysterne, fik jeg da øjnene lidt op. Angelina Jolie er med i den :i
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3474: 29 Jul 2012, 04:02 »

Er du stiv, Neymar?

Goal filmene er voldsomt gode - med drys! Men hvis du synes, at de virkelig var så ringe, så skal du slet ikke tænke på at sætte 3'eren i maskinen, for det er virkelig en omgang lort. Men at du synes, at de to første er dårlige er mig en gåde. Elsker dem. <3
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3475: 29 Jul 2012, 18:18 »

Var inde og se The Dark Knight Rises i aftes. Super god film, som fuldt ud kan måle sig med de to første. Det siger vel næsten alt, at den stadig kan fylde flere biografsale samtidig i samme biograf, mere end en uge efter premieren (og den gør det sikkert stadig om en uge og om fjorten dage).

Synes den runder trilogien godt af, og åbner samtidig alligevel en kattelem for et par udvandede efterfølgere på et lavere budget. Jeg håber dog de lader det slutte her, og ikke lader sig rive med af succesen, og udvander det med noget makværk, som man gjorde med den seneste Batman filmserie.

Som et par andre har nævnt, så var der dog et eller andet der skurrede ved Banes stemme. Den var alt for høj, i forhold til de andre stemmer i filmen, specielt i betragtning af, at den vel burde være dæmpet en smule af masken. Men det er nok også noget nær det eneste minus jeg lige kan komme i tanker om ved filmen, ud over måske, at "overraskelserne" var lidt mere forudsigelige, end de har været i forgængerne.

Men alt i alt en fed film, som helt klart er en tur i biografen værd. Film er bare federe på det store lærred.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3476: 29 Jul 2012, 18:39 »



Som et par andre har nævnt, så var der dog et eller andet der skurrede ved Banes stemme. Den var alt for høj, i forhold til de andre stemmer i filmen, specielt i betragtning af, at den vel burde være dæmpet en smule af masken.

Kan der ikke have været en slags forstærker i masken? Selvfølgelig et vildt gæt Grin
Logged

Manchester United

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3477: 29 Jul 2012, 22:12 »

Banes stemme var lige i skabet.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3478: 29 Jul 2012, 23:56 »

Banes stemme var lige i skabet.

Er det en reference til at han er homosexuel?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3479: 30 Jul 2012, 02:13 »

Er det en reference til at han er homosexuel?

Er Hardy homo?
Logged

Sider: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010