home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1080 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612892 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3450: 23 Jul 2012, 02:41 »

Din FB siger da ellers Roskilde.
Hi there, stalker! ;-)

Det er fordi, jeg har boet i Kr. Hyllinge, og så står der Kr. Hyllinge, Roskilde, og det har jeg bare ikke fået rettet.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3451: 23 Jul 2012, 16:52 »

Var inde og se Batman for 2. gang. Blev simpelthen nødt til det. Det er virkelig den bedste film jeg nogensinde har set. Den måde den hænger sammen med de andre er helt fantastisk. Og Bane er en lige så fed skurk som Jokeren synes jeg.
Logged

Manchester United

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3452: 23 Jul 2012, 17:02 »

Var inde og se Batman for 2. gang. Blev simpelthen nødt til det. Det er virkelig den bedste film jeg nogensinde har set. Den måde den hænger sammen med de andre er helt fantastisk. Og Bane er en lige så fed skurk som Jokeren synes jeg.
Jeg synes Bane spilles mindst lige så godt som Jokeren. Tom Hardy's dedikation til rollen, og hans skuespil(selv uden ansigts-mimik) var af en anden verden.

http://darkknightrisesrumors.com/wp-content/uploads/2011/07/265590_2080416301604_1580964049_2040188_4672772_o1.jpg
« Seneste Redigering: 23 Jul 2012, 17:04 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3453: 23 Jul 2012, 17:09 »


The Dark Knight Rises


Ja, så fik jeg endelig set denne film. Kan da lige starte med at sige, at man nok skal stoppe med at læse nu, hvis man ikke har set filmen endnu. Ellers skal I gøre jer selv den tjeneste at se den.

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg ikke synes, den er lige så god som 2’eren. Jokeren er bare en helt unik skurk, der bliver spillet vanvittigt af Hugh Ledger. Alligevel var jeg glad for Bane, jeg synes, han gjorde det godt. Jeg var dog ligesom en anden herinde rimelig irriteret over hans stemme. Catvomen gjorde det også ret godt.

Jeg synes faktisk historien var god, men jeg manglede bare noget Batman. Jeg synes, han var meget fraværende i løbet af filmen. På en måde blev jeg lidt skuffet over slutningen. Eller måske ikke skuffet, nok nærmere overrasket. Jeg havde i hvert fald set, at Batman havde reddet det hele, da han mere eller mindre havde klaret Bane. Så havde ikke helt set den komme, at han ikke var alene om det.

Derudover lægger det ret meget op til en ny film, så det bliver da spændende, om der sker noget der? Blake fik ny identitet og fik navnet Robin – samtidig med at han kom ned under Bruce Waynes hus. Spændende, spændende, spændende!

Jeg gider ikke rigtigt give den en karakter, fordi det er svært. Men det er en super fed film! Det kan være, at jeg skriver endnu et indlæg, når jeg lige får sovet lidt. Fed, fed film. Smiley


IMDb: The Dark Knight Rises
Nolan har udtalt at han ikke laver mere end tre Batman-film. Desuden har Bale udtalt at han ikke vil spille med i en "Batman & Robin"-film.

Så du skal håbe på at Nolan kører franchiset over i noget selvstændigt Robin eller Nightwing.
Logged

welbz is dat guy

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3454: 23 Jul 2012, 18:42 »


The Dark Knight Rises


Ja, så fik jeg endelig set denne film. Kan da lige starte med at sige, at man nok skal stoppe med at læse nu, hvis man ikke har set filmen endnu. Ellers skal I gøre jer selv den tjeneste at se den.

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg ikke synes, den er lige så god som 2’eren. Jokeren er bare en helt unik skurk, der bliver spillet vanvittigt af Hugh Ledger. Alligevel var jeg glad for Bane, jeg synes, han gjorde det godt. Jeg var dog ligesom en anden herinde rimelig irriteret over hans stemme. Catvomen gjorde det også ret godt.

Jeg synes faktisk historien var god, men jeg manglede bare noget Batman. Jeg synes, han var meget fraværende i løbet af filmen. På en måde blev jeg lidt skuffet over slutningen. Eller måske ikke skuffet, nok nærmere overrasket. Jeg havde i hvert fald set, at Batman havde reddet det hele, da han mere eller mindre havde klaret Bane. Så havde ikke helt set den komme, at han ikke var alene om det.

Derudover lægger det ret meget op til en ny film, så det bliver da spændende, om der sker noget der? Blake fik ny identitet og fik navnet Robin – samtidig med at han kom ned under Bruce Waynes hus. Spændende, spændende, spændende!

Jeg gider ikke rigtigt give den en karakter, fordi det er svært. Men det er en super fed film! Det kan være, at jeg skriver endnu et indlæg, når jeg lige får sovet lidt. Fed, fed film. Smiley


IMDb: The Dark Knight Rises

Godt nok jeg ikke var alene om Banes stemme. Sådan semi irriterende.. Og også mht. at ordne Bane, det var lidt ærgeligt det ikke var Batman alene.  Det ødelagde det lidt synes jeg, når nu han havde fået ram på ham og ja. Fed afslutning, vidste ikke så meget om John Blakes karakter før filmen andet end at han var en dedikeret politibetjent, men at han viser sig at være Robin er da cool. Og hvis rygterne om Ryan Renolds som den nye Batman holder så kunne der jo måske godt komme nye film med Både ham og Gordon Lewitt i som Robin.. Spændende at se hvilken retning den tager, når nu han er blevet introduceret men Nolan har sagt stop.

Og selv om jeg har stort respekt for Hardy og hans seriøsitet, så mener jeg ikke han slår Heath Ledger som Jokeren. Hans præstation  var helt helt unik..
Logged

It's all, part of the plan.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3455: 23 Jul 2012, 19:18 »

Jeg er godt nok modsat - jeg synes Banes stemme var så fed, og at hans karakter var så gennemført fed og ond..
Logged

Manchester United

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3456: 23 Jul 2012, 19:20 »

Nolan har udtalt at han ikke laver mere end tre Batman-film. Desuden har Bale udtalt at han ikke vil spille med i en "Batman & Robin"-film.

Så du skal håbe på at Nolan kører franchiset over i noget selvstændigt Robin eller Nightwing.
Ja men hvis man ser her, så ser det ud til der kommer en mere Smiley
Logged

Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3457: 23 Jul 2012, 19:24 »

Limetless, og den var alt for fed den skal i se folkens Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3458: 23 Jul 2012, 19:32 »

Limitless er en fed film, ja. :-)

Nu snakker folk så meget om Batman, så det kunne godt være, at jeg skulle få set dem, hvis de er så gode.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3459: 24 Jul 2012, 00:00 »

Limitless er en fed film, ja. :-)

Nu snakker folk så meget om Batman, så det kunne godt være, at jeg skulle få set dem, hvis de er så gode.

Tro mig. Du fortryder det hvis du ikke får dem set..
Logged

Manchester United

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3460: 24 Jul 2012, 00:01 »

En Verden Udenfor, igår på TV2.
Virkelig en klasse film. Uden tvivl!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3461: 24 Jul 2012, 02:02 »

Skal til at smide The Usual Suspects i maskinen. Jeg har hørt, at den skulle være rigtig god. Hvad siger I?
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3462: 24 Jul 2012, 18:16 »

Black Past er Olaf Ittenbachs første film og en af alle tiders vildeste kult-splatterfilm...
Dette er GORE !!! undergrundssplatter når det er bedst...
Filmen er fra 1989.

Vh.Blackstone
Logged

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3463: 24 Jul 2012, 18:22 »

Har lige set scoreturen!! Opstemt

Virkelig fed og sjov film!!
Logged

...

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3464: 24 Jul 2012, 18:29 »

Har lige set scoreturen!! Opstemt

Virkelig fed og sjov film!!
Altså den med de fire gutter, ikke? Den er nu meget sjov, ja. Tunge
Logged

Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010