home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 691 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvilken Fodboldstøvler har du
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Hvilken Fodboldstøvler har du  (Læst 26006 gange)
Dolle
Reserveholdsspiller

Sv: Hvilken Fodboldstøvler har du
« Svar #15: 27 Jul 2007, 19:02 »

1. Jeg har et par Adidas F50+ SkyBlue
2. Jeg havde i forvejen et par Adidas F50+ bare i en anden farve, og kunne egentlig meget godt lide modellen. - Dog er jeg ikke så vild med den længere.
3. + = Det er en rimelig let støvle, og der medfølger flere forskellige såler, til det behov som ønskes. - = ikke ret holdbar, og har et lidt træls knoppesystem. - Er tilmed ikke optimal på våd bane.
4. Ja og Nej. Kommer an på behov. Som angriber, Ja, på grund af letheden og det hurdige afsat, ellers er der klart bedre alternativer.
5. Er der nogen som kan anbefale en god støvle til en frisparks skytte, som godt vil have det optimale ud af hans spark, og/eller en angriber støvle? - Tror Adidas Predator eller Nike Laser Total 90.
 Smiley   Peace[i][/i]Håber i kan hjælpe Wink funny

Rigtig mange fra mit hold spiller i Predator .. Og vores faste frisparksskytte spiller også i dem og gør det rigtig godt ..

søgaard
Gæst

« Svar #16: 27 Jul 2007, 19:12 »

1. Jeg har et par Adidas F50+ SkyBlue
2. Jeg havde i forvejen et par Adidas F50+ bare i en anden farve, og kunne egentlig meget godt lide modellen. - Dog er jeg ikke så vild med den længere.
3. + = Det er en rimelig let støvle, og der medfølger flere forskellige såler, til det behov som ønskes. - = ikke ret holdbar, og har et lidt træls knoppesystem. - Er tilmed ikke optimal på våd bane.
4. Ja og Nej. Kommer an på behov. Som angriber, Ja, på grund af letheden og det hurdige afsat, ellers er der klart bedre alternativer.
5. Er der nogen som kan anbefale en god støvle til en frisparks skytte, som godt vil have det optimale ud af hans spark, og/eller en angriber støvle? - Tror Adidas Predator eller Nike Laser Total 90.
 Smiley   Peace[i][/i]Håber i kan hjælpe Wink funny
Det er jo forskelligt fra person til person.. jeg f.eks. spiller i Nike Mercurial Vapor og bruger dem til frispark.. men kommer jo an på hvilke fodboldstøvler man er mest til.. om det er Nike, Addidas eller en helt trejde.. hvis du er vant til og spille i Addidas, så ville Predator være et oplagt valg Smiley

brinksby
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 27 Jul 2007, 19:34 »

jamen jeg har et par Nike Taleria som jeg træner i, Og så et par Nike Vapor med BRINKSBY broderet hen af siden til kamp Wink Uden sammenligning den bedste støvle jeg har spillet i, men det er altså også over 5 år siden jeg har prøvet noget andet.. Da den første model kom ud, var jeg solgt med det samme.. Smiley Copa Mundial er nu også en kongestøvle! 

Tottenham i Champions League næste år!

brinksby
Lilleputspiller
*

« Svar #18: 27 Jul 2007, 19:37 »

Det skal lige siges til dine andre spørgsmål. at Vapor er den optimale angrebsstøve. Den vejer ingen ting og kan nærmest betegnes som et fodkondom Smiley Så dit antrit bliver helt fantastisk... Samtidig sparker man godt i den.. Er selv frisparks- og hjørnesparksskytte, og jeg klager bestemt ikke over den...

søgaard
Gæst

« Svar #19: 27 Jul 2007, 19:40 »

Det skal lige siges til dine andre spørgsmål. at Vapor er den optimale angrebsstøve. Den vejer ingen ting og kan nærmest betegnes som et fodkondom Smiley Så dit antrit bliver helt fantastisk... Samtidig sparker man godt i den.. Er selv frisparks- og hjørnesparksskytte, og jeg klager bestemt ikke over den...
Det eneste der er og klage over, er at det gør sindsygt ondt og blive stemplet i dem Tunge

brinksby
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 27 Jul 2007, 19:43 »

hehe ja det er rigtigt.. Men så må du jo bare løbe fra de glidende fødder Wink

magnusmarkussen
Gæst

« Svar #21: 27 Jul 2007, 20:23 »

Pro Rage fra Reebok er virkelig gode, rigtig gode købte dem på unisport sat ned fra 1200 til 499, så det er finno, de er RIGTIG gode at spille i. definite purchase !

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 09 Aug 2007, 11:54 »

1. Jeg har et par Umbro - Revolution Storm HG Sort/Orange  og et par Puma - Velocity 5 06 FG Sort/Guld
2. Har haft Umbro fra vinter, så er den ved at gå i stykker så skaffede mig et par puma.
3. Umbro og puma sidder begge meget godt på min fod.
4. Umbro kan varmt anbefales, da den sidder godt på ens fod. Puma kan jeg anbefale da den sidder godt på fodbold, dog har jeg ikke brugt den endnu.
5: Nu har jeg to, og kommer stadig til at bruge de to. Umbro skal bare have tape så holder den til træning og spille for sjov på fodbold banen. har lige fået et nyt par Puma, så skal ikke have nyge lige her og nu.

Benja91
Gæst

« Svar #23: 09 Aug 2007, 12:00 »

Jeg har Copa Mundial , Super go' støvle. Men flappen er lidt irriternde. Nogen der har et godt råd om, hvad man kan gøre med flappen ?

bettenelle
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 09 Aug 2007, 12:03 »

tape den fast

RCD
Gæst

« Svar #25: 09 Aug 2007, 12:07 »

Jeg har Hummel6,1 Støvler de samme som JonDahl

stigtotti
Lilleputspiller
*

« Svar #26: 09 Aug 2007, 12:09 »

Ville foreslå Diadora Maximus,

motZ
Gæst

« Svar #27: 09 Aug 2007, 12:57 »

Jeg har de sorte og hvide predator , som Kaka brugte i CL finalen.

Det er et fantastisk skud man har med dem.

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #28: 11 Aug 2007, 10:18 »

jeg er målmand er der nogle der kan foreslå et godt par til det? 700- kr

mfjr
Landsholdsspiller

« Svar #29: 11 Aug 2007, 10:42 »

Ja i Stadium kan du købe et par Copa Mundial til 700-kr Wink

(er også selv målmand Smiley )

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010