|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Bayern München   De ser rigtigt gode ud, men Balugrana har allerde lavet hjemmebanetrøjen.. Jeg har bare ikke fået opdateret 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Ok, jeg laver bare det jeg kan finde 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Ved ikke liiiige hvorfor denne "kits-idé" ikke er blevet præsenteret eller fundet på før?! Det er jo som en familie her inde, så hvorfor ikke hjælpe i flok... Verdensklas' idé! Stærkt gået til crewet og til kitmakerne. @JosepGuardiola - Er det målet at lave samlede kitpacks senere hen med de forskellige ligaer? Eller henter man bare som man lyster i forummet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Meningen er at samle dem i ligaer som altid.  Vi oploader dem bare som vi laver dem, og så kan man selv bestemme om man vil vente til en hel liga er færdig, eller om man kun skal bruge enkelte kits. Når de er samlet kommer de naturligvis op i downloadsektion, som vi har gjort ved MLS og SAS indtil videre. Senere hen - op i mod FM08's release - bliver de naturligvis samlet i én pakke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Efter nærmere research fandt jeg ud af at Reading har en 3. trøje: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Efter nærmere research fandt jeg ud af at Reading har en 3. trøje:  Nice 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Efter nærmere research fandt jeg ud af at Reading har en 3. trøje:  Troede faktisk det var udebane trøjen
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Paris Saint Germain:  
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
EnglandReading  Troede faktisk det var udebane trøjen
Det er den grå/sort-stribede der er den nye udebanetrøje - og har skubbet den røde ned på 3. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jonzejensen
Lilleputspiller
|
|
hej.. jeg er altså ikke sikker på at FcB anden trøje er den blå.. hvis man skriver barcelona kits på google viser den nemlig kitsene.. jeg tror stadig at de kører med den orange og så er den blå keeperens trøje eller sådan noget.. men er ikke sikker.. kan i ikke lige finde ud af det og underret mig om det..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
hej.. jeg er altså ikke sikker på at FcB anden trøje er den blå.. hvis man skriver barcelona kits på google viser den nemlig kitsene.. jeg tror stadig at de kører med den orange og så er den blå keeperens trøje eller sådan noget.. men er ikke sikker.. kan i ikke lige finde ud af det og underret mig om det..
http://unisport.dk/?page=Produkt&kategori=187&id=27750 :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|