|
Erique
Gæst
|
|
Hvordan ville det ultimative talent/vidunderdrengs-hold se ud? Kom med et bud!!!  Jeg kommer med mit eget bud senere!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ydersog
Gæst
|
|
Craig Gordon Rafinha - Richards - Pique - Gareth Bale - (Sergio Ramos) Messi - Fabregas - Raul Garcia - Guardado - (Lucas) Vela - Falcao - (Alexandre Pato)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Hmm.. Det jo svært Vincent Degre/Marek Stech
Omar Benzerga - Slobodan Rajkovic - Luka Rasovic - Sebastian Pocognoli
Tom Mansherov
Tobias Mikkelsen - Sergio Agüero - Diego Biseswar
Gonzalo Híguan/Dawid Janczyk - Sultan Cem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hehe, kan godt lide du har Tobias Mikkelsen på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Hehe, kan godt lide du har Tobias Mikkelsen på  Nu har jeg taget efter hvem der har udviklet sig bedst i mine spil, og i mit nuværende Brøndby spil er Toby syg god 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Nu har jeg taget efter hvem der har udviklet sig bedst i mine spil, og i mit nuværende Brøndby spil er Toby syg god  Hvilken træning bruger du så..? En du selv har lavet eller?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosu_power
|
|
Vincent Degre
Micah Richards - Jack Hobbs - Felipe - Leigthon Baines
Andres Iniesta - Distel Zola - Celsinho
Dos Santos Leandro Lima
Bojan - (Higuain)??
|
|
|
|
|
|
George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. 
|
|
|
|
|
BokaaJ
|
|
Tobias mikkelsen hahahaha Mads Albæk kan anbefaldes, han er Danmarks nye Laudrup  VENT og SE !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Ustari (Graig Gordon) Michah Richards - Djourou - Pique - Armand Traore Behrami - FabFab - Lucas - Guardado (Ved ikke om Behrami kan gå under talent, men shit han er vild) Carlos Vela Alexandre Pato
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
Larsen91
Lilleputspiller
|
|
Hey .. Hvorfor kan jeg ikke finde Alexandre Pato, i mit manager?:S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adzke
|
|
Hey .. Hvorfor kan jeg ikke finde Alexandre Pato, i mit manager?:S
Hvis du ikke har nogen patch, hedder han Alexandre og spiller for Internacional.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasIpsen
Lilleputspiller
|
|
jeg har FCM i 3 sæson og har kun talenter på mit hold. lever af at hente talenter for små penge og sælge dem videre for mange penge..
mit hold er nu ----------Mikkel Andersen-------- Krabbe---Reid----Kasper Klausen---Juelsgaard Arriteta----Laudrup---Albæk Agger--Høegh--Kasper Thomsen
har bud fra aston Villa på 85 mill. han er virkelig syg. Aston Villa og Reading har vist stor interesse for ha. han danner midter forsvar på landsholdet med agger..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
jeg har FCM i 3 sæson og har kun talenter på mit hold. lever af at hente talenter for små penge og sælge dem videre for mange penge..
mit hold er nu ----------Mikkel Andersen-------- Krabbe---Reid----Kasper Klausen---Juelsgaard Arriteta----Laudrup---Albæk Agger--Høegh--Kasper Thomsen
har bud fra aston Villa på 85 mill. han er virkelig syg. Aston Villa og Reading har vist stor interesse for ha. han danner midter forsvar på landsholdet med agger..
Bud på hvem, det fremgår ikke helt af dit indlægt? 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Tobias-Toft
|
|
3-4-1-2
Ustari Micah Richards - Daniel Agger - Pigue Messi - Fabregas - Iniesta - Sebastién Pocognoli Emilliano Vecchio eller Maxi Moralez eller Alejandro Gomez Sergio Agüero - Fernando Torres
Andre gode : Marcelo - Bojan - Millan - Armand Traore - Gilbert - Hoyte - og til billige benge ( ca 100 k ) Mark Little
|
|
|
|
|
|
- 96 -
|
|
|
|
TobiasIpsen
Lilleputspiller
|
|
3-4-1-2
Ustari Micah Richards - Daniel Agger - Pigue Messi - Fabregas - Iniesta - Sebastién Pocognoli Emilliano Vecchio eller Maxi Moralez eller Alejandro Gomez Sergio Agüero - Fernando Torres
Andre gode : Marcelo - Bojan - Millan - Armand Traore - Gilbert - Hoyte - og til billige benge ( ca 100 k ) Mark Little
det er Aston Villa. der har budt på Kasper Klausen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|