home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem vinder VM?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket hold tror du tager titlen i Tyskland?
Brasilien
Argentina
Tyskland
Spanien
Anden

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvem vinder VM?  (Læst 2114 gange)
United-styrer
Gæst

Hvem vinder VM?
« : 18 Jan 2006, 15:51 »

Med godt et halvt år til verdensmesterskabet i Tyskland kan vi så småt begynde at diskutere vinderen. Vi kender holdene, vi kender grupperne. Hvem er stærkest, hvem vil overraske og hvem flopper?

Personligt ser jeg Brasilien som den klare favorit. De har et hold, som er et niveau over alle de andre og spiller fantastisk sammen. De største udfordrere mener jeg er Argentina, som vel nok har turneringens næstbedste trup, Spanien, som har et spændende hold, men skal overvinde deres slutrundefobi, og Tyskland, som har en spændende ung trup, og en kæmpe fordel, idet at de er på hjemmebane. Jeg har et godt øje til Sydkorea og ser dem som den farligste outsider, mens jeg tror det både kan gå til fugl og fisk for England. De har en fantastisk trup, men hvis de ikke finder noget bedre spil frem, bliver de det største flop.

Den er jeres...
« Seneste Redigering: 21 Jan 2006, 10:37 af United-styrer » Logged

Thore
Manager

Sv: Hvem vinder VM?
« Svar #1: 18 Jan 2006, 15:52 »

Brasilien.

Men jeg håber da på England.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

LosCules
Gæst

« Svar #2: 18 Jan 2006, 15:56 »

Brasilien..

De har et brilliant hold.. Deres offensiv er verdens stærkeste offensiv, og deres forsvar er også fantastisk. Hvis man ser på de offensive stjerner, har man jo Ronaldinho, Adriano, Kaka, Ronaldo og Ronaldo.. De 4 førstnævnte er jo "The Fantastic Four"!. Og på defensiven har man Dida, Lucio, Emerson og den kommende stjerne Cicinho. Ikke lige så godt som det offensive, men alligevel er det fantastisk.

Brasilien er en klar favorit, og jeg er 90% sikker på at de vinder.. Håber bare ikke at VM udformer sig lige som i 2002, hvor alle favoritterne, undtagen Brasilien, blev nakket ud i gruppespillet.

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 18 Jan 2006, 16:25 »

jeg tror på brasilien.

Jeg håber dog at spanien med puyol, joaquin, Xavi (håber jeg) og torres kan få spillet til at køre under en slutrunde og komme langt

DeBuur
Manager

« Svar #4: 21 Jan 2006, 10:35 »

Jeg holder altid med Brasilien - de spiller altid guddommeligt og har de bedste tekniske finesser - men indimellem er det ikke nok - indimellem har de så store mangler i forsvaret og ikke mindst i målet også knækker holdet.
Jeg tror ikke de har holdet i år - så jeg vil tippe Argentina som mester og desuden tror jeg Tyskerne vil overraske positivt og glem ikke de er på hjemmebane.

Men jeg vil som altid håbe på Brasserne og ser frem til at nyde disse sande kunstnere.

YNWA

Thore
Manager

« Svar #5: 21 Jan 2006, 10:36 »

Tyskland skal nok være heldig og komme til semifinalen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Acido
FmFreaks Crew
(Programmør)
*

« Svar #6: 21 Jan 2006, 10:37 »

Nå men for at være lidt anderledes end alle dem der siger brasilien så vil jeg da sige Argentina  funny

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #7: 21 Jan 2006, 11:34 »

Gør i sikkert men i glemmer Togo.. De nupper alt på vejen frem.. Bare vent og se Wink

R O T R

Thore
Manager

« Svar #8: 21 Jan 2006, 11:36 »

Gør i sikkert men i glemmer Togo.. De nupper alt på vejen frem.. Bare vent og se Wink

Så har jeg alligevel mere fidus til Trinidad/Tobago  Wink

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 21 Jan 2006, 13:54 »

Jeg tror at Brasillien vinder . Men en Ronaldinho kan det ikke gå helt galt .

CyTecniC
Gæst

« Svar #10: 22 Jan 2006, 05:11 »

Iran?  Huh

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #11: 22 Jan 2006, 20:56 »

Det må være Englands tur nu Smiley crazy

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #12: 22 Jan 2006, 21:24 »

England er min helt store favorit til at tage VM-trofæet.

Min største outsider er uden tvivl Trinidad & Tobago.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #13: 22 Jan 2006, 21:43 »

Jeg tror kun på Brasilien. Ronaldinho, Ronaldo, Roberto Carlos, Lucio, Robinho oh co. er simpelthen for stærke, imo. Det eneste svage punkt skulle dog lige være i forsvaret, men jeg tror nu stadig de vinder.

Et hold som jeg glæder mig til at se er Elfenbenskysten. De har ganske gode spillere som Drogba, Zokora, Toure og mange flere, så dem glæder jeg mig til at se.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010