home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  spil på nettet.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: spil på nettet.  (Læst 2512 gange)
kokjo
Lilleputspiller
*

spil på nettet.
« : 17 Jan 2006, 22:19 »

Jeg har prøvet at oprette en server så jeg kunne spille på nettet med min kammerat og fulgt vejledningen til punkt og prikke men kan stadig ikke ses på hans computer. Hvad har jeg gjort forkert??? Ubeslutsom

Thore
Manager

Sv: spil på nettet.
« Svar #1: 17 Jan 2006, 22:21 »

Han skal have din ip.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

kokjo
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 17 Jan 2006, 22:32 »

den har han fået. jeg kan heller ikke se andre der spiller på nettet

MeeLo
Gæst

« Svar #3: 17 Jan 2006, 22:35 »

Nu er det jo ikke ligesom CS Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 17 Jan 2006, 22:42 »

den har han fået. jeg kan heller ikke se andre der spiller på nettet

Det kan man heller ikke når det er over internettet, der skal du trykke på knappen hvor du kan skriv en ip-addresse.. kan ikke lige huske hvad den hedder Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kokjo
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 17 Jan 2006, 22:48 »

kan det være noget med hans computer?Huh skal han gøre noget for at spille med mig eller er det lige meget når jeg har oprettet en server?Huh

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 17 Jan 2006, 22:49 »

Han skal selvfølgelig også have åbnet de porte som det kræver for ham at spille netspil Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

kokjo
Lilleputspiller
*

« Svar #7: 17 Jan 2006, 22:53 »

det vil sige han skal gøre det samme som jeg har gjort?? det forstår jeg ikke???

kokjo
Lilleputspiller
*

« Svar #8: 17 Jan 2006, 22:56 »

ja i må meget undskylde jeg spørger så dumt, men jeg er rimeligt ny til det med spil på nettet

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 17 Jan 2006, 23:02 »

det vil sige han skal gøre det samme som jeg har gjort?? det forstår jeg ikke???

Ja, for hvis du har gjort som i guiden, så er din computer åben for FMspil udaftil (altså på internettet). Hvis han ikke har gjort det, er han lukket for netspil... altså skal han gennemgå guiden så hans computer også er åben og kan spille netspil Smiley

kokjo
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 17 Jan 2006, 23:05 »

OKay tak for hjælpen Thumbs Up

Bademesteren
Manager

« Svar #11: 17 Jan 2006, 23:09 »

Ja, for hvis du har gjort som i guiden, så er din computer åben for FMspil udaftil (altså på internettet). Hvis han ikke har gjort det, er han lukket for netspil... altså skal han gennemgå guiden så hans computer også er åben og kan spille netspil Smiley

Måske guiden skulle gøres nemmere at forstå  Huh

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #12: 17 Jan 2006, 23:11 »

Ahh, nu må jeg altså lige råbe hold i gevær Hawk1nZ Peace han skal ikke åbne porte for at kunne joine et spil.

Men er du sikker på du har fået åbnet din porte rigtigt, og har du fået andre til at se om de kunne joine på din ip ?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 17 Jan 2006, 23:16 »

Ahh, nu må jeg altså lige råbe hold i gevær Hawk1nZ Peace han skal ikke åbne porte for at kunne joine et spil.

Men er du sikker på du har fået åbnet din porte rigtigt, og har du fået andre til at se om de kunne joine på din ip ?

Det har jeg da ellers altid troet, og jeg mener også at det har hjulpet nogle gange hvor jeg har haft problemer med netspil Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #14: 17 Jan 2006, 23:30 »

Ahh, nu må jeg altså lige råbe hold i gevær Hawk1nZ

Mener det hedder vagt i gevær...

Men det er nok ligegyldigt hvad du råber ned i geværet, så hjælper det ikke på netværksproblemet  funny

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010