home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  LLM Blog
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: LLM Blog  (Læst 5050 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #15: 15 Jul 2007, 22:00 »

Hucknall gir' aldrig op!   Peace


Quicksearch er lidt snyd, men at se stats på en modspiller, der tørrer dine forsvarere og derefter byde på ham, synes jeg er helt ok.

Held og lykke med de grønblusede...
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #16: 15 Jul 2007, 22:11 »

Hucknall gir' aldrig op!   Peace


Quicksearch er lidt snyd, men at se stats på en modspiller, der tørrer dine forsvarere og derefter byde på ham, synes jeg er helt ok.

Held og lykke med de grønblusede...

Jeg sværger højt og helligt at jeg hverken vil bruge quicksearch eller lister/shortlistfiles med spillere, som jeg ved i forvejen er gode.  Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: LLM Blog
« Svar #17: 15 Jul 2007, 23:10 »

Jeg synes også det er fint...
Altså hvis en spiller bliver liga-topscorer og har bedre stats end dine andre spillere, så skal du jo ikke holde dig tilbage fordi dine scouts siger han ikke er god nok...
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #18: 15 Jul 2007, 23:24 »

Jeg synes også det er fint...
Altså hvis en spiller bliver liga-topscorer og har bedre stats end dine andre spillere, så skal du jo ikke holde dig tilbage fordi dine scouts siger han ikke er god nok...

My point exactly!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #19: 15 Jul 2007, 23:38 »

den kan jeg også godt godtage, men det var ikke lige sådan jeg regnede med, at det ville blive - eller rettere sådan jeg forstod din tekst i starten. Der lød det mere, som om at du ville hente dem du kendte!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: LLM Blog
« Svar #20: 15 Jul 2007, 23:59 »

Jeg synes også det er fint...
Altså hvis en spiller bliver liga-topscorer og har bedre stats end dine andre spillere, så skal du jo ikke holde dig tilbage fordi dine scouts siger han ikke er god nok...

Der er jeg bare ikke enig. LLM er et koncept, der er opfundet for at spille på den mest realistiske måde, og hvis vi sammenligner med virkeligheden, så vil topscorelisten og et par kampe, du har set med ham aldrig nogensinde være nok til at du ville købe ham. Her ville du sende dine scouts ud, og hvis de så siger, at han ikke er god nok - på trods af topscorerprisen, ja så ville du højst sandsynligt ikke købe ham.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: LLM Blog
« Svar #21: 16 Jul 2007, 00:03 »

Der er jeg bare ikke enig. LLM er et koncept, der er opfundet for at spille på den mest realistiske måde, og hvis vi sammenligner med virkeligheden, så vil topscorelisten og et par kampe, du har set med ham aldrig nogensinde være nok til at du ville købe ham.

Jo, i Brøndby er det.

Her ville du sende dine scouts ud, og hvis de så siger, at han ikke er god nok - på trods af topscorerprisen, ja så ville du højst sandsynligt ikke købe ham.

Jeg er enig. Det "manglende" kendsskab til spillerne er det, der gør LLM sjovt. Det er udfordrende, og man klarer sig ved at bruge de faciliteter, klubben har. Ikke ved at benytte informationer fra tidligere spil mv.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #22: 16 Jul 2007, 09:23 »

Nu er det da vist juleaften...

To blogs af Dusty på samme tid..! Det er sgu da dejligt.

Fortsæt det gode arbejde...   Jeg følger med (i begge blogs)
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #23: 16 Jul 2007, 10:03 »

Der er jeg bare ikke enig. LLM er et koncept, der er opfundet for at spille på den mest realistiske måde, og hvis vi sammenligner med virkeligheden, så vil topscorelisten og et par kampe, du har set med ham aldrig nogensinde være nok til at du ville købe ham. Her ville du sende dine scouts ud, og hvis de så siger, at han ikke er god nok - på trods af topscorerprisen, ja så ville du højst sandsynligt ikke købe ham.

Jeg vil naturligvis bruge mine scots flittigt, men sådan somjeg forstod hard-core fans, er det i LLM kun tilladt at købe spiller eud fra scouts' anbefalinger. Dvs. hvis scouts'ene sagde en spiller er dårlig, må man ikke købe ham etc. Det er en lorteregel, eftersom scouts' er meget unøjagtige.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #24: 16 Jul 2007, 10:46 »

Sådan som jeg forstår LLM-reglerne, må man gerne købe en spiller selv om ens scout siger han er dårlig. Man må bare ikke købe en spiller uden at han er blevet tjekket af en scout først..
Logged



Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #25: 16 Jul 2007, 11:31 »

Sådan som jeg forstår LLM-reglerne, må man gerne købe en spiller selv om ens scout siger han er dårlig. Man må bare ikke købe en spiller uden at han er blevet tjekket af en scout først..

Ok, men så overholder jeg faktisk reglen  Thumbs Up
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #26: 16 Jul 2007, 12:02 »


fremragende blog dusty. Held og lykke herfra Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Red love
Gæst
 
Sv: LLM Blog
« Svar #27: 31 Jul 2007, 03:24 »

Fed blog, og spændene princip. Men også lidt af en tidsrøver hvis man vil til tops, tror personligt ikke jeg har tålmodigheden til det. Men fedt at læse om Thumbs Up
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #28: 31 Jul 2007, 11:01 »

hvornår kommer der update.?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: LLM Blog
« Svar #29: 31 Jul 2007, 13:20 »

hvornår kommer der update.?

Puha, det er et godt spørgsmål. Har kun spillet 10 kampe i den nye sæson, og med jobjagt, ferie, den nye udvidelse til CIV 4 m.v. tror jeg godt der kan gå et stykke tid. Har ikke spillet FM i en uge nu!  Shockeret
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010