home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1031 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  S.T.A.L.K.E.R. - tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: S.T.A.L.K.E.R. - tråden  (Læst 1693 gange)
Dusty78DK
Manager

S.T.A.L.K.E.R. - tråden
« : 13 Jul 2007, 18:03 »

Hej gutter!

Har lige købt STALKER på tilbud i EB games (150 kroner)  Cool og prøver at komme i gang med det. Hold da kæft det ser fedt ud! Men ud over at de kræver en rimelig hård computer, så ser det også rimeligt svært at finde rundt i.

Er der andre STALKER-gamere herinde, der gan give en n00b et par råd?

Simoni
Førsteholdsspiller

Sv: S.T.A.L.K.E.R. - tråden
« Svar #1: 13 Jul 2007, 19:24 »

Ja jeg har også spillet og det virker lige præcis ufattelig indviklet i starten.   
Et par gode råd:
- Træd aldrig ind i de små zoner med de anormale radioaktiviteter (Brug de der møtrikker til at kaste derind for, at se hvor tæt du kan komme på)   
- Nærm dig ikke militæret men find en vej udenom.   
- Tænk dig om når du samler, specielt ammunition op, for ellers bliver du hurtig for tung og kan ikke løbe så langt, hvilket er meget vigtigt i den store zone. 
- Lad vær med at spille skud på at skyde på folk fra lang afstand da det er så realistisk at der er taget forbehold for vind osv. (Gode geværer og snipere self. undtaget) 
- Tag flere små missioner som de dealers giver dig før du går op til hovedhistorien igen da, at du tit for nogle rigtig gode ting for de missioner.   

- MEN det VIGTIGSTE råd til dig i starten er: Bliv i en camp on natten (selvom det kan være pisse kedeligt) fordi det er svært ikke at dø med de få midler man har i starten af spillet.   

Alle disse råd er selvfølgelig forudsat du spiller singleplayer. Men ellers held og lykke med spillet og skriv endelig dine erfaringer og eventuelle spørgsmpl undervejs Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #2: 13 Jul 2007, 19:31 »

Ja jeg har også spillet og det virker lige præcis ufattelig indviklet i starten.   
Et par gode råd:
- Træd aldrig ind i de små zoner med de anormale radioaktiviteter (Brug de der møtrikker til at kaste derind for, at se hvor tæt du kan komme på)   
- Nærm dig ikke militæret men find en vej udenom.   
- Tænk dig om når du samler, specielt ammunition op, for ellers bliver du hurtig for tung og kan ikke løbe så langt, hvilket er meget vigtigt i den store zone. 
- Lad vær med at spille skud på at skyde på folk fra lang afstand da det er så realistisk at der er taget forbehold for vind osv. (Gode geværer og snipere self. undtaget) 
- Tag flere små missioner som de dealers giver dig før du går op til hovedhistorien igen da, at du tit for nogle rigtig gode ting for de missioner.   

- MEN det VIGTIGSTE råd til dig i starten er: Bliv i en camp on natten (selvom det kan være pisse kedeligt) fordi det er svært ikke at dø med de få midler man har i starten af spillet.   

Alle disse råd er selvfølgelig forudsat du spiller singleplayer. Men ellers held og lykke med spillet og skriv endelig dine erfaringer og eventuelle spørgsmpl undervejs Wink

Tak for de gode råd!

Hvad med jer andre?

motZ
Gæst

« Svar #3: 13 Jul 2007, 19:46 »

Hvad går S.T.A.L.K.E.R. egentlig ud på ?

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 13 Jul 2007, 20:02 »

Det er et spil hvor omgivelserne er det aflukkede område kaldet "The Zone" i Chernobyl hvor at atomulykken fandte sted. Personen man er vågner op efter et biluheld i zonen og man kan intet huske. Det eneste man ved er at man på et tidspunkt har fået et missionsmål hvor man skal slå en mand ved navn "Strelok" ihjel.   
Men færdes så rundt i det atomødelagte område og jagter "Strelok" og støder på nogle mærkelige anormaler, som er følge af radioaktivitet. 
De lokale i spillet snakker ukrainsk og i de store camps man efterhånden kommer ind i opdager man en massr spændende ting. Spillet generelt vanvittigt realistisk, dyrene har deres eget økosystem, og alle personer deri kan dø således at historien hele tiden kan tage en drejning. (Der er 7 forskellige slutninger på historien)

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #5: 13 Jul 2007, 20:38 »

Jeg har flere gange overvejet at investerer i det, men har altid fundet noget alternativt.. Spillet lyder fantatisk interesandt, og jeg burde måske efterhånden få taget mig sammen til at købe det.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Dusty78DK
Manager

« Svar #6: 13 Jul 2007, 21:05 »

Så vidt jeg har forstået er det ikke traditionelt first-person shooter, men mere first-person shooter tilsat elementer fra adventurespil (at løse "quests")

Har ikke spillet det så meget endnu, venter på at få den officielle strategi guide hjem fra England  Thumbs Up

motZ
Gæst

« Svar #7: 13 Jul 2007, 21:14 »

Har det problemer med at køre  på Vista ?

Dusty78DK
Manager

« Svar #8: 13 Jul 2007, 21:27 »

Har det problemer med at køre  på Vista ?

Nope. Kører det selv på en vista maskine

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 13 Jul 2007, 22:26 »

Du har helt ret Dusty. Det er bel first-person blandet med lidt andre genrer i form af den måde man har sine ting på (kan ikk lige huske det nørdede udtryk for det) og quests.   

Kerm: Det er ihvertfald anbefalelsesværdigt selvom det kan virke ret forvirrende til at starte med.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #10: 14 Jul 2007, 13:47 »

Du har helt ret Dusty. Det er bel first-person blandet med lidt andre genrer i form af den måde man har sine ting på (kan ikk lige huske det nørdede udtryk for det) og quests.   

Kerm: Det er ihvertfald anbefalelsesværdigt selvom det kan virke ret forvirrende til at starte med.

Okay.. Så kommer vi til næste problem. Selve maskineriet.. Skuffet - Den er sku ikke meget værd den gamle maskine mere. Alt i alt, mangler den et bundkort, processor og grafikkort. Alt det andet har den, til og med næsten i overflod.. Smiley - Så det bliver nok ikke til noget før jeg får investeret i en ny symaskine.. Peace

Kerm

Helvede i Nord

Dusty78DK
Manager

« Svar #11: 14 Jul 2007, 23:16 »

Damn mand, et fedt, men udfordrende spil. Har gennemført den første opgave, men fuuuuuck hvor bliver spillet hurtigt indviklet.  Shockeret

Hader de radioaktive hunde  Tunge

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #12: 15 Jul 2007, 17:17 »

Damn mand, et fedt, men udfordrende spil. Har gennemført den første opgave, men fuuuuuck hvor bliver spillet hurtigt indviklet.  Shockeret

Hader de radioaktive hunde  Tunge

Åååååårh, det ser nice ud, drenge! Har lige siddet og kigget 646, eller sådan noget lignende, SS af spillet igennem.. Damn, nogle creepy monstrer man skal op imod!! Djævel Jeg skal SÅ meget ud og have mig en ny symaskine, det voldsomt!

Kerm - In love!

Helvede i Nord

realsliwa
Juniorspiller
**

« Svar #13: 27 Okt 2007, 22:22 »

hiver lige tråden frem igen. Efter lang tid har jeg endelig gennemført det, Hævet Øjenbryn men blev lidt overrasket over slutnigen.. Hvorfor skulle jeg nu dø og hvor blev Strelok af?  Huh Nogen der kan svare?

El Campeones, Real 4ever

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 27 Okt 2007, 22:36 »

Personligt døde jeg ikke dengang jeg gennemførte det, men det er nok også fordi at der er 7 forskellige slutninger på historien. Men det med Strelok kan jeg heller ikke lige hitte ud af.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010