home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Mærkelig oplevelse i FM-kamp.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Mærkelig oplevelse i FM-kamp.  (Læst 901 gange)
Bune
Reserveholdsspiller

Mærkelig oplevelse i FM-kamp.
« : 12 Jul 2007, 12:22 »

Hej alle.

Dette er nok ikke verdens mest debatoplæggende indlæg, men havde en pudsig oplevelse i nat med mit Carlislehold, som jeg har fået spillet frem til sæson 2016/17.

Jeg er godt klar over det er en form for teknisk bug, og det måske ikke er en skelsættende begivenhed for FM-spillet, men tror nu den forekommer meget sjældent, ligesom den nok vil trække et lille smil frem på læben, gjorde den hvertfald her. Da jeg havde fundet ud af hvordan jeg kom videre fra buggen.

I spillets 57. minut får jeg et rødt kort til min ene angriber har på banen. Jeg har tidligere i kampen fået et rødt kort til cardenas, som spiller central midtbane, da det skete, gik jeg ned og spillede 4-4-1, skiftede en af mine to angribere ud med en ny central midtbane. Så her i det 57. minut, da spillet automatisk hoppe ud i taktik efter rødt kort, siger jeg bare confirm, da jeg fører 2-0 og det egentligt passer mig fint bare at spille den sidste halve time i en 4-4-0 opstilling og så holde sejren hjem.
Da jeg kommer tilbage i spillet går det pludselig meget hurtigt. Der kommer et par tekstmeddelser i bjælken, men kan ikke nå at læse dem, og så tager fanden pludselig ved uret, og det løber fra det 59. minut til omkring 250. minut på cirka 10 irl-sekunder. Tænker det var godt nok underligt og frygter at mit spil er crashet.
Jeg ber så om en matchreport og kan se at min mål mand også er blevet udvist, dog har jeg aldrig haft mulighed for at sætte en ny ind, i ved hvor FM automatisk hopper ud i taktikken efter rødt kort.

Tænker så hvad fanden gør jeg nu, prøver adskillige gange at komme ind i min taktik/udskiftninng, gå ud af kampen og ind igen og håber det hjælper. Det gør det ikke, spillet triller bare derud af, med en modstanderspiller klar til at skyde straffe i tomt mål. Han tager dog aldrig sparket, da han afventer at jeg sætter en reservekeeper ind, hvilket jeg ikke kan.
Flot arrangement. Vælger så at gå på ferie i en dag og krydser fingre for at spillet ikke crasher, og jeg så bare får en øretæve på 2-6 eller sådan noget.
Men nej sådan går det ikke. Ved ikke helt hvordan man skal sige det går, for spillet har to versioner af kampen. jeg kan dog sige at det er versionen hvor jeg taber 1-2 som fremgår af tabellen i Championship, omvendt er det resultatet 2-0 til mig, som tæller i spillernes statistisk, når det kommer til mål og ass, der er de nemlig blevet krediteret rigtigt. Det er sgu lidt underligt.

Lidt morsomt :-)

Jeg har spillet 5 kampe siden den her famøse kamp og spillet kører upåklageligt, så tror bare jeg ramte en mærkelig fejl i teknikken ved at få to så hurtige røde kort efter hinanden? Eller har I andre bud?

-bune
« Seneste Redigering: 12 Jul 2007, 18:09 af Bune » Logged

manutd5
Reserveholdsspiller

Sv: Mærkelig oplevelse i FM-kamp.
« Svar #1: 12 Jul 2007, 12:48 »

Hold kæft hvor underligt, grineren det med tiden Grin

Brodtgaard
Manager

« Svar #2: 12 Jul 2007, 13:06 »

Meget meget mystisk...    Shockeret

Men du har sikkert ret i, at det er en fejl i teknikken...

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #3: 13 Jul 2007, 08:35 »

Kan du evt gemme kampen og smide den til download? Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 13 Jul 2007, 08:45 »

Det var sku godt nok mærkeligt.

Chelsea FC

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 13 Jul 2007, 15:00 »

Kan du evt gemme kampen og smide den til download? Smiley

Heps.

Du kan hente kampen her www.sundz.dk/bune/BristolCityvCarlisle.pkm

-bune
« Seneste Redigering: 13 Jul 2007, 15:03 af Bune » Logged

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #6: 13 Jul 2007, 15:28 »

Nu er jeg meget i tvivl, om det er en skrøne eller om det er fact.. Men er der ikke noget med hvis man får x antal kort så taber man kampen med x-x til det andet hold, kan det evt. være det der er sket?

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #7: 13 Jul 2007, 15:55 »

Send kampen til SIG. De vil sikkert gerne have besked om den slags bugs:)

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #8: 13 Jul 2007, 16:07 »

Nu er jeg meget i tvivl, om det er en skrøne eller om det er fact.. Men er der ikke noget med hvis man får x antal kort så taber man kampen med x-x til det andet hold, kan det evt. være det der er sket?

Hvis jeg husker korrekt er det hvis et hold bliver reduceret til 7 mand taber de kampen 2-0 ligemeget hvad.
Men hvis der er nogle vildmænd som mener noget andet (eller rent faktik bruger tid på at slå det op) skal jeg da gerne føje mig (en smule) -.-

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #9: 13 Jul 2007, 16:17 »

Heps.

Du kan hente kampen her www.sundz.dk/bune/BristolCityvCarlisle.pkm

-bune

Ooooh.. fandme... har da aldrig set noget mere åndsvagt, Smith står bare og venter lige foran bolden for at tage straffe på tomt mål.. haha  funny funny

arongreve
Gæst

« Svar #10: 08 Aug 2007, 19:51 »

Hvor sygt Peace

artofck
Ynglingespiller

« Svar #11: 13 Aug 2007, 21:42 »

lidt heldigt for dig Smiley

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

juve4-ever
Ynglingespiller

« Svar #12: 14 Aug 2007, 17:36 »

Det var sku godt nok mærkeligt funny

JUVETUS 4-ever Opstemt

juve4-ever
Ynglingespiller

« Svar #13: 14 Aug 2007, 17:36 »

mærkeligt funny

JUVETUS 4-ever Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #14: 14 Aug 2007, 17:47 »

Hvis jeg husker korrekt er det hvis et hold bliver reduceret til 7 mand taber de kampen 2-0 ligemeget hvad.
Men hvis der er nogle vildmænd som mener noget andet (eller rent faktik bruger tid på at slå det op) skal jeg da gerne føje mig (en smule) -.-

Irl skal kampen fløjtes af hvis et hold kun har 7 mand tilbage på banen og man bliver dømt som taber men mener nu det er med 3-0 Wink

Men ellers en underlig kamp, det har jeg aldrig prøvet eller set før... har dog i en tidligere version ikke kunnet sætte en ny målmand ind efter han blev skadet i 1. halvleg og jeg stadig ikke havde brugt mine udskiftninger...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010