home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3  (Læst 9407 gange)
FredrikLeander
Gæst

Sv: gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3
« Svar #30: 11 Jul 2007, 14:00 »

Det lyder da som nogle ganske fine resultater, du har fået dig der Smiley .
Det er ærgeligt med Bremen kampen.
Hvad plads ligger du så i CL?

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #31: 13 Jul 2007, 18:30 »

jeg tabte de 2 sidste kampe begge med 1-2 til henholdsvis valencia ude og bremen hjemme. jeg blev nr 3 i gruppen. chelsea blev duks. slog dernæst Rangers ud af uefa cup'ens 1 runde efter gruppe spillet og skulle så møde partizan beograd, i 2. runde, som lige havde slået brøndby netop som jeg slog rangers. tabte på udebane mål 1-1 blev den i parken og 0-0 i første kamp i beograd. er i royal league finalen, pokal semifinalen mod vejle som kæmper i bunden af ligaen og så fører jeg ligaen med 12 point ned til Aab og 5 kampe tilbage. Solgte Gravgaard i vinter pausen for samlet 30 mill til valencia og havde så brug for en erstatning. købte martin laursen pga rutinen for samlet 12 mill. 2 mill med det samme og så resten fordelt over en årrække. Megatalentet Celsinho er osse hentet til klubben til en plads oppe foran, havde både allbäck og ailton ude i noget tid. han har nu spillet 11 kampe og scoret 12 mål. sammen med lasse quist udgør han en farlig duo. har lige accepteret et bud på 1.3 for allbäck til villareal. kommer ikke til at bruge ham efter købet af celsinho. og så kommer fernando cavenaghi til klubben til sommer. Har sat linderoth af holdet nu hvor han skifter til sommer så jeg kan få kørt jan gunnar solli ind på midtbanen ved siden af daniel jensen. Et andet stortalent der kommer til klubben er Thiago fra Barcelona. 16 år og koster mig 2.5 mill. Marcelo Grohe er osse blevet fast mand på mål og jesper christiansen er udlejet, prøver at sælge ham. har jo schmeichel som reserve og coe på 2. holdet. Så mener da selv at det ikke var helt dårlige køb som Cesc mente det var

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #32: 13 Jul 2007, 21:00 »

I mit FCK spil vil Real Madrid have Grønkjær efter første sæson.

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #33: 13 Jul 2007, 21:01 »

de er osse ude efter ham nu i slutningen af første sæson

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 13 Jul 2007, 21:25 »

Tror du kan faa mange spillere for de penge. Hvad med M. Fellaini (STAVES?) fra Standard Liege, hvis han vil... han bliver saa sindsigt god! Tror ogsaa at du kan faa fat i Lavezzi fra San Lorenzo i Argentina... han plejer at koste en 4-5 mil pund og han vil uden tvivl foere dig til succes!

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #35: 14 Jul 2007, 13:17 »

er kommet i champions league gruppespillet igen, lodtrækningen har ikke fundet sted da jeg lige er gået videre fra 3 kval runde. Det startende hold som det er lige nu er

Marcelo Grohe

Eduardo Ratinho - Leon Andreasen - Martin Laursen - Kevin Larsen

Michael Silberbauer - Rasmus Würtz - Daniel Jensen - Jesper Grønkjær

Celsinho - Fernando Cavenaghi

Reserverne: Kasper Schmeichel, Nicklas Jensen, Brede Hangeland, Jan Gunnar Solli, Stefano Fiore, Fredrik Berglund og Lasse Quist.
Når Celsinho eller Cavenaghi har pause eller er skadet er Ailton med. Må jo kun ha 3 udlændinge i truppen og der er 4 med Ailton. Hutchinson, Nathan Coe, Edu og en ung russer er på b-holdet. alle 4 er osse ikke eu borgere. coe og russeren er lejet ud til en seeder klub og hutchinson prøver jeg at få afsat.
Af mine spillere på første holdet er der storklubber ude efter Grohe, Kevin Larsen, Brede Hangeland, Daniel Jensen, Jesper Grønkjær, Michael Silberbauer og så er der nogle mindre ude efter Ratinho. bl.a agf der er rykket op i superligaen. Vil fra nu af stort set kun købe eu borgere så ikke det problem opstår med for mange, og så skal man jo ha 3 ungdomsspillere fra fck med på uefa holdet. heldigvis håber jeg at kunne beholde Mads Laudrup længe så er der da en der. Fører ligaen efter 7 kampe, dog kun knebent. 4 sejre og 3 uafgjorte. 

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #36: 15 Jul 2007, 18:40 »

Ser sku stærkt ud Opstemt

[Min signatur er for stor]

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 15 Jul 2007, 22:14 »

Til midten kan man og så købe luka modric i starten af sæsonen for sølle 25 mil. og han er vidunderdreng i et par måneder så bliver han 21 super indkøb til mit FC Hold i hvert fald. og så kan han sælges for KASSEN.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #38: 15 Jul 2007, 22:36 »

Hmm, Jeg anbefaler også Rolando Bianchi. Han kan fås for 35-45 mil hos Reginna. Han er ekstremt interesseret i FCK hele første sæson. Her er nogle af hans stats
20 i hovedspil
19 Springkræft
14 hurtighed
13-15 acceleration
Det er 2006 1. juli v7.0.2
Han scorede 47 i 44 kampe for mig. og solgte ham så for okring 300 mil til Barca.

Thaurat al Shabab

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 15 Jul 2007, 23:21 »

jeg jeg skal til at begynde et spil med FCK...
Jeg overvejer at købe pedro leon, Rolando Bianchi, og eduardo ratinho.
Hvad syntes I om mine måske kommende køb...kom evt. selv med foreslag

På Forhånd Tak Opstemt

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 15 Jul 2007, 23:27 »

Vil I ikke også lige hjælpe mig med de taktiske indstilling plus holdopstillingen?

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 16 Jul 2007, 13:54 »

Tror helt sikkert det er nogle gode indkøb . men kig på marcelo fra fluminense som kan købes for 49 mio. også et rigtig klasse køb mange gange bedre en Oscar Wendt og Nicklas Jensen og han kan og så spille venstre kant.

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #42: 16 Jul 2007, 14:31 »

eduardo ratinho er helt sikkert et godt køb. har han været i flere spil hos mig. overvej marcelo grohe da han osse har tysk statsborgerskab så han er eu borger. chelsea, milan og manchester united er ude efter ham i mit spil. Celsinho er et supertalent som du måske burde få fat i osse. ham kan du tjene penge på senere hen. han slog igennem hos mig med det samme. første sæson kom han i vinterpausen og fårmåede at score 13 mål i 14 kampe. sæson 2 blev det vist til 25 mål i 32 kampe.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 16 Jul 2007, 20:47 »

Hej jeg skal til at begynde mit FCK-spil nu!
Hvis I venligst vil hjælpe mig med nogle super-indkøb, samt en god taktik så takker jeg.
Mit mål for min første sæson er at vinde det danske mesterskab konfrantabelt, vinde royal league, nå til ottendedelsfinalern e i Cl og sidst men ikke mindst vinde DONG-cuppen.

Håber i vil hjælpe!

Don Abramovich
Manager

« Svar #44: 16 Jul 2007, 20:49 »

Eddie Johnson! Han scorer på ALT!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010