home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3  (Læst 9420 gange)
MeeLo
Gæst

Sv: gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3
« Svar #15: 10 Jul 2007, 10:58 »

Jeg er også i gang med FCK med samme update. Og i første sæson købte jeg schmeichel, Ewerthon og Barnetta.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #16: 10 Jul 2007, 11:07 »

Jeg er også i gang med FCK med samme update. Og i første sæson købte jeg schmeichel, Ewerthon og Barnetta.
Jeg synes tilgengæld de indkøb lyder lidt mere fornuftige, Ewerthon er angriber ikke?

MeeLo
Gæst

« Svar #17: 10 Jul 2007, 11:34 »

Jeg synes tilgengæld de indkøb lyder lidt mere fornuftige, Ewerthon er angriber ikke?

De har været dyre, og fornuftige indtil videre er dog ikke sikker på at de er det helt i længden Smiley
Schmeichel kostede godt nok kun 3mio. og er rigtig god allerede. Men jeg gav 67mio. for Ewerthon som helt rigtigt er angriber. Han var dog skadet stort set hele første sæson, og allerede nu i anden sæson vil han væk igen og jeg tvivler på at jeg kan få ham sendt afsted for samme pris.

Barnetta er fløjspiller, og bliver brugt sammen med Grønkjær da de er samme type. Han var dyr og kostede ca. 100mio. - Han har også spillet eksemplarisk, men hans værdi er faldet drastisk og han er så småt også ved at få mod på udlandet igen, hvor R. Madrid er interesseret, men tvivler igen på at de vil give 100mio. for ham allerede ihvertfald.

Derudover har jeg indtil nu også købt Jon Anders Riise og Francis (spansk offensiv/central midtbane fra Liverpool) og Darijo Srna.

fmmad
Ynglingespiller

« Svar #18: 10 Jul 2007, 11:36 »

Så mye penger man får med FCK ?! WTF Rosenborg får bare 50mill

MeeLo
Gæst

« Svar #19: 10 Jul 2007, 11:39 »

Har som sagt Freakupfuture fætteren, den nyeste. Jeg fik omkring 60mio. til at starte med, men bad om mere, og så kom der pludselig 190mio. på bordet Smiley

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #20: 10 Jul 2007, 11:53 »

Hvordan er din økonomi så, og hvordan klarede du dig i europa første sæson?

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #21: 10 Jul 2007, 12:14 »

Nu venter vi lige og ser hvordan det går i første sæson og så skal jeg da nok vende tilbage med resultatet. jeg kom i champions league ved at slå Shaktar Donetsk ud 5-2 samlet. spillede 0-0 hjemme mod valencia og tabte så uheldigt 2-1 til werder bremen ude. sidste hold i gruppen er Chelsea. Marcelo Grohe er allerede fast mand og forsøger at sælge jesper christiansen da der er klubber ude efter ham. det samme gælder silberbauer, gravgaard og allbäck. Jeg kan skam sagtens tage imod kritikken af de indkøb jeg har lavet, men venter og ser hva der sked med udviklingen af holdet. ligger allerede suverænt nr 1 i ligaen efter en 13 kampe ca

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

MeeLo
Gæst

« Svar #22: 10 Jul 2007, 12:19 »

Hvordan er din økonomi så, og hvordan klarede du dig i europa første sæson?

Min balance er i øjeblikket på små 200mio. kr, så den er faldet lidt siden jeg startede, men det er klart med de indkøb jeg foretager i betragtning af at jeg ikke har solgt noget sådan rigtigt.

I første sæson gik jeg videre fra min Champions League gruppe der bestod af Arsenal, Porto og Olympiakos, jeg blev nr. 2. Jeg mødte derefter Fenerbache som slog mig ud i et tæt opgør.

I denne sæson har jeg været i UEFA-Cuppen da jeg tabte til Roma i 3. kvalifikationsrunde . Der gik jeg videre fra min gruppe med Valencia, Hertha BSC og Boavista. Kan ikke huske det sidste hold, det var et østeuropæisk. Derefter mødte jeg igen et østeuropæisk hold som jeg slog ud, og nu er jeg så lige blevet slået ud af Dortmund.

Jeg prøver i øjeblikket alt for at få Ewerthon til at blive, da han har haft en fantastisk sæson indtil videre. Jeg er i marts og han har spillet 39 kampe, scoret 26 mål og lavet 6 assists.

Niko
Gæst

« Svar #23: 10 Jul 2007, 21:19 »

Håhå, Barnetta! Elsker at se hans husmandsfinter - det går fandme hurtigt! Wink
Ewerthon, han er også en med enormt speed. Så alle dine indkøb er gode. Respekt til det. Smiley

Men jeg skal til at i seng, der venter jo en dejlig ferie for mig og skal op kl. 3 i nat  Skuffet Smiley

MLL
Manager

« Svar #24: 10 Jul 2007, 21:21 »

Så må du sku da glæde dig helt vildt Cesc Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 10 Jul 2007, 21:31 »

Så mye penger man får med FCK ?! WTF Rosenborg får bare 50mill

Det er der vel intet mærkeligt i, da FCK jo er bedre end Rosenborg.

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #26: 10 Jul 2007, 22:05 »

Min balance er i øjeblikket på små 200mio. kr, så den er faldet lidt siden jeg startede, men det er klart med de indkøb jeg foretager i betragtning af at jeg ikke har solgt noget sådan rigtigt.

I første sæson gik jeg videre fra min Champions League gruppe der bestod af Arsenal, Porto og Olympiakos, jeg blev nr. 2. Jeg mødte derefter Fenerbache som slog mig ud i et tæt opgør.

I denne sæson har jeg været i UEFA-Cuppen da jeg tabte til Roma i 3. kvalifikationsrunde . Der gik jeg videre fra min gruppe med Valencia, Hertha BSC og Boavista. Kan ikke huske det sidste hold, det var et østeuropæisk. Derefter mødte jeg igen et østeuropæisk hold som jeg slog ud, og nu er jeg så lige blevet slået ud af Dortmund.

Jeg prøver i øjeblikket alt for at få Ewerthon til at blive, da han har haft en fantastisk sæson indtil videre. Jeg er i marts og han har spillet 39 kampe, scoret 26 mål og lavet 6 assists.
Det lyder fornuftigt, og det kan vel heller ikke komme som nogen stor overraskelse at Ewerthon bomber, og at vil væk for den sags skyld, han er jo klasser over alle andre spillere i Suppen.

MeeLo
Gæst

« Svar #27: 10 Jul 2007, 22:17 »

Det lyder fornuftigt, og det kan vel heller ikke komme som nogen stor overraskelse at Ewerthon bomber, og at vil væk for den sags skyld, han er jo klasser over alle andre spillere i Suppen.

Nej det kan det vel ikke. Her i starten af 3. sæson er han så langtidsskadet igen  ticked off - Heldigvis bomber Nordstrand og Qvist. Qvist er allerede i slutningen af september oppe på 11 mål i 11 kampe. Derudover har jeg købt en 20-årig hollænder med navn Jermaine Lens som indtil videre har scoret 8 mål i 9 kampe, og så er der Nordstrand med 9 mål i 12 kampe. Alle sammen i slutningen af september. Aílton er skadet sammen med Ewerthon, men savner dem ikke rigtigt Smiley

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #28: 10 Jul 2007, 22:19 »

Nej det kan det vel ikke. Her i starten af 3. sæson er han så langtidsskadet igen  ticked off - Heldigvis bomber Nordstrand og Qvist. Qvist er allerede i slutningen af september oppe på 11 mål i 11 kampe. Derudover har jeg købt en 20-årig hollænder med navn Jermaine Lens som indtil videre har scoret 8 mål i 9 kampe, og så er der Nordstrand med 9 mål i 12 kampe. Alle sammen i slutningen af september. Aílton er skadet sammen med Ewerthon, men savner dem ikke rigtigt Smiley
Det lyder da godt, Qvist er også klasse Opstemt

DenckerDK
Ynglingespiller

« Svar #29: 11 Jul 2007, 13:43 »

4 kampe spillet i champions league gruppen. 0-0 mod valencia hjemme, 1-2 tabte jeg ude mod werder bremen, 0-0 hjemme mod chelsea, vandt så 2-1 ude over chelsea

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010