Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Sep 2025, 19:55
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23171
2 Brugere, 663 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
4
Forfatter
Emne: gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3 (Læst 9381 gange)
DenckerDK
Ynglingespiller
gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3
«
:
09 Jul 2007, 22:08 »
Jeg er som du nok har fundet ud af FCK. Har lige spillet første kamp i 3. runde af champions league kvalen, møder Shaktar Donetsk og jeg vandt 4-2 efter at ha været bagud 1-2 ved halvlegen. Berglund kom ind og lavede hattrick i anden halvleg.
De spillere jeg har købt er bl.a, og efter jeg havde brugt de første 60 man kan købe for i nyt spil søgte jeg om flere midler og jeg fik så 114 mill ekstra
Marcelo Grohe
Kasper Schmeichel
Kevin Larsen
Daniel Jensen
Edu fra lyn
Jan Gunnar Solli
og så får jeg Leon Andreasen 1 juli 2007 ligesom fck har købt nordstrand og würtz fra den kommende sæson altså sæson 2.
Har stadig 91 mill at købe for så hvis der er nogle der har nogle forslag så kom endelig med dem. Men de skulle gerne kunne forstærke truppen til en evt Champions League turnering.
Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.
Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK
Batistuta
Førsteholdsspiller
Sv: gode indkøb? fck første sæson nyeste update 1.3
«
Svar #1:
09 Jul 2007, 22:10 »
For 91 mil kan du jo næsten købe alle... medmindre det er dit første managerspil burde du slev kunne klare at finde de nødvendige spillere...
DenckerDK
Ynglingespiller
«
Svar #2:
09 Jul 2007, 22:13 »
Det er skam ikke det første, men har ikke spillet i ca 2-3 måneder så kunne jo være at der er nogle der har fundet nogle gode spillere.
Adzke
Landsholdsspiller
«
Svar #3:
09 Jul 2007, 22:15 »
Citat af: DenckerDK 09 Jul 2007, 22:13
Det er skam ikke det første, men har ikke spillet i ca 2-3 måneder så kunne jo være at der er nogle der har fundet nogle gode spillere.
Jeg tvivler stærkt på, at der er blevet fundet "nye" talenter i de sidste 2-3 måneder. Det plejer at atge en uge, og så bruger vi resten af tiden på at gentage hinanden.
Romafan
Landsholdsspiller
«
Svar #4:
09 Jul 2007, 22:17 »
Citat af: adzke 09 Jul 2007, 22:15
Jeg tvivler stærkt på, at der er blevet fundet "nye" talenter i de sidste 2-3 måneder. Det plejer at atge en uge, og så bruger vi resten af tiden på at gentage hinanden.
Godt sagt... Kunne ikk have sagt det bedre selv...
Niko
Gæst
«
Svar #5:
09 Jul 2007, 22:45 »
Det er sat** et par lorte indkøb du har lavet, hvad skal du bruge dem til? Det er jo spild af penge.
Lad mig fortælle:
Marcelo Grohe og Kasper Schmeichel, godt nok er de store talenter og er forholdsvis unge, men du har Jesper og Coe. Coe er 23 år og Jesper er 27, ergo han har måske 10 år mere i sig, som en stabil keeper - målmænd er bedre oppe i 30'erne. Men hvorfor dog købe 2 målmænd, det fatter jeg ikke?
Kevin Larsen, han er et mega talent ingen tvilv om det, men du har et måske ligeså stort talent i Wendt. Niclas Jensen holder måske 2 år endnu og hvis Kevin ikke får kampen i 2 år, så bliver han utilfreds og søger væk fra klubben, eller så gør Wendt det. Endnu engang - dumt indkøb!
Jan Gunnar Solli, ham køber du et sted for du allerede har Tobias (1 år), Atiba og Hjalte, det vil sige at du er utrolig stærkt besat på denne plads og en spiller som Solli, er ikke ligeså god som Atiba. Daniel Jensen køber du også. Det kan jeg måske se det smarte i og alligevel ikke. Han er 29 år og har da et par år mere i sig, men du er stadig godt dækket ind på den midterste midt, du kunne sætte den til at vente til sæsonen var slut - så han kunne komme ind og erstatte Linderoth direkte, men nej, det har du ikke gjort - endnu engang dumt. Du får jo også Würtz, så måske er det også rigtig dumt at overhovedet få Daniel Jensen i tankerne.
Edu, han er et godt indkøb, han kan om 1 år måske slå Silberbauer af, men han er dit eneste gode indkøb. Så du har ca. spildt 40 millioner. Bravo!
Vent og tjek markedet ud - før du handler og husk at tjekke hvor du mangler spillere henne af.
Adzke
Landsholdsspiller
«
Svar #6:
09 Jul 2007, 22:48 »
Det her spil handler altså ikke om at købe de rigtige spillere. Det handler kun om at bruge mange penge og købe dyre spillere.
Gitte67
Ynglingespiller
«
Svar #7:
09 Jul 2007, 22:53 »
Citat af: Cesc 09 Jul 2007, 22:45
Det er sat** et par lorte indkøb du har lavet, hvad skal du bruge dem til? Det er jo spild af penge.
Lad mig fortælle:
Marcelo Grohe og Kasper Schmeichel, godt nok er de store talenter og er forholdsvis unge, men du har Jesper og Coe. Coe er 23 år og Jesper er 27, ergo han har måske 10 år mere i sig, som en stabil keeper - målmænd er bedre oppe i 30'erne. Men hvorfor dog købe 2 målmænd, det fatter jeg ikke?
Kevin Larsen, han er et mega talent ingen tvilv om det, men du har et måske ligeså stort talent i Wendt. Niclas Jensen holder måske 2 år endnu og hvis Kevin ikke får kampen i 2 år, så bliver han utilfreds og søger væk fra klubben, eller så gør Wendt det. Endnu engang - dumt indkøb!
Jan Gunnar Solli, ham køber du et sted for du allerede har Tobias (1 år), Atiba og Hjalte, det vil sige at du er utrolig stærkt besat på denne plads og en spiller som Solli, er ikke ligeså god som Atiba. Daniel Jensen køber du også. Det kan jeg måske se det smarte i og alligevel ikke. Han er 29 år og har da et par år mere i sig, men du er stadig godt dækket ind på den midterste midt, du kunne sætte den til at vente til sæsonen var slut - så han kunne komme ind og erstatte Linderoth direkte, men nej, det har du ikke gjort - endnu engang dumt. Du får jo også Würtz, så måske er det også rigtig dumt at overhovedet få Daniel Jensen i tankerne.
Edu, han er et godt indkøb, han kan om 1 år måske slå Silberbauer af, men han er dit eneste gode indkøb. Så du har ca. spildt 40 millioner. Bravo!
Vent og tjek markedet ud - før du handler og husk at tjekke hvor du mangler spillere henne af.
Kunne ikke holde mere med dig Cesc.. faktisk nogle rigtig dårlige indkøb du skulle nok overveje at købe en
klasse angriber og en god stopper da du nok ikke kan holde på både Gravgaard og brede
Chelsea!
Niko
Gæst
«
Svar #8:
09 Jul 2007, 23:07 »
Jeg synes du skulle købe 1 spiller, som Gitte67 flot påpeger, hvilken typer det skal være - en klasse angriber, Rolando Bianchi, ham kan du med lethed få til Parken.. Ham kunne du have brugt alle dine penge på og være sikret en fantastisk fremtid, for du får jo Antonsen til næste sommer.
DenckerDK
Ynglingespiller
«
Svar #9:
10 Jul 2007, 08:36 »
Citat af: Cesc 09 Jul 2007, 22:45
Lad mig fortælle:
Ja kloge nu er det jo sådan at man kan tjene kassen på kevin larsen og marcelo grohe. og lur mig om ikke osse schmeichel kan ryge for en sjat penge ALTSÅ at jeg vil tjene på at sælge videre til større klubber. Edu kan osse nemt tjenes dobbelt så meget på. I det gamle savegame tjente jeg vel omkring 185 mill på at sælge edu, grohe og kevin larsen videre, så helt dumt er det vel ikke. Det handler osse om at få penge i klubkassen, IKKE kun bruge dem
JimmyGP
Manager
«
Svar #10:
10 Jul 2007, 09:04 »
Citat af: DenckerDK 10 Jul 2007, 08:36
Ja kloge nu er det jo sådan at man kan tjene kassen på kevin larsen og marcelo grohe. og lur mig om ikke osse schmeichel kan ryge for en sjat penge ALTSÅ at jeg vil tjene på at sælge videre til større klubber. Edu kan osse nemt tjenes dobbelt så meget på. I det gamle savegame tjente jeg vel omkring 185 mill på at sælge edu, grohe og kevin larsen videre, så helt dumt er det vel ikke. Det handler osse om at få penge i klubkassen, IKKE kun bruge dem
Jeg hader, at sige det men Cesc har ret.. Det kan godt være at du på et tidspubkt kan sælge dem vider, men hvis de bare skal være reserver er det da spild af penge.. Det er flot , at du i et tidligere spil har solgt Edu, Grohe og Larsen for 185 mio. Det er bare ikke ensbetydende med at du også kan denne gang og da slet ikke hvis de "bare" skal være reserver...
Noget helt andet er at svine Cesc for at kritisere dine indkøb.. Når man i et åbent forum spørger efter andres mening, forventer man så ikke deres ærlige mening frem for at de lyver for en? Cesc er uden tvivl bare ude på at hjælpe dig ved hjælp af hans erfaringer og meninger...
Lidt fra mig.. Håber det kan bruges..
GP over & out
- Veni, vidi, vici -
Niko
Gæst
«
Svar #11:
10 Jul 2007, 09:09 »
Citat af: JimmyGP 10 Jul 2007, 09:04
Jeg hader, at sige det men Cesc har ret.. Det kan godt være at du på et tidspubkt kan sælge dem vider, men hvis de bare skal være reserver er det da spild af penge.. Det er flot , at du i et tidligere spil har solgt Edu, Grohe og Larsen for 185 mio. Det er bare ikke ensbetydende med at du også kan denne gang og da slet ikke hvis de "bare" skal være reserver...
Noget helt andet er at svine Cesc for at kritisere dine indkøb.. Når man i et åbent forum spørger efter andres mening, forventer man så ikke deres ærlige mening frem for at de lyver for en? Cesc er uden tvivl bare ude på at hjælpe dig ved hjælp af hans erfaringer og meninger...
Lidt fra mig.. Håber det kan bruges..
GP over & out
Thumps Up
Jeg giver dig ret i det, hvis jeg ikke sagde min mening - så ville alle mine indlæg jo bare være til at lukke op og skide i. Derfor gør jeg det, og jeg vil selv mene at mit indlæg ville kunne hjælpe dig virkelig meget..
Crazy-andreas
Gæst
«
Svar #12:
10 Jul 2007, 10:17 »
Jeg kender godt lidt det der med at købe for mange spillere, jeg gjorde det meget da jeg startede med FM, men jeg blev faktisk træt af det og jeg syntes at spillet blev kedeligt.
I stedet for at bruge 60-80 mio. på breddespillere som du måske kan tjene nogen penge på senere, så køb 1-2 rigtig gode spillere, som du mindst kan tjene ligeså mange penge på ved videresalg.
«
Seneste Redigering: 10 Jul 2007, 11:09 af Crazy-andreas
»
JimmyGP
Manager
«
Svar #13:
10 Jul 2007, 10:51 »
Citat af: Cesc 10 Jul 2007, 09:09
Thumps Up
Jeg giver dig ret i det, hvis jeg ikke sagde min mening - så ville alle mine indlæg jo bare være til at lukke op og skide i. Derfor gør jeg det, og jeg vil selv mene at mit indlæg ville kunne hjælpe dig virkelig meget..
Det var så lidt..
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #14:
10 Jul 2007, 10:52 »
Citat af: Crazy-andreas 10 Jul 2007, 10:17
Jeg kender godt let det der med at købe for mange spillere, jeg gjorde det meget da jeg startede med FM, men jeg blev faktisk træt af det og jeg syntes at spillet blev kedeligt.
I stedet for at bruge 60-80 mio. på breddespillere som du måske kan tjene nogen penge på senere, så køb 1-2 rigtig gode spillere, som du mindst kan tjene ligeså mange penge på ved videresalg.
Den vane havde jeg også i starten.. men jeg er da heldigvis kommet af med den nu.. Det giver også et mere realistisk spil.
- Veni, vidi, vici -
Sider:
[
1
]
2
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »