home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 832 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Derfor er Chelsea hadet (En af grundene!)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Derfor er Chelsea hadet (En af grundene!)  (Læst 11213 gange)
Batigol
Manager

Derfor er Chelsea hadet (En af grundene!)
« : 08 Jul 2007, 21:36 »

Jeg har fundet EN af grundene til at Chelsea, i særdeleshed Mourinho, er hadet af mange fodboldelskere (jeg er inkluderet Peace).

Tjek dette klip og I vil straks forstår: Link.
Jeg har stortset kun en kommentar: Mourinho er en skændsel for fodbolden!

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BokaaJ
Ynglingespiller

Sv: Derfor er Chelsea hadet (En af grundene!)
« Svar #1: 08 Jul 2007, 22:00 »

Står 100 % bag din kommentar til Mourinho. Jeg siger bare til ham "Pas på, en dag er der en spiller der slår, så du er ude af fodbolden" Håber jeg ! ! !. Hvis han ikke vinder, så har de andre snydt !

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 08 Jul 2007, 22:01 »

Ikke desto mindre er han en af verdens bedste trænere, hvis ikke den bedste?
Trofæerne kan du ikke tage fra ham, spillestilen kan du sige meget om, men den virker, han tager presset fra sine spillere ved altid at gå ud og tage snakken med (pressen, så kan man så mene hvad man vil om hans kommentarer til dem).

Jeg kan godt lide Mourinho, men havde jeg været fan af United f.eks. havde jeg nok ikke brudt mig om ham.

Og så synes jeg det er helt skidt at sige at man hader Chelsea på grund af ham (jeg ved der står en af grundende)

Igen, resultaterne taler for sig selv!

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

BokaaJ
Ynglingespiller

« Svar #3: 08 Jul 2007, 22:03 »

Ikke desto mindre er han en af verdens bedste trænere, hvis ikke den bedste?
Trofæerne kan du ikke tage fra ham, spillestilen kan du sige meget om, men den virker, han tager presset fra sine spillere ved altid at gå ud og tage snakken med (pressen, så kan man så mene hvad man vil om hans kommentarer til dem).

Jeg kan godt lide Mourinho, men havde jeg været fan af United f.eks. havde jeg nok ikke brudt mig om ham.

Og så synes jeg det er helt skidt at sige at man hader Chelsea på grund af ham (jeg ved der står en af grundende)

Igen, resultaterne taler for sig selv!

Jeg er lidt uenig, du siger han er en af verdens bedste, som Ståle sagde "Hvis jeg havde ligeså mange penge som Mourinho, ville jeg også kunne styre Chelsea!" Sådan Ståle !
Mourinho får alt hvad han peger på, du skal ikke komme og sige til mig, at andre trænere ikke kan gøre det ligeså godt som ham, hvis de har ligeså mange penge !

Zone 43
Manager

« Svar #4: 08 Jul 2007, 22:05 »

Hvordan kan det være Mourinhos skyld, at Barca spillerne ikke kan tåle at få nogen 'tæsk'. Det er da normalt at der bliver gået til den? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5: 08 Jul 2007, 22:06 »

Niko
Gæst

« Svar #6: 08 Jul 2007, 22:08 »

Jeg er Arsenal-fan som I nok ved, men jeg har den dybeste respekt for José Morinho. Han er nok verdensbedste træner, hvem har inden for de sidste 10 år vundet Champions League med et hold fra Portugal, kun én mand nemlig Morinho. Måske havde han også en god trup dér, men overhovedet ikke på niveau med de hold som Porto slog ud. Han er en klasse manager og han har vundet Champions League, med et "dårligt" hold - det er der ikke ret mange som kan gøre. Wink

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 08 Jul 2007, 22:10 »

Hvordan kan det være Mourinhos skyld, at Barca spillerne ikke kan tåle at få nogen 'tæsk'. Det er da normalt at der bliver gået til den? Rullende Øjne

Jeg tænkte faktisk det samme...

BokaaJ: Han havde absolut ikke  ligeså mange penge i Porto! Og der klarede han det unægteligt også ret godt!? Og lidt format skal man nok også have for at komme til Chelsea?

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

MeeLo
Gæst

« Svar #8: 08 Jul 2007, 22:10 »

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 08 Jul 2007, 22:11 »

Jeg er Arsenal-fan som I nok ved, men jeg har den dybeste respekt for José Morinho. Han er nok verdensbedste træner, hvem har inden for de sidste 10 år vundet Champions League med et hold fra Portugal, kun én mand nemlig Morinho. Måske havde han også en god trup dér, men overhovedet ikke på niveau med de hold som Porto slog ud. Han er en klasse manager og han har vundet Champions League, med et "dårligt" hold - det er der ikke ret mange som kan gøre. Wink

Det bekræfter bare ovenstående!  Rullende Øjne

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

BokaaJ
Ynglingespiller

« Svar #10: 08 Jul 2007, 22:11 »

Du har ret, han har gjort et godt stykke arbejde. Men manden vil kun andre spillere og trænere det ondt, en dag går det roligt galt over man selv ! HÅBER JEG OGSÅ FÅR HAN ! Han den mest usympatiske træner jeg kender ! Klovn er han!

BokaaJ
Ynglingespiller

« Svar #11: 08 Jul 2007, 22:13 »

*udover

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 08 Jul 2007, 22:15 »

Der kan du tale om respektløshed.

Amen så er det da heller ikke værre, den er ikke god, men altså, det er vel bare en lidt og bemærk jeg siger lidt, aggressiv måde at sige Mojnes på...  Opstemt
Jeg tror sgu ikke han gør det for at give Puyol en flad som i lussing!?

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

MeeLo
Gæst

« Svar #13: 08 Jul 2007, 22:26 »

Uanset hans hensigt giver han ham jo en flad? Og det ser på hans ansigt ud som om han intet har til overs for manden.

Gitte67
Ynglingespiller

« Svar #14: 08 Jul 2007, 22:29 »

HAHA funny

Chelsea!

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010